Stránka 3 z 23

Napsal: 15 dub 2009, 16:18
od Markus01
netopier píše:Obrázek
len pre porovnanie.. brzdy audi A8L W12 . kolesa su to 20"
I váhová kategorie je ale jiná :)

Napsal: 17 dub 2009, 13:29
od netopier
Markus01 píše:
netopier píše: len pre porovnanie.. brzdy audi A8L W12 . kolesa su to 20"
I váhová kategorie je ale jiná :)
i vykonova :)

Napsal: 17 dub 2009, 20:58
od sydny
taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší ;)
Obrázek

Napsal: 17 dub 2009, 21:02
od Ladas
to už je ale spíš o show když sundáš kolo....

Napsal: 17 dub 2009, 21:32
od sydny
Ladas píše:to už je ale spíš o show když sundáš kolo....
to auto je na okruh ne na show váha cca 1000kg 425HP původně tam byly ty md components jako na tom golfu ale brzo vadly, jsou na prodej kdyby někdo chtěl

Napsal: 17 dub 2009, 21:35
od Ladas
cena těchto a už jse zkusily jak to funguje?

Napsal: 17 dub 2009, 21:46
od sydny
za tyhle něco málo přez 100 tis bez kotoučů,středů a držáků a stejný byly na těžším autě a jedním slovem masakr

Napsal: 17 dub 2009, 22:29
od Ladas
masakr cenový to tedy je v tom jsem za jedno s tebou...

Napsal: 17 dub 2009, 23:09
od KARLIN80
sydny píše:taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší ;)
Obrázek
máš predstavu v akej kvalite sú keramické kotúče od audi? :? podla mna min.o triedu lepšie ako tento cirkusový krásavec za neviem kolko tisíc. :D :D :D

Napsal: 19 dub 2009, 09:59
od e36power
KARLIN80 píše:
sydny píše:taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší ;)
Obrázek
máš predstavu v akej kvalite sú keramické kotúče od audi? :? podla mna min.o triedu lepšie ako tento cirkusový krásavec za neviem kolko tisíc. :D :D :D
Koukal si co stojí keramika od audi?? (LOL)

Napsal: 19 dub 2009, 11:43
od Tunerko
to je akože 12 piestik???
priemer kotuča?

Napsal: 19 dub 2009, 15:33
od KARLIN80
E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .

Napsal: 19 dub 2009, 19:18
od sydny
Tunerko píše:to je akože 12 piestik???
priemer kotuča?
jo 12 pístků průměr kotouče 380mm plovoucí uložení

Napsal: 19 dub 2009, 19:39
od sydny
KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou :)

a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde????? (rofl)

Napsal: 19 dub 2009, 21:31
od KARLIN80
sydny píše:
KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou :)

a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde????? (rofl)
SydnyViem velmi dobre o čo ide, to že keramika má vyššiu účinnosť až ked sa zahreje neznamená že tie brzdy sú za studena slabé ,je to o tom že sú robené na vysokú tepelnú zátaž a ich životnost je predpokladaná na životnost auta teda žiadny spotrebný materiál ako u iných kotúčov ,takže ako sa hovorí kde iný končia...tieto brzdy dostávajú chuť sa začať baviť :) a ked sa bavíme o teplote tak ten unášač je trošku z iného materiálu ako dural a idú donho dva krát tak hrubé skrutky ako na tých čo si nafotil a to preto lebo brzdia trošku inú hmotnost na 2,5 tonovej Audi a príde mi to trochu nelogické porovnávať nejaké viac či menej kvalitné športové brzdy trebárs aj s dvadsiatimi piestikmi s keramikou :? :roll: