2.0 TDi DSG Problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravim ..tedka mi čeká výměna setrváku u OII 2,0TDI DSG, myslim si teda že je špatný..Protože na volnoběh mi to vydává nepravidelný kovový zvuky a při zátahu z nízkých otáček to chrastí ... Myslíte, že to bude na 100% ten setrvák nebo to může dělat i to nastavení DSG??
A taky bych se chtěl zeptat, když už bude venku setrvák, tak mi tady bylo doporučeno vyměnit jehlové ložisko na klice ... Když se to ložisko mění, tak se musí vypouštět olej z motoru nebo ne??
Díky moc za rady a kdyby se našel nějaký šikovný automechanik z Plzeňska, který už s touto výměnou má zkušenosti, tak mi prosím písněte
A taky bych se chtěl zeptat, když už bude venku setrvák, tak mi tady bylo doporučeno vyměnit jehlové ložisko na klice ... Když se to ložisko mění, tak se musí vypouštět olej z motoru nebo ne??
Díky moc za rady a kdyby se našel nějaký šikovný automechanik z Plzeňska, který už s touto výměnou má zkušenosti, tak mi prosím písněte
jen si predstavte, ze v servisu VW tvrdili, ze u DSG setrvak neni
zotrvačník je tam,uz som ich na prevodovkách DSG menil vela,všetky vylagrovane až no...Skoro každá jedna DSG prevodovka čo mala problémy s radením mala aj veľkú vôľu na zotrvačníku. Ale to čo pišeš že akoby sa nevedela rozhodnuť čo ma zaradiť,to sa mi na zotrvačník nehodí. Meniť prevodovku nemusiš,pokial ju úplne nezrumpluješ,tak sa dá vždy urobiť. A k tomu nastaveniu - musí sa tam urobiť adaptácia /prispôsobenie/, ale v tvojom prípade to nepomôže,keďže sa nič nezmenilo. Niečo máš v prevodovke vadné + isto Ťa čaká výmena zotrvačníka
zotrvačník je tam,uz som ich na prevodovkách DSG menil vela,všetky vylagrovane až no...Skoro každá jedna DSG prevodovka čo mala problémy s radením mala aj veľkú vôľu na zotrvačníku. Ale to čo pišeš že akoby sa nevedela rozhodnuť čo ma zaradiť,to sa mi na zotrvačník nehodí. Meniť prevodovku nemusiš,pokial ju úplne nezrumpluješ,tak sa dá vždy urobiť. A k tomu nastaveniu - musí sa tam urobiť adaptácia /prispôsobenie/, ale v tvojom prípade to nepomôže,keďže sa nič nezmenilo. Niečo máš v prevodovke vadné + isto Ťa čaká výmena zotrvačníka
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Samočinná přímo řazená 6° převodovka (DSG/02E)Huml píše:nemáš postup? zkusil bych to u známýho, na volnoběh to pěkně rumpluje, i když myslím, že má dvouhmotu v háji, mám manuál na výměnu oleje ze škodovky a o základním nastavení po výměně oleje tam nic nepíšou
Top Previous Next
Základní nastavení
POZOR! Základní nastavení provádějte v určeném pořadí. Po projití všech kroků proveďte jízdní test.
Kalibrace řazení (Enganged Calibration)
Základní nastavení, blok 061
Měření synchronizace (Synch. Point. Measurement)
Základní nastavení, blok 060
Základní nastavení spojky (Clutch Adaptation)
Číslo softwarové verze do 0800:
Základní nastavení, blok 062
Číslo softwarové verze od 0800 výše:
Základní nastavení, blok 067
Bezpečnostní funkce spojky, vymazání adapt. hodnot (Clutch Safety Function)
Základní nastavení, blok 068
Přizpůsobení tlaku, vymazání adapt. hodnot (Pressure Adaptation)
Základní nastavení, blok 065
Přepínače na volantu, vymazání adapt. hodnot (Steering Wheel Paddle Installation)
Základní nastavení, blok 063
ESP a tempovat, vymazání adapt. hodnot (ESP & Tip Cruise Control)
Základní nastavení, blok 069
Nakonec vymažte paměť závad proveďte jízdní test.
Jízdní test
Jízdní test proveďte po výměně dílu nebo po provedení základního nastavení.
Podmínky
•
Teplota převodového oleje 30...100 °C (viz čtení bloku naměřených hodnot, blok 19)
Postup
Rozjeďte se v režimu Tiptronic až po 6 stupeň, přičemž v každém ze stupňů 3 a 5 a 4 nebo 6 setrvejte alespoň 5 minut. Otáčky by se měly udržovat v rozsahu 1200 – 3500 min-1 (pro kalibraci spojky).
Potom proveďte ostré zabrzdění následované rozjezdem na plný plyn (kontrola hladiny oleje).
Vyzkoušejte pomalou jízdu a rozjezd.
Zkontrolujte únik kapalin.
Poznámka: Jízdní test se automaticky provede i při normální provozu.
Drag Power
minule som to robil na A3 2,0pd 2 hodky,lebo som to nemal kde prevetratHuml píše:sakra a kde zjistím číslo sw verze, ve výpisu z VAGu? jinak teda nevím kde to projet, abych jel 5 min. na 3ku a hlavně, aby to nepřeřadilo, jestli to teda dobře chápu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Znamemu DSG pri popojizdeni, myslim jen tak solichani skube, tak zkusim nekdy udelat to nastaveni jestli by to pomohlo.
U jedny co mela KO setrvak byl po vymene majitel prijemne prekvapen jak to jede plynulejs, nevim teda jak to myslel ale jestli to nejak vnima ty nerovmnomernosti...
Ja mam teda zatim s DSG zkusenost dobrou, menime pravidelne olej a filtr po 60 000km a nektery kusy maj 250tkm
Jinak zdravim osazenstvo Dieselpower fora z Californie, tady je to samej automat a benzin
U jedny co mela KO setrvak byl po vymene majitel prijemne prekvapen jak to jede plynulejs, nevim teda jak to myslel ale jestli to nejak vnima ty nerovmnomernosti...
Ja mam teda zatim s DSG zkusenost dobrou, menime pravidelne olej a filtr po 60 000km a nektery kusy maj 250tkm
Jinak zdravim osazenstvo Dieselpower fora z Californie, tady je to samej automat a benzin

- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Potřebuješ VAG, orig. olej a filtr a přípravek pro naplnění...pepepeter píše:zdravim chlapy nevie mi niekto poskitnut navod na vymenu oleja v DSG
jestli tohle všechno máš, rád ti to napíšu. Pokud si to uděláš doma, ušetříš max. 400 kaček oproti tomu, kdybys to nechal udělat v autorizáku.

***VAG,PSA,Renault***
ahoj, nevite nekdo kde koupit za líp než ve značce čidlo teploty spojky? V merenych hodnotach sice skoro koresponduje s tepltou oleje ale pise porad chybu...jelikoz tam nejde obcas R s autem to jen poskubava a zmizi pak i symbol na budikach...asi bych mel zacit tou vymenou cidla co to pise...diky vsem.
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001