Stránka 3 z 10

Napsal: 20 led 2009, 20:28
od Ladas
Braňo Farkaš máš SZ ;)

Napsal: 22 led 2009, 10:05
od flekyc
Branislav Farkaš píše:Auto bolo upravené v Nemecku, auto som kupoval u vás v ČR v Beroune, chlap mi tvrdil, že auto má 132kw, mal na to aj dodklad z TUV, ja som bol merať výkon, odmeral som 160PS/400Nm, turbo je z PASSATA 1,9tdi 130PS, vstreky neviem, asi RACE, IC Alfa 2,4JTD, asi je upravená aj prevodovka, čip mám vypínaťeľný. Budík turba mi ukazuje 1,7bar v kopci aj 1,9. Pri meraní som mal ustálený tlak s atmosférou 2,2, krátkodobo 2,4. Už mi jedno turbo roztrhlo na dva kusy (crazy)
pokud jsem te dobre pochopil, tak spicku mas 1,4bar a ustalenou hodnotu 1,2 bar ? budik ukazuje blbost, protoze kdybys tlacit v kopci 1.9bar tak ti to ty turba trha na pockani. kdyz si byl na brzde, hod sem graf, urcite ho doma mas. kolik vazi tvoje ibiza ?

Napsal: 22 led 2009, 15:00
od Branislav Farkaš
Nepochopil si to správne, pri meraní, teda aj na grafe mi ukázalo krátkobo 2,4 ustálene 2,2. To by mal byť tlak aj s atmosférou. Graf dám na net okolo 18-19.00 keď prídem domov, bude v sekcii grafy.

Napsal: 22 led 2009, 15:02
od Branislav Farkaš
Váhu neviem, séria by mala mať 1120 alebo 1180kg, neviem presne.

Napsal: 22 led 2009, 18:12
od P.e.p.i.n
tak už vím o kterou Ibizu jde..byl jsem se tam na ní s kamarádem podívat chtěl si jí koupit...tak aspoň že to takhle sviští držim palce... ;)

Napsal: 22 led 2009, 18:17
od Branislav Farkaš
P.e.p.i.n píše:tak už vím o kterou Ibizu jde..byl jsem se tam na ní s kamarádem podívat chtěl si jí koupit...tak aspoň že to takhle sviští držim palce... ;)
Díky moc, teraz idem meniť spojku, som zvedavý, ako to pôjde. Minulý rok som bol jazdiť 3 x kopec asi 8 x šprint, už má dosť chudina, šmýkala už pri kúpe auta. :?

Napsal: 22 led 2009, 18:21
od P.e.p.i.n
Branislav Farkaš píše:
P.e.p.i.n píše:tak už vím o kterou Ibizu jde..byl jsem se tam na ní s kamarádem podívat chtěl si jí koupit...tak aspoň že to takhle sviští držim palce... ;)
Díky moc, teraz idem meniť spojku, som zvedavý, ako to pôjde. Minulý rok som bol jazdiť 3 x kopec asi 8 x šprint, už má dosť chudina, šmýkala už pri kúpe auta. :?
Jj to právě toho kamráda odradilo sem mu řikal že se kdyby se tam dala z ATD a líp obložit lamela tak by to mohlo vydržet....ale couvnul no...škoda že jí nevzal....ať ti to slouží...

Napsal: 22 led 2009, 18:30
od Branislav Farkaš
Ja som tiež váhal, no keď sme na nej prišli domov cca 500km, prestala šmýkať, resp. šmýka len pri 2000ot. Si zober, čo všetko do teraz vydržala a stále jazdí. :-D

Napsal: 22 led 2009, 18:34
od cupra
tato ibiza ide strasne...velmi pekne casy... ;)

Napsal: 22 led 2009, 18:36
od P.e.p.i.n
Výhoda Ibiz oproti Golfům kvůly váze.... 8) 8)

Napsal: 22 led 2009, 18:51
od Branislav Farkaš
cupra píše:tato ibiza ide strasne...velmi pekne casy... ;)
Díky za kompliment, no forgimu to ide lepšie (wallbash)

Napsal: 22 led 2009, 19:09
od forgi
Branislav Farkaš píše:
cupra píše:tato ibiza ide strasne...velmi pekne casy... ;)
Díky za kompliment, no forgimu to ide lepšie (wallbash)
Ide aj nejde. Vaha , vykonove straty, kratka prevodovka to je trocha moj hendykep. Ale ta spojka ma trapi. Dam oblozit staru lamelu u renovaku a necham povodny zotrvak. Prachy nepustia a robotu si urobym.

Napsal: 22 led 2009, 19:19
od Branislav Farkaš
Ja idem dať celý set z AXR a obložiť v Opave, tam kde Topr. No som zvedavý ako nám to pôjde na šprintoch. Renovak je v ktorom meste?

Napsal: 22 led 2009, 21:24
od netopier
cordoba ma 1180 KG, ibiza bude tak o 50-70 kg
ak som spravne pochopil tak spicku na budiku mas 1.9 baru a pri merani cez vag 1.4 Baru spravne?

ak hej tak potom chcem vediet ci sa da realne dosiahnut s 1.2 - 1.3 baru 160 PS .. lebo 110 PS turbo ma znesitelny tlak 1.25, ale na 160 ps sa s nim ist neda.. tak ako to teda je? chcel by som mat realny rozhlad kolko sa da s akym turbom tlacit a kolko je to cca PS :)

Napsal: 22 led 2009, 21:41
od stanley 12
netopier píše:cordoba ma 1180 KG, ibiza bude tak o 50-70 kg
ak som spravne pochopil tak spicku na budiku mas 1.9 baru a pri merani cez vag 1.4 Baru spravne?

ak hej tak potom chcem vediet ci sa da realne dosiahnut s 1.2 - 1.3 baru 160 PS .. lebo 110 PS turbo ma znesitelny tlak 1.25, ale na 160 ps sa s nim ist neda.. tak ako to teda je? chcel by som mat realny rozhlad kolko sa da s akym turbom tlacit a kolko je to cca PS :)
on ma 130ps turbo, podla podpisu :P