Stránka 3 z 3

Napsal: 14 dub 2009, 14:15
od Smoke
kvůli ovládání turba (81 podtlak, 66 agr přetlak). údajně to jde předělat i softem.

Napsal: 14 dub 2009, 16:15
od misa.89
agr ovládá přetlakem? :o :o

Napsal: 14 dub 2009, 16:43
od misoVW
misa.89 píše:agr ovládá přetlakem? :o :o
jj, myslene turbo na AGR kod motora, nie EGR ventil.

Napsal: 15 dub 2009, 04:55
od Seidl
Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.

Napsal: 15 dub 2009, 14:14
od Toncek
Seidl píše:Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
to sem chtěl slyšet :) ,pak se musí ještě předělat ta koule co ovladá tu turbínu,a hotovo?teda turbo ještě abych nezapoměl :)

Napsal: 17 dub 2009, 13:02
od ladi
Seidl píše:Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
To je jednotce jedno,zda to reguluje podtlakem,či přetlakem?Ale asi se musí přepinovat konektor,na té N75(ted tam je taková kovová a pro naklápění lopatek je stejná jako N18)Já jsem myslel,že budu muset dát i řídící jednotku jinou,nebo ji alespon přefleshovat...

Napsal: 23 dub 2009, 12:59
od Seidl
jo kamaráde tak to bude složitější, protože je jedno, že je to motor z G4, ale důležitý je to, že je šuplej v B4, musíš shánět věci na B4 81kW a ještě jde o to, jestli to máš na elektrice z B4 nebo tam máš nafachčenou jednotku k tomu AGRku[/quote]Tak jsem si myslel že se to měnit nemusí a ono ouvej,

Napsal: 24 dub 2009, 04:37
od Seidl
[[/quote][/i][/i]Tak jsem dneska předělával Octu 66kw AGR na 81kw a chodí to úplně jinak, než na sériové 81kw.Předělal jsem všechno a vypadá to že je tam daná řidicí jednotka která dává impulsi ve větším časovém rozestupu na ventil N75.

Napsal: 28 dub 2009, 12:51
od Seidl
Tak můžu potvrdit,že AGR řídicí jednotka dává jiné impulsz na ventil N75 než 81kw.

Napsal: 28 dub 2009, 17:42
od Tomas.cz
Cos taky čekal ;)

Napsal: 28 dub 2009, 19:42
od Seidl
Tomas.cz píše:Cos taky čekal ;)
No,já jenom že jsou pořád dohady, jestli měnit, nebo ne ,řídicí jednotky při záměně turba.

Napsal: 28 dub 2009, 19:43
od Tomas.cz
Tak jednotku přímo ne, ale sw v ní.

Napsal: 28 dub 2009, 20:26
od Slavkov
Tomas.cz píše:Tak jednotku přímo ne, ale sw v ní.
Předpokládám, že na AGR bude mít "letovací", tak jestli není jednodušší tam rovnou dát "flashovací" (po kabelu) pro snadnější další změny sw po modifikacích hw :D

Také jsem zvažoval modifikovat své AGR na VGT atd (wallbash) ... zvítězila varianta pouze S764 :)... protože jinak je to dost úprav (peněz a času)... a pak již je otázkou, zda není lepší to auto prodat a koupit něco novějšího s VGT, třeba i nedoceněné-levné 66kW ALH (s VGT) (noteeth)