Stránka 3 z 3
Napsal: 14 dub 2009, 14:15
od Smoke
kvůli ovládání turba (81 podtlak, 66 agr přetlak). údajně to jde předělat i softem.
Napsal: 14 dub 2009, 16:15
od misa.89
agr ovládá přetlakem?

Napsal: 14 dub 2009, 16:43
od misoVW
misa.89 píše:agr ovládá přetlakem?

jj, myslene turbo na AGR kod motora, nie EGR ventil.
Napsal: 15 dub 2009, 04:55
od Seidl
Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
Napsal: 15 dub 2009, 14:14
od Toncek
Seidl píše:Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
to sem chtěl slyšet

,pak se musí ještě předělat ta koule co ovladá tu turbínu,a hotovo?teda turbo ještě abych nezapoměl

Napsal: 17 dub 2009, 13:02
od ladi
Seidl píše:Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
To je jednotce jedno,zda to reguluje podtlakem,či přetlakem?Ale asi se musí přepinovat konektor,na té N75(ted tam je taková kovová a pro naklápění lopatek je stejná jako N18)Já jsem myslel,že budu muset dát i řídící jednotku jinou,nebo ji alespon přefleshovat...
Napsal: 23 dub 2009, 12:59
od Seidl
jo kamaráde tak to bude složitější, protože je jedno, že je to motor z G4, ale důležitý je to, že je šuplej v B4, musíš shánět věci na B4 81kW a ještě jde o to, jestli to máš na elektrice z B4 nebo tam máš nafachčenou jednotku k tomu AGRku[/quote]Tak jsem si myslel že se to měnit nemusí a ono ouvej,
Napsal: 24 dub 2009, 04:37
od Seidl
[[/quote][/i][/i]Tak jsem dneska předělával Octu 66kw AGR na 81kw a chodí to úplně jinak, než na sériové 81kw.Předělal jsem všechno a vypadá to že je tam daná řidicí jednotka která dává impulsi ve větším časovém rozestupu na ventil N75.
Napsal: 28 dub 2009, 12:51
od Seidl
Tak můžu potvrdit,že AGR řídicí jednotka dává jiné impulsz na ventil N75 než 81kw.
Napsal: 28 dub 2009, 17:42
od Tomas.cz
Cos taky čekal

Napsal: 28 dub 2009, 19:42
od Seidl
Tomas.cz píše:Cos taky čekal

No,já jenom že jsou pořád dohady, jestli měnit, nebo ne ,řídicí jednotky při záměně turba.
Napsal: 28 dub 2009, 19:43
od Tomas.cz
Tak jednotku přímo ne, ale sw v ní.
Napsal: 28 dub 2009, 20:26
od Slavkov
Tomas.cz píše:Tak jednotku přímo ne, ale sw v ní.
Předpokládám, že na AGR bude mít "letovací", tak jestli není jednodušší tam rovnou dát "flashovací" (po kabelu) pro snadnější další změny sw po modifikacích hw
Také jsem zvažoval modifikovat své AGR na VGT atd

... zvítězila varianta pouze S764

... protože jinak je to dost úprav (peněz a času)... a pak již je otázkou, zda není lepší to auto prodat a koupit něco novějšího s VGT, třeba i nedoceněné-levné 66kW ALH (s VGT)
