Napsal: 03 bře 2006, 13:25
už mě to naučili, jak vložit obrázekDusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465

Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
už mě to naučili, jak vložit obrázekDusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465
Už sem to upravilTomB píše:už mě to naučili, jak vložit obrázekDusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465![]()
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Zatial len chip teda softwareDukes píše:Už sem to upravilTomB píše:už mě to naučili, jak vložit obrázekDusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465![]()
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG![]()
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
taky co je to za motor původně?Dusan píše:Zatial len chip teda softwareDukes píše:Už sem to upravilTomB píše: už mě to naučili, jak vložit obrázek![]()
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG![]()
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
No jeden graf je New Octavia 1.9TDi/77kW seria a druhy je New Octavia 2.0TDi/103kW seriareesha píše:taky co je to za motor původně?Dusan píše:Zatial len chip teda softwareDukes píše: Už sem to upravil![]()
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova![]()
![]()
![]()
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.reesha píše:a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova![]()
![]()
![]()
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
To zvlnění kolem 2000 ot. u mýho grafu je způsobeno starým VTG ventilem (N75). Nestíhá regulovat. Už tam mám nový. Ta čárkovaná čára je můj odhad, jak ten průběh asi vypadá teď s novým N75.JirkaŠ píše:Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.reesha píše:a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova![]()
![]()
![]()
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Zvlnění Tomova grafu jsem taky kritizoval,ale jinak je to"graf",který je o něčem..Jinak,některá zvlnění mohou být jen nastavením citlivosti vyhlazení křivek.Až k nám přijedeš,tak Ti to předvedu!
V prvé řadě by Ti to měla vysvětlit obsluha brzdyJim píše:prozradi mi tu nekdo, pokud to vi, cim je zpusoben ten skok na krivce ztrat kolem 4000otm? na grafech ostatnich je plynula krivka...
Mozna bych to mel zkusit znova to zmerit...uvidim...