
W-POWER DIESEl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tankuju vsude krom ONO a taky v cajku..........to vis, kdyz nam to y svinaci obcas mixnou s nakym olejickem, tak to prechroupemradimes píše:Hoši,nemám zkušenost,tankuju na Jetce,ta je nejlevnější(z těch větších) a v pohodě. Ale u schellu nevím no.


VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Nejsem dobrodruh.Do Ostravy jezdím každý den a chci dát autu vše co můžu.Nějakých pár korun neřeším.radimes píše:jsi dobrodruh,na to bych se vy.ralpasul píše:Včera jsem tedy byl na Shellce.Samozřejmě ten V-power Diesel u nás zatím není (F-M).Prý není stojan ,ale bude.Takže musím do Ostravy.
A stejně za to můžete vy tady a na vedlejším fóru.Pomalu to celé pročítám a vidím samé čipy a tuning.Perfektní fotky upravených mazlíků!Uffff.Ale řekl jsem si jasně.Žáden zásah do motoru neexistuje!!!A ani se nechci svést v nějakém takovém autě co tady někteří mají!200PS apod.Vím jak by to dopadlo.Dám nové světla(přední,zadní)-kdyžtak ty xenony a koupím jedny nové elektrony-už jsem našel-Momo v černé a to je vše!Na mojí stříbrné bude skvěle vypadat.Už teď to je velice slušné.Tedy pro mně!Dám nějaké foto.
- papirex
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19 črc 2007, 18:48
- Bydliště: karviná
- Kontaktovat uživatele:
když jezdíš do OV denně, tak si nestěžuj na FM 
Když tu hovoříte o shellce, tak mám jeden poznatek. měl jsem půjčenou feldu 1,6ku od přítelkyně, pořád jsme tal rvali 95ku. jednou jsem jel do OV taxem nabral za pěťo V-Power Racing, a musím uznat, že to bylo znatelné. možná to byl jen Placebo... ale u dieselu mi to teda vůůůbec tak nepřipadaá

Když tu hovoříte o shellce, tak mám jeden poznatek. měl jsem půjčenou feldu 1,6ku od přítelkyně, pořád jsme tal rvali 95ku. jednou jsem jel do OV taxem nabral za pěťo V-Power Racing, a musím uznat, že to bylo znatelné. možná to byl jen Placebo... ale u dieselu mi to teda vůůůbec tak nepřipadaá

speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
a proc to tak resis prosim te ?pasul píše:Nejsem dobrodruh.Do Ostravy jezdím každý den a chci dát autu vše co můžu.Nějakých pár korun neřeším.radimes píše:jsi dobrodruh,na to bych se vy.ralpasul píše:Včera jsem tedy byl na Shellce.Samozřejmě ten V-power Diesel u nás zatím není (F-M).Prý není stojan ,ale bude.Takže musím do Ostravy.
A stejně za to můžete vy tady a na vedlejším fóru.Pomalu to celé pročítám a vidím samé čipy a tuning.Perfektní fotky upravených mazlíků!Uffff.Ale řekl jsem si jasně.Žáden zásah do motoru neexistuje!!!A ani se nechci svést v nějakém takovém autě co tady někteří mají!200PS apod.Vím jak by to dopadlo.Dám nové světla(přední,zadní)-kdyžtak ty xenony a koupím jedny nové elektrony-už jsem našel-Momo v černé a to je vše!Na mojí stříbrné bude skvěle vypadat.Už teď to je velice slušné.Tedy pro mně!Dám nějaké foto.

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Tankuju u Shellu a pokud tam mají V-power diessel, tak si vemu plnou. Teď se mi to docela daří, ale občas prostě to hladové oko vyskočí a Shellka s V-power není v dohledu, tak vezmu diessel extra. Jinde netankuju, mám své auto rád. Taky si přece nekoupím měsíc starý párek jenom proto že je levnější. A fritovací olej do svého miláčka naleje jenom někdo, kdo své auto nemá rád.
Tak se mě zdá, že některé stojany docela "šidí", protože 25l na jedné Shellce není 25l na jiné. Nalél jsem to do 25l kanystru až "na kopeček" a stojan ukazoval 25,2l a tak si to ze srandy frčím ke druhé, naftu naleju do kanystru a znova natankuju stejným způsobem a měřáček si ukazuje místo 25,2l 26,5l a to je docela velký rozdíl. Aspoň vím, kde je to lepší..
Beru u Shellu, protože mám lepší pocit z té značky, nikdy neměla žádné problémy s tím, že by se v jejím benzínu nebo naftě našlo něco co tam nepatří. A to mě stačí. koruna na letru mě nazabije a náklady na 1km mám necelou 1,50kč.
Tak se mě zdá, že některé stojany docela "šidí", protože 25l na jedné Shellce není 25l na jiné. Nalél jsem to do 25l kanystru až "na kopeček" a stojan ukazoval 25,2l a tak si to ze srandy frčím ke druhé, naftu naleju do kanystru a znova natankuju stejným způsobem a měřáček si ukazuje místo 25,2l 26,5l a to je docela velký rozdíl. Aspoň vím, kde je to lepší..
Beru u Shellu, protože mám lepší pocit z té značky, nikdy neměla žádné problémy s tím, že by se v jejím benzínu nebo naftě našlo něco co tam nepatří. A to mě stačí. koruna na letru mě nazabije a náklady na 1km mám necelou 1,50kč.
Já tankuju u shell asi 5 let a od té doby co je V-Power D,tak jen ten.A musím říct,že jsem to nepocítil ani na mé dodávce a ani na mém G IV!!!Tankuju ho ale stále pro dobrý pocit,že jim dám to NEJ.Taky se stalo,že když jsem to přeléval z plastového kanystru,tak tam plavaly hrozný CUCKY a CHUCHVALCE a ucpávalo mi to v trychtýři to sítko-a to se mi stalo opravdu párkrát,tak nevím,čemu mám věřit.Ale viděl jsem,co jsem viděl
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu