Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

netopier píše:Obrázek
len pre porovnanie.. brzdy audi A8L W12 . kolesa su to 20"
I váhová kategorie je ale jiná :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Markus01 píše:
netopier píše: len pre porovnanie.. brzdy audi A8L W12 . kolesa su to 20"
I váhová kategorie je ale jiná :)
i vykonova :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
sydny
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 bře 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od sydny »

taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší ;)
Obrázek
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to už je ale spíš o show když sundáš kolo....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sydny
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 bře 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od sydny »

Ladas píše:to už je ale spíš o show když sundáš kolo....
to auto je na okruh ne na show váha cca 1000kg 425HP původně tam byly ty md components jako na tom golfu ale brzo vadly, jsou na prodej kdyby někdo chtěl
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

cena těchto a už jse zkusily jak to funguje?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sydny
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 bře 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od sydny »

za tyhle něco málo přez 100 tis bez kotoučů,středů a držáků a stejný byly na těžším autě a jedním slovem masakr
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

masakr cenový to tedy je v tom jsem za jedno s tebou...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

sydny píše:taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší ;)
Obrázek
máš predstavu v akej kvalite sú keramické kotúče od audi? :? podla mna min.o triedu lepšie ako tento cirkusový krásavec za neviem kolko tisíc. :D :D :D
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

KARLIN80 píše:
sydny píše:taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší ;)
Obrázek
máš predstavu v akej kvalite sú keramické kotúče od audi? :? podla mna min.o triedu lepšie ako tento cirkusový krásavec za neviem kolko tisíc. :D :D :D
Koukal si co stojí keramika od audi?? (LOL)
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

to je akože 12 piestik???
priemer kotuča?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
sydny
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 bře 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od sydny »

Tunerko píše:to je akože 12 piestik???
priemer kotuča?
jo 12 pístků průměr kotouče 380mm plovoucí uložení
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
sydny
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 bře 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od sydny »

KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou :)

a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde????? (rofl)
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

sydny píše:
KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou :)

a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde????? (rofl)
SydnyViem velmi dobre o čo ide, to že keramika má vyššiu účinnosť až ked sa zahreje neznamená že tie brzdy sú za studena slabé ,je to o tom že sú robené na vysokú tepelnú zátaž a ich životnost je predpokladaná na životnost auta teda žiadny spotrebný materiál ako u iných kotúčov ,takže ako sa hovorí kde iný končia...tieto brzdy dostávajú chuť sa začať baviť :) a ked sa bavíme o teplote tak ten unášač je trošku z iného materiálu ako dural a idú donho dva krát tak hrubé skrutky ako na tých čo si nafotil a to preto lebo brzdia trošku inú hmotnost na 2,5 tonovej Audi a príde mi to trochu nelogické porovnávať nejaké viac či menej kvalitné športové brzdy trebárs aj s dvadsiatimi piestikmi s keramikou :? :roll:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“