proche77 píše:čau ladiči,take mohu jen doporučit,auto jde lepe do otaček a hlavně při našich prašnych silnicich sem měnil papirak tak 3-4krat ročně,K+N čistim 2x ročně a v pohodě. Navratnost je za chvilku.a ta bavlna snese hodně,když čistiš jak maš. vše zaleži,kolik najezdiš km a na vas
3-4krat ročně kolik najedeš za rok km? většinou to měním s výměnou oleje, tj. tak jednou ročně...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jo jo,4metry a pak jde do kytek papirak,vždy sem ho vyprašoval po 2měsicich. B5,5 17O-18Ops dalnice 50% a okrsky vice koni,vice vzduchu.ted spokojenost z K+N jo a neměnil sem podle oleje,ale vždy sem se mrkl,jak na tom je,jinak to poznaš podle tahu auta
k/n fitr je bavlneny a je psany ze ma o 40 procent lepsi propustnost nez obycejnej papirak.pri spravnem zachazeni a cisteni filtr vydrzi a ma lepsi propustnost!!!ja ho mel v motorce a nemuzu si ho vynachvalit!!!takze nejake reci ze to neni pravda a ze je to stejny jako papirak je nesmysl!!!
lepši propustnost, ale i malích částeček které rozmidlí lopatky turba (to pak začne ,,houkat´´) a pak jde do válců a oleje...
zkoušeli jsme to na brzdě a rozdíl 2% při 190k s origo (né novím) filtrem a bez filtru.
já zůstanu u papíru, zas takovej ranec to není
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
smoke:tak to stebou musim nesouhlasit!!vetsi propustnosti neni mysleno vic sracek do motoru ale vice vzduchu pro motor a tudiz lepsi dychani!!!jak rikam uz po druhy procti koukni prozkoumej ten filtr a pochopis jaky je rozdil oproti papiraku!!!nemuzes srovnavat tyhle dva fitry!!!nebo myslis ze ta znatelne rozdilna cena oproti papiraku je jen tak pro srandu???
To urcite nie. Ked sa vyseries na papierak tak sa maximalne zaserie tak, ze motor strati vykon. U KN filtra sa dobre zachytava prach pokial je filter este dostatocne napusteny penetracnym olejom. Pouzivanim je cast penetracneho oleja strhnuta priamo motorom a prilnie na steny sania. Tento moment je pomerne tazko odhadnutelny lebo zavisi od sposobu pouzivania auta (prietoku vzduchu cez filter) a teplote nasavaneho vzduchu.
Vysledok je taky ze ak spravne neodhadnete okamih kedy treba filter vycistit a namazat najdete v sani za filtrom nalepene na stenach zvysky lepkaveho penetracneho oleja z filtra a jemny prach.
Za papierakom nikdy.
Kazdy si musi prinos KN filtra pre seba zhodnotit sam. Ale obycajnemu uzivatelovi urcite doporucim papierak.
Heh...chlapi....já už papírák nemůůůůžůůů.......trochu vlhka a vcucnu ho....
Na 250PS nestačíííííí.
Ale že bych měl problémy popsané výše....to nee. Ale do seriového auta bych to neřešil a nechal papírák. Jednoduše si to ověřte změřením podtlaku před turbem. Při vyšších výkonech už je třeba to více zprůchodnit.
Záleží to případ od případu na konkrétní konfiguraci motoru.
Asi nejde říct, který je lepší. Záleží jak na co.
Včera jsem ho pral...a taky žáden prach v potrubí.....
Nesmí se zapomenout to pokaždé dostatečně naimpregnovat!!!!
Jinak je to o ničem. Právě ta impregnace zachytí ten jemný prach!!