Stránka 3 z 19
Napsal: 19 pro 2009, 13:29
od fabiátor
brankar30 píše:luke.... tym ze je lepsi vyplach a mensi protitlak ti prida na vykone par koni.

pri kat off sme nabrdili 7ps a 16nm viac ako ked tam bol..kak co riesis?

No ted je otazka, jak by vypadal celej graf, protoze si dokazu predstavit, ze takovou upravou sice docilis navyseni hodnot v urcitem rozmezi otacek, ale treba za cenu zhorseni jinem pasmu. Ten prubeh je nejak naladenej na serii a jakmile se do toho sahne, aniz by doslo k uprave softu, muze to byt problem. Viz vysledky BH motor a subz3ro_tdi pri uprave sani:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=195
Napsal: 21 pro 2009, 19:32
od toby66kw
Kuk

Re: Kat Off
Napsal: 23 led 2010, 03:05
od Dani34el
luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!
Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!
JE TO ZLOČIN !!!!!!
Napsal: 23 led 2010, 03:13
od Dani34el
dali píše:Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Přesně tak, "smrdí" to víc a hlavně co l,ítá z vejfuku je hrůza. V Německu a ve švýcarsku někdy dělaj mobilní kontroly němcům a Švýcarům...zastavěj auto a orientačně změřej obsah CO a spol. vě výfukovejch plynech. kdyby tohle dělali u nás, tak Ti bez KATu rovnou vezmou techničák. Lidi mějte rozum, já jsem taky pro mírnej tuning, ale KATT OFF je prasárna a zločin.
Bohužel typicky český --- co nejvíc ochcat, ať to nikdo nevidí, stejně to dejchá ten za mnou

Napsal: 23 led 2010, 08:00
od Tom89
Cele roky to nikomu nevadilo,že se jezdilo bez katu a škodlivin se dostávalo do ovzduší tak proč zrovna ted by to všeckým mělo vadit.At s to kluci sundaj oni ví proč to sundavaj a vy si ten kat tam klidně nechte.
Že to bude nějaký ten ekolog nebo někdo ze strany zelených

.Něco myslím už podobného tu bylo (STOP NAFTĚ),nebo tak nějak
Napsal: 23 led 2010, 08:24
od Anas
Tom89 píše:Cele roky to nikomu nevadilo,že se jezdilo bez katu a škodlivin se dostávalo do ovzduší tak proč zrovna ted by to všeckým mělo vadit.At s to kluci sundaj oni ví proč to sundavaj a vy si ten kat tam klidně nechte.
Že to bude nějaký ten ekolog nebo někdo ze strany zelených

.Něco myslím už podobného tu bylo (STOP NAFTĚ),nebo tak nějak
Dalsi leta lide taky nejezdily autem, vynalez auta je jen 100 a neci, a lidi zijou uz asi milion, tak nemuzeme rikat proc najednou chteji jezdit autem, maji jezdit na kone.
Urcite nejsem proto nafte protoze verim ze kdys nafta se dobre spaly tak je lepsi nes obycejny kurak, v praci rikam jestli budete v kancelari kourit tak vam prinesu auto a verim ze kouri min nes vy

(doufam ze neurazim nikoho)
Chvalim zlepseni vykon auta, a vselijake uprave a ne jen koupit, zaplatit a jen jezdit, musi clovek citit ze neco ze sve dohodu neco do auta pridal nes aby to bylo dohoda jen vyrobce.
Ja nevim jak moc se emise zvysi z vyfuku, a taky by byl zvedavy. ale veci radost by byla ze kdys se vymeni katalyzator tak treba misto trubky tak treba neco lepsiho, neco co snizi emise. treba neco co by elektrostaticky to tam vycistilo. no proste nevim, snaha se pocita.
Jinak jak jsou Cesi kteri pro ne je hlavne aby to nikdo nepoznal, a taky jsou Cesi kteri delaji krasnou prace. Nebo ne?
Re: Kat Off
Napsal: 23 led 2010, 08:58
od turbo kamna power
Dani34el píše:luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!
Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!
JE TO ZLOČIN !!!!!!
Jsem zločinec

smrad je minimální, nevadí mi, navíc druhé auto co mám nemá kat už od výroby, takže o práci míň

trochu ale po vykuchání jsou ve středních otáčkách slyšet turbolence v prázdném obalu, a při přeřazení to dělá zvuk jako blow-off valve
Re: Kat Off
Napsal: 23 led 2010, 09:45
od Hoblik
Dani34el píše:luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!
Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!
JE TO ZLOČIN !!!!!!
Doufam ze zastavujes kazdou 120citku a durazne jim pripominas ze jsou zlocinci :-)myslim ze by si dostal takovou ranu do lebane od kazdeho za chytre kecy az by ses divil :)kup si kona, bud ekologicky zemedelec, postav si domecek zapusteny do zeme a pak kaz o ekologii

