Stránka 3 z 5

Napsal: 08 zář 2006, 20:30
od Radim205D
Hlavne davat bacha na to, aby se tomu kdo dolejva nechtelo nahodou za jizdy curat a nevyuzil tve nepozornosti. (LOL)

Napsal: 08 zář 2006, 20:54
od Jednatel
No to je teda mazec. Vot takoj maslostroj. Ten škopíček už je ale trochu náročnější na prostor, ne? Už tu nádrž někdy zkoumali němčouři? U nich musí být všechno TÜV-recht....

Napsal: 08 zář 2006, 21:31
od KUK
Škopíček dám někam pod postel a když se nevejde, tak ho nechám doma a jsem odkázanej na trojtrychtýř. Zatím to nikdo nezkoumal, ale myslím si že bych to ukecal. Vždyť žádna bůchví jaká hořlavina v tom není a nic ekologicky závadnýho taky ne. Různý nádrže na pitnou a odpadní vodu v obytňákách, dělaný podomácku taky často nejsou TUV-recht, ne? Ostatně můžu říct, že je to na vodu a když si do toho ceník šáhne a bude mastnej, tak řeknu že jsem se spletl při plnění a omylem nalil olej :D :D
Co jiného...?

Napsal: 08 zář 2006, 22:11
od Jednatel
Ale jo, to je jasný, že nebudeme předposraný. Jenže oni němčouři jak se jednou zaseknou drápkem, tak se nepustěj. To neni jako s českejma. Jak jednou seznaj, že něco není podle vorschriftu, tak to tak je a oni to musí ztrestat. Oni moc na ty naše pohádky nejsou. Jakmile si ti pod auto podívá takovej ten v montérkách, zjistí, že nádrž je připojená k palivový soustavě a není homologovaná př. zapsaná, a ještě v ní je nějaké palivo, má jasno a už vypisuje paragrafy. Nejsem plašan, jen už jsem s nima leccos zažil. Dokonce když mě jednou jeden celník doměřoval MWst. na naftu v kanystech (asi 100l), zdůraznil, že při srážce by mohlo dojít i k výbuchu! :o Vysvětluj pak takovýmu odborníkovi, že to je naprosto neškodných 70 litrů. :roll:

Napsal: 08 zář 2006, 22:17
od Kubrt
Je fakt, že puch hranolek klukům německým hodí hned dvě asociace: jede na jídlo anebo ho dělá :) Tak picni na sklo ceduli "Dönner-Kebab" a máš klid, nikdo se ti už ani nemrkne do kastrůlků :D

patnactitrychtyr

Napsal: 02 říj 2006, 10:17
od mhepp
No, a kdyz prorazis do dna kazde flasky diru, tak ti olej vytece rychleji ;)

Napsal: 25 led 2007, 19:27
od SLÁDEK
To KUK:
Ahoj, jakto, že ti nádrž v létě topila, máš jí vyhřívanou?
Jinak trojtrychtýř i maxitrychtýř fakt super :-)

Napsal: 05 úno 2007, 23:39
od KUK
Ta nádrž topí, protože do ní teče horký olej zpátečkou. Mám v ní i teploměr, tak sleduju, jak se pomalu jízdou ohřívá. I teď v zimě mám po delší jízdě v nádrži až 55°C a friťák je pak řídkej jak voda, krásně teče, filtruje se... Proto si myslím, že zpátečka do nádrže není špatná věc a o jejím ,,šlusnutí" vůbec neuvažuju.

Napsal: 10 úno 2007, 00:40
od KUK
Tady fotka mých čtyř teploměrů:
Obrázek
Vlastně to do tohoto tematu nepatří, ale pro inspiraci...
Teploty zleva doprava: nádrž, výstup z filtru, výstup z výměníku před vstř. čerpadlem, vstřikovací trubka u nejvzdálenějšího vstřiku od čerpadla. Toto je po delší jízdě - cca 200 km. Vekovní teplota cca 4°C. Při kratších jízdách to vypadá podobně, jen v nádži mám pochopitelně menší teplotu.

Tímhle doma tankuju z barelů.
Obrázek
Cena je v eurech, jasně že. Je to celkem pohoda - jak u pumpy... :)

Napsal: 12 úno 2007, 10:13
od Pavel
Můžeš napsat co je to za typ teploměrů a kde se dají sehnat?
Jak měříš teplotu na vstřikovací trubce? Dík

Napsal: 12 úno 2007, 10:26
od KUK
Kupoval jsem je v německu, v marketu PRAKTIKER, jako tu pumpu, stály asi 8 euro kus. Ale viděl jsem je myslím i v čechách v jednom želeřáství, v koutě domácích potřeb. Jsou to obyčejný kabel/čidlo, přepínání IN/AUT. Bral jsem je proto, že mají velký display v poměru k celkové velikosti a jsou levné. Nalepil jsem je oboustrannou páskou na hliníkovej profil z Baumaxu.
Teplotu na vstřikovací trubce měřím tak, že k ní jednoduše přiložím to čidlo a oblepím to samolepící tepelněizolační páskou. Bude to asi ne úplně přesné, ve skutečnosti tam bude asi trochu vyšší teplota.
Mastnotě Zdar!

Napsal: 12 úno 2007, 10:58
od Zdenda
ty teploměry mají v prakticky v každým baumaxu, hornbachu, obi apod. A kde se sežene ta tepelně izolační páska? Taky tam?

Napsal: 12 úno 2007, 15:05
od KUK
Taky tam. V místech kde mají radiátory, topení a pod.

Napsal: 13 úno 2007, 13:07
od pytlak2
zdravim

taky se pridam. Myslel jsem ze jsem dobrodruh ale co tady ukazuje KUK, tak do neho mam daleko. Jezdim do nemecka pravidelne a vozim s sebou vzdy asi 90l oleje. 30 v nadrzi a zbytek v 5l petkach. Zatim se mi do kufru nikdo nedival. Ted jsem system vylepsil a pridal jsem druhou nadrz. Ale uvazuji ze druhou nadrz pridam do mista kde je rezerva. Asi tak 6Ol, pak to bude v pohode. Olej mam doma v 200l beckach. Tankuju tak, ze mam udelany spesl spunt, foukam do becky vzduch a druhou hadici mi vytika olej.

Napsal: 13 úno 2007, 14:44
od KUK
Taky dobrej nápad. Jen si myslím, že když už je v bečce málo oleje tak trvá asi dlouho než se to vzduchem natlakuje, ne?

Pro dlouhé jízdy jsem si dal do zadního prostoru (pod postel) ještě další nádrž, snadno vyndavatelnou, na cca 170 l. Zatím nepřekáží, stejně tam nic nevozím. No a tím se mi zvýšil dojezd na jedno natankování na cca 4000 km, sorry. (rofl) Tak si tak po tý naší Evropě jezdím celkem v pohodě a u benzínek stavím jen na čůrání. Zatím.

Obrázek
Obrázek