Stránka 3 z 3

Napsal: 27 pro 2008, 22:53
od jini
a v prechodovych rezimoch sa spravalo ako ? okrem toho ze dymilo ?
Když tomu dám, tak odspodu omezuje torque (kvůli spojce), potom až limiter. Váha se pod krouťák prakticky nedostává. Při normální jízdě je IQ daný téměř 100% vůlí řidiče.
Trochu to kouří jen na plnej kotel, turbo mám zatím orig a nechce se mi tlak víc zvedat.

Napsal: 24 úno 2009, 21:11
od Havran
no dobře ale vy se bavíte o jaké váze vzduchu? já mám na 1Z mechanickou (potenciometr) a mám ji taky vháji, nedá se nějak "ojebat" tadle váha? :D

Napsal: 24 úno 2009, 23:06
od TDI tech
Ten potenciometer nieje vaha vzduchu ale merac prietocneho mnozstva vzduchu za jednotku casu. Nemas nahodou A80?

Napsal: 24 úno 2009, 23:18
od Tomas.cz
Tahle váha by měla bejt věčná, neodešel ti jen ten potenciometr?

Napsal: 25 úno 2009, 18:21
od Havran
Tomas.cz píše:Tahle váha by měla bejt věčná, neodešel ti jen ten potenciometr?
jj ten potenciometr je vháji, když měřím odpor a pomalu pohybuju tou klapkou tak na ohmmetru vidím jak občas skočí nekonečně velký a pak zase nějaký odpor a pak zase nekonečně velký atd.....

Napsal: 25 úno 2009, 18:23
od Havran
TDI tech píše:Ten potenciometer nieje vaha vzduchu ale merac prietocneho mnozstva vzduchu za jednotku casu. Nemas nahodou A80?
jasně, sory, není to váha vzduchu, já vím meří to průtok, je to úplně jiný princip, ale tady u nás tomu každý říká váha :?

Napsal: 25 úno 2009, 18:37
od Havran
Tomas.cz píše:Tahle váha by měla bejt věčná, neodešel ti jen ten potenciometr?
Je to audi 80 1Z, r.v. 94 zrovna ten rok kde se nejde spojit s ŘJ pomocí VAGU (vis tady na foru), dával jsem tam trisky SPRINT 502, EGR+KAT OFF a vůbec jsem nepoznal že by to nějak přidalo na výkonu, tak jsem po radě Humla rozřezal to černé víčko na "váze" a zkoušel sní manuálně nastavovat ale vůbec to nepomohlo. Pak jsem vzal ten ohmmetr přišel jsem na to co píšu o řádky víš, potenciometr vynechává (má vydřené dráhy). Nejde mi o nějaký rapidní výkon (1Z má slabé písty) ale poznat by to jít přece mělo.