RESET auta, doporučujem!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Huml píše:... vyresetoval kat :D
Nádherný "terminus technicus" :D :D :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Když vyresetovat kat, tak zásadně i s lambdou. Patří k sobě, tak do jednoho kýble.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

origoš píše:Když vyresetovat kat, tak zásadně i s lambdou. Patří k sobě, tak do jednoho kýble.
ee Paladium musí zvlášť (LOL) (noteeth), tudíž dva kýble :)... a třetí na nervy :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ještě ta úprava váhy, kurnik, my blbci to necháváme čipovat a oni stačí dva tranzistory....... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od izero »

Huml píše:
Chlapci .. zatiaľ ste vedľa, jak ta jedľa, vrátane Humlíka ..
ještě jsem nic nenapsal (noteeth)
jo ... ja jsem si aktívne spletl origoše s tebou :) Hluboce se omlouvám (LOL)
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od izero »

Huml píše:;) spíš bych si tipnul, že třeba vymlátil katalyzátor ;)
Myslíš Humlíku, že vymláceny katalyzátor snížil spotřebu? Ne ne ... jdu Vám to napsat, nejde o žádnou vědu ani paravědu :)
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od izero »

No ... CHLAPI ... múdri ste poniektorí strašne, ale aspoň viem, kto kde pchá magnetky :D


Riešenie je jednoduché ... mnohí ho možno používate natoľko automaticky, že Vás nenapadlo to za celý rok poradiť ... alebo to možno vôbec nepoužívate v domienke, že netreba (bohužiaľ, absolútna kopa garážových i negarážových servisov používa VAG len na reset chýb) ... takže:


VAG-COM ... ECU Motora ... ADAPTACE .... Kanál 0 ... Uložiť.


... presne tak ... "reset" ADAPTAČNÝCH hodnôt v ECU motora.

... a to by som doporučil aj pri vade MAF a podobných chybách, ktoré majú vplyv na dávkovanie paliva a prípravu zmesi. Totiž, ta sviňa ECU si pri chybe zmení adaptačné hodnoty a auto, ktoré pred vadou išlo v pohode, po oprave si stále robí svoje.

Teraz vážne ... vyskúšajte reset adaptačných hodnôt a potom nové zabehnutie auta, stačí prejsť cca 10km, najlepšie niekde na rovinke, nech ECU načíta nové adaptačné hodnoty... tento blbý reset úplne zmenil chovanie auta, opäť oživlo ako bolo pred vadou a spotreba šla späť o cca 1 liter dolu na hodnoty, aké boli pred chybou.

A pre mudrcov ... žiadne magnetky ani nijaké iné postupy chlapci...

Čo sa týka mudrcov s čipovaním cez dva trandíky ... hovoríš tu o svojom "lepšom" čipovaní cez rezistor na čidle teploty alebo o rezistore na cievke polohy šupátka? :D Strašne ste múdri, ale tam, kde netreba (crazy)

Dosť bolo srandy ... navrhujem, aby Tí z vás, ktorí to pri nejakej oprave alebo na svojom aute vyskúšaju, aby sa tu v tomto vlákne podelili o skúsenosti s resetom adaptačných hodnôt. Čo vy na to?
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

no ja si myslím že ked si vymazal adapt.hodnoty tak si mal z toho iba PLACEBO efekt, lebo pokial sa nemýlim diesel ako máš ty si neukladá adapt. hodnoty, iba že by si mal nejaku extra výbavu a domontoval FAP a lambdu.

Mal si spravit LOG pred resetom a po resete.


Peace
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od izero »

jipi píše:no ja si myslím že ked si vymazal adapt.hodnoty tak si mal z toho iba PLACEBO efekt, lebo pokial sa nemýlim diesel ako máš ty si neukladá adapt. hodnoty, iba že by si mal nejaku extra výbavu a domontoval FAP a lambdu.

Mal si spravit LOG pred resetom a po resete.


Peace
Skús to povedať tomu motoru ... a asi ťažko po tom, čo som rok takmer každú sobotu sa hrabal v aute a vymieňal polovicu vecí, tak zrazu mám placebo efekt ... ten by som rád mal omnoho skôr, aby som rok nezabil hrabaním sa v aute a čítaním fór ... odkiaľ si vyhrabal, že toto auto si neukladá adaptačné hodnoty? už staré felície MPIčka si ukladali adaptačné hodnoty, takže by ma zaujímalo, odkiaľ máš takéto info :o
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

po tom, čo som rok takmer každú sobotu sa hrabal v aute a vymieňal polovicu vecí,
Jestli nebyl problém právě tady.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od izero »

origoš píše:
po tom, čo som rok takmer každú sobotu sa hrabal v aute a vymieňal polovicu vecí,
Jestli nebyl problém právě tady.
ver, že nebol ... keď s tým nevedeli pohnúť v servisoch, musel som študovať, merať, skúšať ... výmeny N75, EGR, vakuovej pumpy, čidiel tlaku, kontrola všetkých hadíc atď, nič nepomohlo ... proste to je jedno, nikoho nenútim, kto chce, vyskúša, nestojí to ani korunu, kto nechce, nech mudruje, takých mudrcov s magnetkami a podobnými kecami som za rok stretol kopu, vrátane tohto fóra a niektoré príbehy ani nebudem popisovať :-) , ... na to ja nemám čas sa vybavovať s takýmito kravinami, čo tu čmárate, ... napísal som, čo som zistil a tým som aj skončil, kto chce, nech magnetkuje ďalej, človek sa chce podeliť o skúsenosti a namiesto toho tu mudrujú magnetkári :) v podstate mi to je jedno :P
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

To neřeš, teď bude každej chytrej... (LOL) Řeším něco podobného, ale zatím bez úspěchu.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

ja som mal tiež vysokú spotrebu, auto neišlo, malo tvrdý chod, a bolo to hodnotou 11 mg/R množstva paliva vstrekovaného na voľnobeh.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

izero: pls napiš ake adaptačne hodnoty si RJ ukladá na základe jazdy s autom
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Mám dotaz šlo by to i Golfem 3 1.9 TDI 66 KW? mám totiž problém s cukáním vozu, volnoběžné otáčky kolísají (auto přede..) a když jedu na takřka jakýkoli převodový stupeň na cca 1500-1900 otáček na miminum sešlápnutého plnu ( jen tak abych prostě udržel rychlost) auto sebou začne ,,škubat´´(nedělá vždyt,ale dost často) zatím sme prošli skoro vše,čerpadlo bylo dávané nové, i na PC to bylo a momentálně řeším trysky ( mám totiž velké rozdíly v dávkování paliva a nedávno mi neuvěřitelně foukal řídící vstřik,ale to už je vše spraveno a budu dávat trysky S502),ale pokud to nebude tryskama mohl by to ,,restart´´vyřešit? Někdo měl podobný problém a psal, že mu pomohlo odpojení EGR ventilu, to už sem také udělal,ale pořád bez odezvy. Prosím o radu díky moc



_________________
Golf 3 1.9 TDI 66KW, zatím jen EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“