Stránka 3 z 40

Napsal: 03 bře 2006, 13:25
od TomB
Dusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465
už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG

Napsal: 03 bře 2006, 14:59
od Dukes
TomB píše:
Dusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465
už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?

Napsal: 03 bře 2006, 15:04
od Dusan
Dukes píše:
TomB píše:
Dusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465
už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
Zatial len chip teda software

Napsal: 03 bře 2006, 15:34
od reesha
Dusan píše:
Dukes píše:
TomB píše: už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
Zatial len chip teda software
taky co je to za motor původně?

Napsal: 03 bře 2006, 15:37
od Dusan
reesha píše:
Dusan píše:
Dukes píše: Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
Zatial len chip teda software
taky co je to za motor původně?
No jeden graf je New Octavia 1.9TDi/77kW seria a druhy je New Octavia 2.0TDi/103kW seria

Napsal: 03 bře 2006, 15:41
od Dusan
A tu jedna perlicka Audi A8/4.0TD
Obrázek

Napsal: 03 bře 2006, 15:51
od JirkaŠ
Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??

Napsal: 03 bře 2006, 15:59
od reesha
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49

Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?

Napsal: 03 bře 2006, 16:11
od Sokolda
Obrázek[/url]

Napsal: 03 bře 2006, 19:14
od JirkaŠ
reesha píše:
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49

Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.
Zvlnění Tomova grafu jsem taky kritizoval,ale jinak je to"graf",který je o něčem. :roll: .Jinak,některá zvlnění mohou být jen nastavením citlivosti vyhlazení křivek.Až k nám přijedeš,tak Ti to předvedu!

Napsal: 03 bře 2006, 19:17
od JirkaŠ
Sokolda tam taky má pěkné "Ještědy" (noteeth)
Ještěd má krásný profil,viditelný z velké dálky.

Napsal: 03 bře 2006, 22:31
od TomB
JirkaŠ píše:
reesha píše:
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49

Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.
Zvlnění Tomova grafu jsem taky kritizoval,ale jinak je to"graf",který je o něčem. :roll: .Jinak,některá zvlnění mohou být jen nastavením citlivosti vyhlazení křivek.Až k nám přijedeš,tak Ti to předvedu!
To zvlnění kolem 2000 ot. u mýho grafu je způsobeno starým VTG ventilem (N75). Nestíhá regulovat. Už tam mám nový. Ta čárkovaná čára je můj odhad, jak ten průběh asi vypadá teď s novým N75.
Na logu požadované a skutečné hodnoty tlaku vzduchu je tenhle zub taky. Před dosažením požadované hodnoty tlaku vzduchu ventil "uhne"
Obrázek
Jsou to průběhy na 3° a 4°.

Napsal: 13 bře 2006, 22:25
od Jim
prozradi mi tu nekdo, pokud to vi, cim je zpusoben ten skok na krivce ztrat kolem 4000otm? na grafech ostatnich je plynula krivka...

Mozna bych to mel zkusit znova to zmerit...uvidim...

Napsal: 14 bře 2006, 08:10
od JirkaŠ
Jim píše:prozradi mi tu nekdo, pokud to vi, cim je zpusoben ten skok na krivce ztrat kolem 4000otm? na grafech ostatnich je plynula krivka...

Mozna bych to mel zkusit znova to zmerit...uvidim...
V prvé řadě by Ti to měla vysvětlit obsluha brzdy :? a samozřejmě by mělo následovat "opravné" měření :D

Napsal: 14 bře 2006, 22:56
od BOSCHFMTuning
:D :D ten graf od sokola je dobře nekomerčně vyfocen :D :D

jinač jsou to pekne "dolomity" ... je to motorem nebo brzdou ?