Napsal: 14 zář 2008, 15:20
můžeš jen asi musí mít stejný VIN a SKZ 

Ano, kazda uprava motora nesie so sebou iste riziko.Ladas píše:Ok a nejni divný když má auto 10 000km a 3x měněný soft nikdy nebylo v žádným servisu asi ano že?Proto se ptám dojde li k chybě aniž by za to mohl vámi dodávaný soft ať už třeba odejde turbo a nebo rozmázne se píst po tom že byl vadný vstřik a autorizovaný servis se bude točit na tom že jednotka je 3x přepsaná a postaví se k tomu tak že nic na garanci nepůjde a já si budu tedy podle vás tvrdit svojí "že o žádném přepisování" nevím kdo mi zaplatí opravu?Za 22500sk by nějáká záruka být mohla a ne jen doporučení tvrdit že o ničem nevím...určitě nebudou pátrat po tom co odejde turbo ale při placení opravy nad 150tis(výměna turba vedení vzduchu a motoru)by je to zajímat mohlo ne?dáme teď mimo možnost že jezdím do autorizovaného kde mám svého známého a ten tuto možnost přehlídne....
Ladas píše:Ok ale Švédsko je nějde jinde já bych chtěl záruku tady a když už budu mít nový auto a dostatek financí tak si radši dám soft od renomované firmy která spolupracuje s Vw-group na takové výši že mi zaručí i garanci ma motor po změně programu řídící jednotky ceny zde v Praze cca 18000,-czk+dph sice nebudu mít zázračnou krabičku ale plnou garanci a čipování i s dodržením emisních limitů v technických specifikacích vozidla.Navíc můžu mít čisté svědomí že nikomu nic nenalhávám o tom že bylo vozidlo upravováno.Ještě se nabízí možnost využít služeb méně zvučných jmen ale lidí co tomu rozumí nejen že dovedou auto načipovat ale dokážou i vrátit původní soft a upravit čítač změny softu v řj (EDC 16) a myslím že za podstatně menší náklady navíc jde jim o zákazníka takže se snaží pracovat tak aby byl zákazník spokojen a vracel se ať už na doladění nebo s jiným vozem..Děkuji za váš čas a jasné odpovědi kdo mi bude ručit za to když se něco stane...
Samozrejme je to kazdeho osobna volba. Ale som si 100% isty ze koncern Volkswagen v dnesnej dobe nema so ziadnou firmou zmluvne vtahy co sa tyka upravy motorov seriovyh modelov.Ladas píše:Ok ale Švédsko je nějde jinde já bych chtěl záruku tady a když už budu mít nový auto a dostatek financí tak si radši dám soft od renomované firmy která spolupracuje s Vw-group na takové výši že mi zaručí i garanci ma motor po změně programu řídící jednotky ceny zde v Praze cca 18000,-czk+dph sice nebudu mít zázračnou krabičku ale plnou garanci a čipování i s dodržením emisních limitů v technických specifikacích vozidla.Navíc můžu mít čisté svědomí že nikomu nic nenalhávám o tom že bylo vozidlo upravováno.Ještě se nabízí možnost využít služeb méně zvučných jmen ale lidí co tomu rozumí nejen že dovedou auto načipovat ale dokážou i vrátit původní soft a upravit čítač změny softu v řj (EDC 16) a myslím že za podstatně menší náklady navíc jde jim o zákazníka takže se snaží pracovat tak aby byl zákazník spokojen a vracel se ať už na doladění nebo s jiným vozem..Děkuji za váš čas a jasné odpovědi kdo mi bude ručit za to když se něco stane...
My uvadzame tolko kolko sa nameralo v originalnom stave, nie tolko kolko vyrobca udava...Niekedy ma auto viac koni ako ja udavane, zas niekedy menej...Ladas píše:možná držej emise ale G4 1.9 138hp v základu jsem ještě neviděl
uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motorabsr-tuning.sk píše:My uvadzame tolko kolko sa nameralo v originalnom stave, nie tolko kolko vyrobca udava...Niekedy ma auto viac koni ako ja udavane, zas niekedy menej...Ladas píše:možná držej emise ale G4 1.9 138hp v základu jsem ještě neviděl
Takže zkuste se podívat na firmu ABT ta čipuje a garance zůstává navíc úprava je zapsaná v technickém průkaze neříkám že se nasnažíte ale na rovinu nesedí mi věta že až se něco stane tvrdit že o žádné změně softu v řj nic nevím a jestli zaplatit 19 530,-czk a když se něco stane trnout hrůzou tak dám radši 21 425,-czk a mám klidbsr-tuning.sk píše:Samozrejme je to kazdeho osobna volba. Ale som si 100% isty ze koncern Volkswagen v dnesnej dobe nema so ziadnou firmou zmluvne vtahy co sa tyka upravy motorov seriovyh modelov.Ladas píše:Ok ale Švédsko je nějde jinde já bych chtěl záruku tady a když už budu mít nový auto a dostatek financí tak si radši dám soft od renomované firmy která spolupracuje s Vw-group na takové výši že mi zaručí i garanci ma motor po změně programu řídící jednotky ceny zde v Praze cca 18000,-czk+dph sice nebudu mít zázračnou krabičku ale plnou garanci a čipování i s dodržením emisních limitů v technických specifikacích vozidla.Navíc můžu mít čisté svědomí že nikomu nic nenalhávám o tom že bylo vozidlo upravováno.Ještě se nabízí možnost využít služeb méně zvučných jmen ale lidí co tomu rozumí nejen že dovedou auto načipovat ale dokážou i vrátit původní soft a upravit čítač změny softu v řj (EDC 16) a myslím že za podstatně menší náklady navíc jde jim o zákazníka takže se snaží pracovat tak aby byl zákazník spokojen a vracel se ať už na doladění nebo s jiným vozem..Děkuji za váš čas a jasné odpovědi kdo mi bude ručit za to když se něco stane...
Takze tvrdenie nad tvrdenie, treba si overit svoje domienky...
Vravis tu o renomovanej firme, chcel by som sa skontaktovat s tou firmou. Uz len to ze tvrdi ze je pod kridlami VW vyvraca ze je renomovana. Inac ty si ozaj myslis ze my sa nesnazime aby nas zakaznik sa opat k nam vracal? Ved to je predsa pochopitelne ze toto je priorita kazdej firmy, avsak my sa snazime zakaznikovi povedat pravdu a oboznamit ho s realitou aka je, a nie ho zavadzat.
BTW 18 000KC + DPH pokial viem 19% DPH je v CR, cize to je 21 425 kc s DPH . Nasa cena je 24 999 SKK, co je 19 530,- CK aj s DPH...
Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi
kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích
Super řešeníBH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi