Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:to už je ale spíš o show když sundáš kolo....
to auto je na okruh ne na show váha cca 1000kg 425HP původně tam byly ty md components jako na tom golfu ale brzo vadly, jsou na prodej kdyby někdo chtěl
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
masakr cenový to tedy je v tom jsem za jedno s tebou...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou
a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde?????
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou
a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde?????
SydnyViem velmi dobre o čo ide, to že keramika má vyššiu účinnosť až ked sa zahreje neznamená že tie brzdy sú za studena slabé ,je to o tom že sú robené na vysokú tepelnú zátaž a ich životnost je predpokladaná na životnost auta teda žiadny spotrebný materiál ako u iných kotúčov ,takže ako sa hovorí kde iný končia...tieto brzdy dostávajú chuť sa začať baviť a ked sa bavíme o teplote tak ten unášač je trošku z iného materiálu ako dural a idú donho dva krát tak hrubé skrutky ako na tých čo si nafotil a to preto lebo brzdia trošku inú hmotnost na 2,5 tonovej Audi a príde mi to trochu nelogické porovnávať nejaké viac či menej kvalitné športové brzdy trebárs aj s dvadsiatimi piestikmi s keramikou