Nádherný "terminus technicus"Huml píše:... vyresetoval kat
RESET auta, doporučujem!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ještě ta úprava váhy, kurnik, my blbci to necháváme čipovat a oni stačí dva tranzistory....... 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
No ... CHLAPI ... múdri ste poniektorí strašne, ale aspoň viem, kto kde pchá magnetky
Riešenie je jednoduché ... mnohí ho možno používate natoľko automaticky, že Vás nenapadlo to za celý rok poradiť ... alebo to možno vôbec nepoužívate v domienke, že netreba (bohužiaľ, absolútna kopa garážových i negarážových servisov používa VAG len na reset chýb) ... takže:
VAG-COM ... ECU Motora ... ADAPTACE .... Kanál 0 ... Uložiť.
... presne tak ... "reset" ADAPTAČNÝCH hodnôt v ECU motora.
... a to by som doporučil aj pri vade MAF a podobných chybách, ktoré majú vplyv na dávkovanie paliva a prípravu zmesi. Totiž, ta sviňa ECU si pri chybe zmení adaptačné hodnoty a auto, ktoré pred vadou išlo v pohode, po oprave si stále robí svoje.
Teraz vážne ... vyskúšajte reset adaptačných hodnôt a potom nové zabehnutie auta, stačí prejsť cca 10km, najlepšie niekde na rovinke, nech ECU načíta nové adaptačné hodnoty... tento blbý reset úplne zmenil chovanie auta, opäť oživlo ako bolo pred vadou a spotreba šla späť o cca 1 liter dolu na hodnoty, aké boli pred chybou.
A pre mudrcov ... žiadne magnetky ani nijaké iné postupy chlapci...
Čo sa týka mudrcov s čipovaním cez dva trandíky ... hovoríš tu o svojom "lepšom" čipovaní cez rezistor na čidle teploty alebo o rezistore na cievke polohy šupátka?
Strašne ste múdri, ale tam, kde netreba
Dosť bolo srandy ... navrhujem, aby Tí z vás, ktorí to pri nejakej oprave alebo na svojom aute vyskúšaju, aby sa tu v tomto vlákne podelili o skúsenosti s resetom adaptačných hodnôt. Čo vy na to?
Riešenie je jednoduché ... mnohí ho možno používate natoľko automaticky, že Vás nenapadlo to za celý rok poradiť ... alebo to možno vôbec nepoužívate v domienke, že netreba (bohužiaľ, absolútna kopa garážových i negarážových servisov používa VAG len na reset chýb) ... takže:
VAG-COM ... ECU Motora ... ADAPTACE .... Kanál 0 ... Uložiť.
... presne tak ... "reset" ADAPTAČNÝCH hodnôt v ECU motora.
... a to by som doporučil aj pri vade MAF a podobných chybách, ktoré majú vplyv na dávkovanie paliva a prípravu zmesi. Totiž, ta sviňa ECU si pri chybe zmení adaptačné hodnoty a auto, ktoré pred vadou išlo v pohode, po oprave si stále robí svoje.
Teraz vážne ... vyskúšajte reset adaptačných hodnôt a potom nové zabehnutie auta, stačí prejsť cca 10km, najlepšie niekde na rovinke, nech ECU načíta nové adaptačné hodnoty... tento blbý reset úplne zmenil chovanie auta, opäť oživlo ako bolo pred vadou a spotreba šla späť o cca 1 liter dolu na hodnoty, aké boli pred chybou.
A pre mudrcov ... žiadne magnetky ani nijaké iné postupy chlapci...
Čo sa týka mudrcov s čipovaním cez dva trandíky ... hovoríš tu o svojom "lepšom" čipovaní cez rezistor na čidle teploty alebo o rezistore na cievke polohy šupátka?
Dosť bolo srandy ... navrhujem, aby Tí z vás, ktorí to pri nejakej oprave alebo na svojom aute vyskúšaju, aby sa tu v tomto vlákne podelili o skúsenosti s resetom adaptačných hodnôt. Čo vy na to?
no ja si myslím že ked si vymazal adapt.hodnoty tak si mal z toho iba PLACEBO efekt, lebo pokial sa nemýlim diesel ako máš ty si neukladá adapt. hodnoty, iba že by si mal nejaku extra výbavu a domontoval FAP a lambdu.
Mal si spravit LOG pred resetom a po resete.
Peace
Mal si spravit LOG pred resetom a po resete.
Peace
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Skús to povedať tomu motoru ... a asi ťažko po tom, čo som rok takmer každú sobotu sa hrabal v aute a vymieňal polovicu vecí, tak zrazu mám placebo efekt ... ten by som rád mal omnoho skôr, aby som rok nezabil hrabaním sa v aute a čítaním fór ... odkiaľ si vyhrabal, že toto auto si neukladá adaptačné hodnoty? už staré felície MPIčka si ukladali adaptačné hodnoty, takže by ma zaujímalo, odkiaľ máš takéto infojipi píše:no ja si myslím že ked si vymazal adapt.hodnoty tak si mal z toho iba PLACEBO efekt, lebo pokial sa nemýlim diesel ako máš ty si neukladá adapt. hodnoty, iba že by si mal nejaku extra výbavu a domontoval FAP a lambdu.
Mal si spravit LOG pred resetom a po resete.
Peace
ver, že nebol ... keď s tým nevedeli pohnúť v servisoch, musel som študovať, merať, skúšať ... výmeny N75, EGR, vakuovej pumpy, čidiel tlaku, kontrola všetkých hadíc atď, nič nepomohlo ... proste to je jedno, nikoho nenútim, kto chce, vyskúša, nestojí to ani korunu, kto nechce, nech mudruje, takých mudrcov s magnetkami a podobnými kecami som za rok stretol kopu, vrátane tohto fóra a niektoré príbehy ani nebudem popisovaťorigoš píše:Jestli nebyl problém právě tady.po tom, čo som rok takmer každú sobotu sa hrabal v aute a vymieňal polovicu vecí,
Mám dotaz šlo by to i Golfem 3 1.9 TDI 66 KW? mám totiž problém s cukáním vozu, volnoběžné otáčky kolísají (auto přede..) a když jedu na takřka jakýkoli převodový stupeň na cca 1500-1900 otáček na miminum sešlápnutého plnu ( jen tak abych prostě udržel rychlost) auto sebou začne ,,škubat´´(nedělá vždyt,ale dost často) zatím sme prošli skoro vše,čerpadlo bylo dávané nové, i na PC to bylo a momentálně řeším trysky ( mám totiž velké rozdíly v dávkování paliva a nedávno mi neuvěřitelně foukal řídící vstřik,ale to už je vše spraveno a budu dávat trysky S502),ale pokud to nebude tryskama mohl by to ,,restart´´vyřešit? Někdo měl podobný problém a psal, že mu pomohlo odpojení EGR ventilu, to už sem také udělal,ale pořád bez odezvy. Prosím o radu díky moc
_________________
Golf 3 1.9 TDI 66KW, zatím jen EGR off
_________________
Golf 3 1.9 TDI 66KW, zatím jen EGR off