Katalyzátor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Ale není! Jedině snad svojí váhou :D . A smrdí to jako prase :(
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Všetko to je iba teória nech sem hodí niekto graf bez a s ním a uvidíme v čom je pravda.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Kazde spomalenie vyfukovych plynov je brzda. Katik neni vynimka.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to, že bez katu bude mít motor o něco vyšší výkon je jasný,u turbodiesela je to bez diskuze. Ovšem myslím si, že ten rozdíl bude tak nepatrný, že to 99% lidí na jízdě auta nepozná, jestli někdo poznáte u motoru 160PS 3 koně, tak jste machři. Spíš to bude zvukem, víc to píská a hučí. O smradu nemluvím, to je hrůza, když zacouvám do garážě, tak to smrdí ještě ráno. A to mi vadí
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

No je to tak aj ja som to mal na golfe a smrdelo to riadne
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

rudy5 píše:No je to tak aj ja som to mal na golfe a smrdelo to riadne
ale ten Golf podla toho aj isiel,nie? ono asi aj zalezí o ake auto sa jedna. Vzhladom na to,ze ten Golf III ma 1/3 - novy katalizator oproti Alfe. A smrad vyrazne ovplivnuje aj spatny pletenec na vyfuku.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak asi kecám. (wallbash)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

nogis píše:Tak asi kecám. (wallbash)
hod tie grafy a uvidime.,
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Včera moje manželka došla z autoškoly a tam jí bylo řečeno,že Naftový motor nemá katalyzátor,pouze filtr pevných částic.Byl to pro mě trošku šok ,když zde se o tom tolik píše. Tak jsem si tu prošel pár diskuzí na toto téma,našel si různé nabídky prodejců autodílů a vesměs všude se uvádí,že Diesel KAT má. Může mě někdo opravdu znalý problému vysvětlit jestli to co je u nafťáku považováno za KAT je opravdu KAT, nebo je to jen zkratka pro ten FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC? Mám v tom trošku chaos. Ve finále naší menší hádky ještě volala dalšímu známému z autoškoly a ten potvrdil,že je to u nafty opravdu jen FPČ.Tak by mě zajímalo jak to je,nebo je to jen slovíčkaření?Díky za odpověď. :? :?
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

kat u diesela je opravdu jen kat, jak u benzína, myslím že je úplně stejnej, používá se už hodně dlouho, filtr pevných částic je něco jinýho,to už je záležitost poměrně nová
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

MirekX píše:kat u diesela je opravdu jen kat, jak u benzína, myslím že je úplně stejnej, používá se už hodně dlouho, filtr pevných částic je něco jinýho,to už je záležitost poměrně nová
souhlas....a propo ono kolikrat to co vypravy a uci v autokole je takova kravina ze clovek zasne,ale bohuzel razitko davaji oni takze nezbyva nez prikyvovat (hm) ;)
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Kat maji vsechny D (novejsi) DPF byva navic kvuli splneni vyssich emisnich norem
Nissan Primera SW 1,9 DCi
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Písněte mi někdo číslo na Reeshu, odešel mi mobil. Psal jsem mu už před měsícem SZ, ale nereaguje. Potřebuju překopat ten soft ať sem můžu hodit ten graf bez katu. Díky
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Jozef HORVATH
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Odpovědi: 0

Re: d

Příspěvek od Jozef HORVATH »

3copsi3 píše:je to to iste iba ide laksie motor nic ho nedusi mozno aj sa troska znizi to je ako keby si bezal do kopca s plnynovou maskou tak sa sprava motor s katakom a bez neho lepsie sa mu dycha
A co hluk jako taký? (hm)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Re: d

Příspěvek od alfik »

Jozef HORVATH píše:
3copsi3 píše:je to to iste iba ide laksie motor nic ho nedusi mozno aj sa troska znizi to je ako keby si bezal do kopca s plnynovou maskou tak sa sprava motor s katakom a bez neho lepsie sa mu dycha
A co hluk jako taký? (hm)
U mna bez zmeny...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“