KN filtry a TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

proche77 píše:čau ladiči,take mohu jen doporučit,auto jde lepe do otaček a hlavně při našich prašnych silnicich sem měnil papirak tak 3-4krat ročně,K+N čistim 2x ročně a v pohodě. Navratnost je za chvilku.a ta bavlna snese hodně,když čistiš jak maš. vše zaleži,kolik najezdiš km a na vas
3-4krat ročně :o kolik najedeš za rok km? většinou to měním s výměnou oleje, tj. tak jednou ročně...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

30tkkm tj 3-4x olej a filtr (LOL)
proche77
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 13 dub 2009, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: pozořice

Příspěvek od proche77 »

AlesShi píše:30tkkm tj 3-4x olej a filtr (LOL)
jo jo,4metry a pak jde do kytek papirak,vždy sem ho vyprašoval po 2měsicich. B5,5 17O-18Ops dalnice 50% a okrsky (noteeth) ;) vice koni,vice vzduchu.ted spokojenost z K+N jo a neměnil sem podle oleje,ale vždy sem se mrkl,jak na tom je,jinak to poznaš podle tahu auta (hm)
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Odpovědi: 0
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

k/n fitr je bavlneny a je psany ze ma o 40 procent lepsi propustnost nez obycejnej papirak.pri spravnem zachazeni a cisteni filtr vydrzi a ma lepsi propustnost!!!ja ho mel v motorce a nemuzu si ho vynachvalit!!!takze nejake reci ze to neni pravda a ze je to stejny jako papirak je nesmysl!!! ;)
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

lepši propustnost, ale i malích částeček které rozmidlí lopatky turba (to pak začne ,,houkat´´) a pak jde do válců a oleje...
zkoušeli jsme to na brzdě a rozdíl 2% při 190k s origo (né novím) filtrem a bez filtru.
já zůstanu u papíru, zas takovej ranec to není
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Odpovědi: 0
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

smoke:tak to stebou musim nesouhlasit!!vetsi propustnosti neni mysleno vic sracek do motoru ale vice vzduchu pro motor a tudiz lepsi dychani!!!jak rikam uz po druhy procti koukni prozkoumej ten filtr a pochopis jaky je rozdil oproti papiraku!!!nemuzes srovnavat tyhle dva fitry!!!nebo myslis ze ta znatelne rozdilna cena oproti papiraku je jen tak pro srandu??? ;)
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nechci se hádat, ale když je přes něj vidět, tak mi nikdo nevymluví, že ten bordel přes něj neproletí
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Odpovědi: 0
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

Je to vec nazoru!!nikomu nenutim!!ja ho mam a sem spokojen.... :)
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Preleti na 100%. Sice jemny prach ale preleti.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

mne se na KN libilo ze bylo turbo vic slyset a hned jsem vedel kdyz se neco delo, jako zatuhla regulace, nebo vyskocena hadice

narust vykonu fakt zadnej
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Odpovědi: 0
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

RC51:Jako u papiraku!!!
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

To urcite nie. Ked sa vyseries na papierak tak sa maximalne zaserie tak, ze motor strati vykon. U KN filtra sa dobre zachytava prach pokial je filter este dostatocne napusteny penetracnym olejom. Pouzivanim je cast penetracneho oleja strhnuta priamo motorom a prilnie na steny sania. Tento moment je pomerne tazko odhadnutelny lebo zavisi od sposobu pouzivania auta (prietoku vzduchu cez filter) a teplote nasavaneho vzduchu.
Vysledok je taky ze ak spravne neodhadnete okamih kedy treba filter vycistit a namazat najdete v sani za filtrom nalepene na stenach zvysky lepkaveho penetracneho oleja z filtra a jemny prach.
Za papierakom nikdy.
Kazdy si musi prinos KN filtra pre seba zhodnotit sam. Ale obycajnemu uzivatelovi urcite doporucim papierak.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Heh...chlapi....já už papírák nemůůůůžůůů.......trochu vlhka a vcucnu ho....
Na 250PS nestačíííííí.
Ale že bych měl problémy popsané výše....to nee. Ale do seriového auta bych to neřešil a nechal papírák. Jednoduše si to ověřte změřením podtlaku před turbem. Při vyšších výkonech už je třeba to více zprůchodnit.
Záleží to případ od případu na konkrétní konfiguraci motoru.
Asi nejde říct, který je lepší. Záleží jak na co.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Robert Gron
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 09 kvě 2009, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Dílna

.

Příspěvek od Robert Gron »

00000
Naposledy upravil(a) Robert Gron dne 18 čer 2009, 07:58, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Včera jsem ho pral...a taky žáden prach v potrubí.....
Nesmí se zapomenout to pokaždé dostatečně naimpregnovat!!!!
Jinak je to o ničem. Právě ta impregnace zachytí ten jemný prach!!

Ještě že nemám váhu.... (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“