odslepenie EGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
K zohrievaniu:
Skúšali ste niekto dať pred chladič nejaký kartón, alobal.... - pomohlo to?
Tiež mám do roboty 5,5km a ručičku ledva "odlepím" od 0.

Na dlhšiu jazdu samozrejme vybrať.
Skúšali ste niekto dať pred chladič nejaký kartón, alobal.... - pomohlo to?

Tiež mám do roboty 5,5km a ručičku ledva "odlepím" od 0.

Na dlhšiu jazdu samozrejme vybrať.

VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
uz sa toto v nejakom vlakne preberalo a ak si spominam tak vysledok skoro 0...ono ten karton je zbytocny kym sa neotvori termostat, leda ze by ten karton branil prudeniu studeneho vzduchu cez chladic priamo na motor..zajac píše:K zohrievaniu:
Skúšali ste niekto dať pred chladič nejaký kartón, alobal.... - pomohlo to?![]()
Tiež mám do roboty 5,5km a ručičku ledva "odlepím" od 0.
Na dlhšiu jazdu samozrejme vybrať.
ja mam EGR v povodnom stave a zhavicky vo vode a kurim asi po 3 minutach na volnobehu (brana, okna, radio..

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
na zimu dávám karton (hliníkovou folii za radiátory) přes půl chladiče na straně motoru. Je to znát a dost, bez toho opravdu ledový vzduch, který valí na motor dost tepla odebere. Dám si pozor, aby aspoň jeden větrák na chladiči mohl kdyžtak sát přes chladič. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Fikus
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 pro 2008, 19:19
- Bydliště: Liptákov (Horní Tanvald)
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Taky mám na svým wagenu EGR Off a je to znát, že se to trochu dýl hřeje. Zvedá se to od nuly až po cca 2 km do kopce nebo 3 km po rovině... ale zase se mně zdá že to líp jede, a na zimu jsem sání vzduchu dal od motoru (odpojil jsem polovinu sací hadice) a je to trošku lepší. Holt dieselový motory chtěj zkušenejší řidiče a než se to ohřeje tak tomu nedupat na krk
manželka má O1 1,6ku 55kW a tam se motor hřeje snad dřív než protočej 3x kola 


Passat TDI 81kW@ 103kW