Napsal: 23 led 2010, 10:23
od MirekX
kat off je každýho věc. v dobách šáde 120 projelo po silnici 5 aut za hodinu, teď je to třeba 30x tolik. Když dojedu šade nebo nedejbože dvoutakta, tak přepínám na vnitřní cirkulaci, trochu jsme si odvykli čuchat smrad. Pravděpodobnost, že dojedu blba bez katu je dost malá, ale že se tihle lidi trávěj nejvíc sami - stání na křižovatce a nejlepší je couvání do garáže, když ti třeba tvoje děti držej vrata. Když si někdo vyndá kat, tak se stejně nejvíc tráví sám a svoje spolucestující. A ten smrad disela bez katu je strašnej, pokud diesel nemá kat z výroby, tak tolik nesmrdí, ale s vyndaným katem je to avie hadr.
Napsal: 23 led 2010, 10:23
od Tom89
Jak říkám trabanty,wartasi,skodovky a všechny nakladní auta staršího data výroby nemají kat(nevím jestly novější). a nikdo se jic neptal že znečištují ovzduší.Ovšem bych chtěl osobně vidět tu ranu a ještě bych se smál.

.Takové řeči si mužeš jít povykladat z greenpeace a stranou zelených.

Re: Kat Off
Napsal: 23 led 2010, 12:16
od zorg
Kat OFF je pro normální provoz podle mě prasečina jako svině a řeči, že kdysi takhle auta vždycky jezdila, fakt neberu. Nebo je vám příjemný jezdit za trabantama aspol.?
Spíš by mě zajímalo, čím starej kat nahradit = myslím pořádným sportovním katalyzátorem. Zatím jsem viděl jen něco od JOMu nebo JMC nebo tak. Nejspíš čínskej s pochybnou funkcí (nejčastějš EURO2) a podezřele levnej... Nahodíte někdo odkaz případně popíšete co a jak u diesela, když nechce člověk dělat z auta dýmovnici a přesto zachovat dobrou průchodnost?
Re: Kat Off
Napsal: 23 led 2010, 14:10
od bobG3
Dani34el píše:luke.... píše:Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
Důrezně varuju před vyjmujtím katalyzátoru !!! To už je něco jinýho něž upravit soft nebo váhu vzduchu !!!! Drasticky se tim zvýšej emise, hlavně CO ale i NOx a HC..u CO mnohonásobně !!!!!! Ten kat má obrovskej přínos - jinak otravujem plíce ještě víc nám a našim dětem !!!!!!!
Navíc: Vyjmutí KATu jako relevantní součásti systému omezujícího výši škodlivin ve výfukových plynech způsobuje, že právně auto neni způsobilý jízdy na pozemních komunikacích, porotože takto neni homologováno !!!
JE TO ZLOČIN !!!!!!
Zkus se podívat na emise bez a s katem, zas takovej rozdíl to není, záleží spíš na stavu motoru. U nových motorů pokud neupravím soft Kat nechat u nafty stačí spalovat dobrou naftu, rozdíl není velký.
Napsal: 23 led 2010, 14:14
od Smoke
jaká dýmovnice?
neznalí by si mohli uvědomit že na kouřivost (saze) nemá kat vliv
viděli jse někdo euro 5 s dpf? co z toho lítá při regeneraci??
pár TDi bez katu svět nezboří
Napsal: 23 led 2010, 15:09
od Rudi
naháněj, ávie, starý tatrovky atd....to je smrádeček, když za nima jedeš

asi taky kat off a čip

Napsal: 23 led 2010, 15:31
od Smoke
za nimi nejezdím, předjíždím
tatra, avča jsou na tom sakra hůř, objemově i kvalitativně s čoudem...