Napsal: 15 dub 2009, 16:18
I váhová kategorie je ale jinánetopier píše:
len pre porovnanie.. brzdy audi A8L W12 . kolesa su to 20"

I váhová kategorie je ale jinánetopier píše:
len pre porovnanie.. brzdy audi A8L W12 . kolesa su to 20"
i vykonovaMarkus01 píše:I váhová kategorie je ale jinánetopier píše: len pre porovnanie.. brzdy audi A8L W12 . kolesa su to 20"
to auto je na okruh ne na show váha cca 1000kg 425HP původně tam byly ty md components jako na tom golfu ale brzo vadly, jsou na prodej kdyby někdo chtělLadas píše:to už je ale spíš o show když sundáš kolo....
máš predstavu v akej kvalite sú keramické kotúče od audi?sydny píše:taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší![]()
Koukal si co stojí keramika od audi??KARLIN80 píše:máš predstavu v akej kvalite sú keramické kotúče od audi?sydny píše:taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší![]()
podla mna min.o triedu lepšie ako tento cirkusový krásavec za neviem kolko tisíc.
![]()
![]()
jo 12 pístků průměr kotouče 380mm plovoucí uloženíTunerko píše:to je akože 12 piestik???
priemer kotuča?
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebudea samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
SydnyViem velmi dobre o čo ide, to že keramika má vyššiu účinnosť až ked sa zahreje neznamená že tie brzdy sú za studena slabé ,je to o tom že sú robené na vysokú tepelnú zátaž a ich životnost je predpokladaná na životnost auta teda žiadny spotrebný materiál ako u iných kotúčov ,takže ako sa hovorí kde iný končia...tieto brzdy dostávajú chuť sa začať baviťsydny píše:bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebudea samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou![]()
a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde?????