Stránka 3 z 4
Napsal: 08 dub 2010, 19:03
od Grandák
Hlavu jsem dolu nedával jenom vačkovou skřín je to vlastně i ventilové víko.
Vyměnil jsem ty zlámaný překlady ventilů a rozvody i s kladkama a běží bez problémů.
Bylo prasklých 6 překladů a jeden stojí 1tis. kč, jenom mě překvapilo že to skočilo na kladkách nebylo nic vidět a řemen byl origo.
Napsal: 06 kvě 2010, 20:25
od Anativ
Muzu taky poprosit o navod na vymenu remene? Chci se jeste zeptat jestli musim zajistit cerpadlo a pripadne jak. Mam Ducato 2.3 JTD 2004. Moc dekuju moje adresa
vvv333@centrum.cz
Napsal: 08 kvě 2010, 11:42
od TDI tech
Takze som uploadol ten navod na vymenu rozvodov
http://leteckaposta.cz/705151123
Napsal: 11 kvě 2010, 22:25
od radek300
Dělal jsem to asi dvakrát a docela poho.Jenom je dobré mit po ruce stahovák hnacího kola vysokotlakého čerpadla.Potom je to sranda.Vod.pumpu měním vždy.
Napsal: 12 kvě 2010, 15:16
od Tomas.cz
Jak jsem pochopil tak to vysokotlaký čerpadlo je přidělaný k tý masivní vodní pumpě a když budu měnit vodní pumpu tak CR čerpadlo musí úplně pryč nebo drží ještě nějak?
Kluci jezděj 80tis ročně tak zanedlouho bude mít Ducato 240tkm a budu dělat rozvody podruhý a chci vyměnit i vodní pumpu.
Napsal: 12 kvě 2010, 21:02
od radek300
Stačí když sundáš kolo a tři šrouby co brží čerpadlo.Víc nic.Čerpadlo zustane na svém místě na trubce paliva k liště.Jde docela volně z vod.pumpy.
Napsal: 14 kvě 2010, 17:02
od Tomas.cz
Dík
Napsal: 10 led 2012, 18:21
od bepa
mužete sem prosím dat nakres aretace rozvodu nebo reupnout to na letecké poště diky:
Napínací Kladka
Napsal: 20 úno 2012, 20:44
od Marek P.
Mám zkušenost z minulého týdne - taktéž klekla originál napínací kladka Dayco na rozvoďáku. Iveco Daily - 2.3, totožný motor, najeto 147000 km. Ložisko OK, rozletěla se klec ve který drží napínací pero. Mlátivší řemen do plastového krytu závadu včas oznámil takže naštěstí nedošlo na nejhorší...
Přeci jen bude lepší měnit celou rozvodovou sadu...

Napsal: 20 úno 2012, 20:50
od Marek P.
Jináč, u Iveca 2.3, motor F1AE0481H, r.v. 2007 (nevím jak Fiat) má ozubené kolo na vačce i kolo na klice rysku. Taktéž řemen Dayco měl nakreslené rysky, takže nastavení rozvodů je hračka.
Napsal: 29 říj 2012, 23:52
od peetee
Jsem jelen z těch výměn rozvoďáků - nebo spíše těch intervalů. Koupil jsem 2002 Ducato 2,3 JTD, které bylo servisováno jen u Fiatu a má nalítáno 140tis. km - vyplněná serviska. Rozvoďák nikdy nebyl dělanej. Platí tam těch 240tis. km, nebo raději vyměnit? Co vy na to? Dík

Napsal: 31 říj 2012, 19:00
od Marek P.
V návodu pro 2.3 píšou výměnný interval 240 tis. km nebo 5 let, takže doporučuju jednoznačně vyměnit, a to celou rozvodovou sadu! Běžný interval pro výměnu obyč. rozvoďáku je 120 tis. km, pokud použiješ řemen s prodlouženou životností (např. Dayco HT s teflonovou vrstvou), potom platí těch 240 tis. km.

Napsal: 02 lis 2012, 21:17
od jericho-3
No já bych už nevěřil ničemu. Je mi jasné, že HDI,JTD na rozdíl od vstřik. čerpadla méně namáhá řemen , ale třeba 2,2HDI bez aut. kladky je potenciální průser. Proto se pořád shánějí motory. A nevím, který idiot určil interval 240000 km u čehokoliv..Když to spadne a je to přesně podle továrních ůdajů, může si majitel stěžovat tak na lampárně..

Napsal: 03 lis 2012, 10:08
od Marek P.
Osobně bych tam řemen, ať sebelepší, 240 tis. km také nenechal. Dříve jsem u 2.8 JTD měnil řemen každých 100 tis. a kladky "ob" výměnu a bez problému. Poté, co mě samonapínací kladka u 2.3 HPT vytrestala (viz. výše), tak nejdéle po 120 tis. a komplet sadu!
Napsal: 03 lis 2012, 18:39
od jericho-3
Máš recht, já jen když zahazuji ty kladky , které jsou jako nové, tak si říkám, být to moje, tak je tam nechám a sem tam se podívám...
