Stránka 3 z 10
Napsal: 29 kvě 2009, 18:23
od majklr6
Napsal: 29 kvě 2009, 18:28
od netopier
ze tie intercoolery su podla mna made in china

Napsal: 29 kvě 2009, 23:03
od flekyc
netopier píše:
ze tie intercoolery su podla mna made in china

jojo, jsou...
Lucky : ja mam taky Sharan a v lete pri plny nalozi sem nameril 52°C (az do 215km/h) , vic sem se nedostal a to mi na tak malej IC prijde hodne slusny. Co se tyce navysovani vykonu, tak nemuzes zase brat pomer vyssi tlak = vyssi teplota, jako samozrejme ano, ale pokud das vetsi turbo a nebudes tlacit nejakej nesmysl, tak ten vzduch se nestaci ohrat na tak velkou teplotu, aby to vylitlo zase na vysokou hodnotu.
Tehda ho mel i Holz ve Fabii a mel velky turbo, vetsi nez GT20, mozna srovnatelny a teplota byla v norme, nebylo to 30°C, ale byl to rozum. Takze bych se toho zase tolik nebal. Je to zase o tom, kolik vzduchu krz nej pude, pak mas IC jak tabuli a je ti to k nicemu.
Napsal: 30 kvě 2009, 07:00
od L_u_c_k_y_n
flekyc : 50*C není zas tolik asi
kolik máš cca výkon a tlak?
Napsal: 30 kvě 2009, 09:23
od flekyc
L_u_c_k_y_n píše:flekyc : 50*C není zas tolik asi
kolik máš cca výkon a tlak?
ted to mam stahnuty na 1.4b mam problem s potrubim (uz nikdy COckem!) ale pri mereni bylo 1,55b na VA s Race520 a 10mm hlava. vykon odhad 180hp, pri nalozi to docela kourilo, proto tolik. Po statnicich to chci cely predelavat, ale ten IC zachovam, docela mu fandim, navic sem to tehda resil stejne jako ty v tom narazniku, cili 100% proudeni vzduchu, navic v tehle mistech se to neohriva od motoru nebo od vody, mel sem to tak 5cm predsunuty pred chladicem. nechtel jsem porusit nejak extremne stenu, dole sem ubrousil lehce drzaky chladice a pak se rezal jenom naraznik. nejvic me trapilo uchyceni, aby necestoval dopredu a dozadu, to chce domyslet. ale souhlasim s tebou ze tahnout trubky je neco silenyho, jako misto je, ale dostat se ze spoda nejak rozumne nahoru, priserny. ja mam teda béňo kastli, nevim jestli je tam nakej rozdil, kazdopadne hnus.
Napsal: 30 kvě 2009, 09:36
od majklr6
flekyc:Proc uz nikdy cockem???hele a chtelo by to fotku toho tveho IC jak to tam mas!!!??mi ho takhle predsadili a bylo to porod to dopojit!!zajimalo by me jak to tam mas kdyz ho mas vic schovanej!!!

Napsal: 30 kvě 2009, 09:38
od L_u_c_k_y_n
my sme dávali potrubý z antikora 52x1.5 a všechny ohyby mimo jednoho udělali silikonový kolena
jeden ohyb sem povařil právě COčkem

...svár na pohled nic moc ale dal sem tomu řádnej oves,tak se časem uvidí jestli to někde máčí
majklr6 : to bys musel mít nějakýho froniusa COčko s antikoro drátem aby to bylo k něčemu,jinak sou tam studený spoje a svár rezne
Napsal: 30 kvě 2009, 10:16
od flekyc
protoze je COcko porovity, ze zacatku to tesnilo normal zadny fugy, ale jak byl velkej tlak, udelali se pórky kde to fucelo a popravil sem turbo, proto uz nikdy COcko.
IC neni vic zasunutej, zkusim neco najit. jinak trubek sem mel prave 2,5m coz mi prislo uz dost, ale turbodira tam nebyla, nic sem nepocitil.
Napsal: 30 kvě 2009, 10:20
od Smoke
to jsi musel mít extra velký póry když to popravilo turbo...
Napsal: 30 kvě 2009, 10:22
od bidrs
majklr6 : to bys musel mít nějakýho froniusa COčko s antikoro drátem aby to bylo k něčemu,jinak sou tam studený spoje a svár rezne[/quote]
hlavně to chce Argon jinak to pění a proto ty studenáky..
Napsal: 30 kvě 2009, 10:29
od flekyc
Smoke píše:to jsi musel mít extra velký póry když to popravilo turbo...
nemusels mit velky, ale kdyz jich bylo hodne, tak soucet dal velkou diru navic na VA 1,55b je strop a s "klubkem zmijí" na trubkach se ani nedivim. navic jak uz sem psal, velka kourivost a turbo jelo na max, taky to ale jelo

Napsal: 30 kvě 2009, 11:39
od L_u_c_k_y_n
flekyc :když si vyměnil oigo IC,pociťoval si nějaký změny(výkon zvuk atd) ?
mě ale i majklr6 se zdá že to ted tolik nejede

udělal sem logy turba a váhy a chovalo se to jako před výměnou
teď sem po jízdě kudlou kontroloval spoje a všechno suchý,tak snad to těsní
štve mě to

Napsal: 30 kvě 2009, 11:41
od Thopr
Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....
Napsal: 30 kvě 2009, 11:53
od L_u_c_k_y_n
Thopr píše:Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....
jakej přesně hluk? u mě to teď přijde jako takový to hůůůůů od turba

a ted sem si uvědomil...než se stěhoval IC do auta proplachoval sem ho naftou a pak sem to jen vylil(navyfoukání nebyl kompresor) nemůže to mít nějakej špatnej vliv na motor nebo tak?
Napsal: 30 kvě 2009, 12:32
od flekyc
L_u_c_k_y_n píše:Thopr píše:Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....
jakej přesně hluk? u mě to teď přijde jako takový to hůůůůů od turba

a ted sem si uvědomil...než se stěhoval IC do auta proplachoval sem ho naftou a pak sem to jen vylil(navyfoukání nebyl kompresor) nemůže to mít nějakej špatnej vliv na motor nebo tak?
ja sem tam osadil ASV a nejdriv sem jezdil pri 1.2bar uplne bez IC a pak sem udelal tohle. Po instalaci IC se motor spis uklidnil oproti "bez IC". asi je to celkem logicky, protoze pokud snizis teplotu vzduchu, ma vic kysliku, lepsi smes a lepsi kultivovanost chodu motoru.
co se tyce proplachovani, to sem delal 2x Naturalem a kompresorem sem to nevyfoukaval, jen po instalaci sem nechal odpojeny sání aby nesly béňo vypary do motoru a ten se nasledne neroztocil. co se tyce hrubosti, se serii tryskama ASV po zahrati chod nadhera, po instalaci Race520 za studena šicí stroj za tepla trosku lepsi, ale je to traktor, s tim se smir. hydra sou v poradku.
co se tyce toho hůůůhůůůů tak to mam za studena taky, ale to dela turbo a jelikoz mam vejfuk 60mm trubku od A do Z, tak se neni cemu divit. po zahrati hůůhůůů zmizí a uz jen blafe + zvuk jak horkovzdušná pistole
