problémové starty po upgrade trysek na ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

úplně jsem zapomněl informovat o výsledku, takže pro ty, kteří by se potýkali s podobným problémem:

bylo vadné čerpadlo v nádrži, které sice bzučelo, ale dávalo naftu tlakem prostatika.Od výměny čerpadla bezproblémové starty po celá léta. :)
Bez kouře není legrace.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kolik by to cerpadlo v nadrzi melo davat? Kdyz vytahnu hadici u tandemu co je privod nafty, otocim klickem,tak by mela vytect nejaka davka nebo potece stale...
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

dá to dávku..pokud jen otočíš klíčkem. jakmile nastartuješ tak tlačí stále
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak jsem si to myslel spravne.Ale proc to teda Devonrexovi se starejma tryskama startovalo normalne a po vymene se tomu nechtelo,to nejak nechapu. Bylo by hodne divny kdyby odeslo zrovna u vymeny trysek. Zajimam se o to,protoze resim stejnej problem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

to je jednoduchý. Protože starý trysky byly 150 a tak šlo nastartovat i bez čerpadla v nádrži. Jakmile se daly +80% tak to nechtělo chytat a navíc to chcípalo i za jízdy na volnoběh, když jsi třeba při 180 km/h vyřadil na neutrál. Podle mého tedy čerpadlo v nádrži sice fungovalo, ale dávalo málo nafty dalkeko menším tlakem, což bylo způsobeno tím, že bylo těsně před smrtí ;)

P.S. jakmile jsem dal nový čerpadlo do nádrže, tak jsem musel vyměnit všechny svorky na vedení paliva za stahovací, protože tlačí naftu jako šílené :D
Bez kouře není legrace.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

hm,to je zajimavy. Nektery prvni PD nemaji cerpadlo vubec,je teda prvda ze jen malorazky. To auto co resim studeny chyta hodne dlouho,pak zacne koktat az na nakonec chytne.Proste jakoby byla spadla nafta.Teply to chyti dobre ale o neco hur nez s origo AL a za jizdy jede normalne. To cerpadlo dneska zkusim ale nekdy v loni jsem na tom menil myslim ze filtr a po otoceni klicku z hadice nesla ani kapka.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“