Volvo V70 2,5D 5válec jako Audi AEL jak dál?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

Bóďa píše:Pětiválec v T5 je jedna velká tragédie- nebrat. :roll:
Povídej, přeháněj ;)
Ten s kterým občas jezdím je rok 05, 128kW. Teď má najeto okolo 260, kupovanej před rokem se 190tkm, motor měněnej v záruce tuším ve 120ti (klasika... voda v oleji a někdo to nechal dojít daleko). Známej má toho 96kW od novýho a najeto asi okolo 300, motor pořád první, na vodu v oleji přišel včas.
Oproti T4 to žere olej (T4 si ani v těch 400tkm nevzala půl centimetru na rysce, Volvo taky ne), a zatim to stihlo schroupat poloosu a unašeč (protočení viselo na vlásku), který vedou ve VW normálně skladem, páč vědí co prodávaj za předimenzovaný káry :D
Ale zase po chipu přes 200 koní a okolo 500 Nm semtam s dvěma tunama ve vleku tomu asi dost pomohlo.
Celkově bych T5 hodnotil kladně. Oproti T4 sice nemá duši (T4 jsem málem obrečel když šla pryč, a to nebyla moje). Má celkem nesmyslný nedostatky ve výbavě - (auto s dvojitou klimou a komplet elektrikou a tempomatem nemá na budíkách ukazatel venkovní teploty :roll: )
Průběh PDčka mě taky nebaví dole to hrabe snad eště na trojku, nahoře nic :roll:
Ale zase když potřebuješ jezdit rychle (na 3000 otáček to jede 170), nebo něco těžkýho tahat nemáš ten pocit že tomu autu ubližuješ jako u T4. Za oběma se párkrát vezlo na plaťáku těžký auto (třeba moje V70 z německa) T5 v takovým zápřahu žere míň. S T4 se asi zase dostaneš na menší spotřebu když jedeš volnou.
To sem se zas rozkecal... ale aspoň udržím topik nahoře, kdyby šel okolo někdo kdo umí poradit.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Technicka - má AEL dvojhmotu nebo ne?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

podle ceny v etce , bych řekl že ANO -1123,- Euro
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

JJ tutově dvojhmota (aspoň se tak chová jako lehce načatá dvojmota (noteeth) ) Až sundám převodovku z toho motoru, kterej mám eště včetně spodního rámu na paletě, zkusil bych to nějak přeměřit, popřípadě nafotit, ve skrytu duše doufám, že by se nějaká pasující jednohmota mohla najít. Mohl by mi někdo poradit který rozměry jsou důležitý?
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

asi diry na upevneni na kliku
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

No jistě že mam ji tam z 85 kw verze jen zase neudrží ten výkon stejně mam na tom tak 125 Kw a ty investice, když ten motor chce člověk udržet a hodně s tim jezdí tak jen ty pálky za antyvibračku novej napínák atd. jsou takové, že mi to radši stačí tak jak to je, maximálně tam ještě dam to VTG turbo
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

tomáš karbus píše:ty pálky za antyvibračku
antivibračka je ta velká řemenice na klice na drážkovej řemen? Vím jen že na Volvo udělal nějakej výrobce modifikovaný provedení, který když už se rozsype, tak ti to aspoň nenalítá pod kryt rozvodů.
Ve spojení s jednohmotou tahle řemenice dostává větší záhul?
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

tomáš karbus píše:No jistě že mam ji tam z 85 kw verze jen zase neudrží ten výkon stejně mam na tom tak 125 Kw a ty investice, když ten motor chce člověk udržet a hodně s tim jezdí tak jen ty pálky za antyvibračku novej napínák atd. jsou takové, že mi to radši stačí tak jak to je, maximálně tam ještě dam to VTG turbo
Muzes to napsat cesky?
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

daval nekdo chip na AEL 103kW? a jaky vstriky?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

roti píše:daval nekdo chip na AEL 103kW? a jaky vstriky?
aaa jeste se ti ani doma neohrala a uz se jde ladit (LOL)
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

Pardon psal jsem kvapem, no prostě ten motor je dost těžkej sám o sobě a mám tam jednohmotu ze slabší verze. Stejně to těch 120 Kw hůř nese (trochu poladěno). Když jsem to auto přivez tak jsem dělal motor a vše na to nové, jede to na tu lod hezky, ale mám obavi, že pokud bych na tom chtěl jít ještě dále už je to na čachry s podvozkem brzdami i ještě větší investice do motoru- kolem rozvodů a spojky už to stálo 30 a to nepočítám gufera písty kroužky a další- myslim prostě, že to neni závodák. Já jsem si to koupil kvůli velikosti a síle.
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

tomáš karbus píše: pokud bych na tom chtěl jít ještě dále už je to na čachry s podvozkem brzdami
Tak čachry s brzdama a podvozkem mám úspěšně za sebou. Dával jsem KONI FSD, -30mm silnější pružiny..302 mm vrtaný Zimmermanny a originál mezikusy na větší brzdy. (překvapivě ten podvozek z takovýho tanku udělal docela zábavný auto, a měl jsem z něj větší radost než z chipu od kterýho jsem víceméně věděl co čekat)
Takže eště pár koní navíc by to mělo vpoho skousnout, jenže jak a co na tom udělat (wallbash)
Jediný co mám v rezervě je vykuchat katík. Taky mi jeden zbyl, takže to vyzkouším. Ne že bych od toho něco extra čekal, ale když už se mi válí....
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Co si tam dal za pružiny? Sem koukal že je dělá snad akorát HR.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

Fintec, modrý s docela slušným průměrem drátu, teď z hlavy nevím o kolik silnější než originál. Jinak co vím tak na S/C/V70 by měl dělat i Eibach.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

dali píše:Fintec, modrý s docela slušným průměrem drátu, teď z hlavy nevím o kolik silnější než originál. Jinak co vím tak na S/C/V70 by měl dělat i Eibach.
Koukam Eibach dělá i C4 :-)
Máš na ty Fintec nějaký reference? Aby to nebylo jako JOM nebo Weitec. Ty prej po čase měknou...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“