Katalyzátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to, že bez katu bude mít motor o něco vyšší výkon je jasný,u turbodiesela je to bez diskuze. Ovšem myslím si, že ten rozdíl bude tak nepatrný, že to 99% lidí na jízdě auta nepozná, jestli někdo poznáte u motoru 160PS 3 koně, tak jste machři. Spíš to bude zvukem, víc to píská a hučí. O smradu nemluvím, to je hrůza, když zacouvám do garážě, tak to smrdí ještě ráno. A to mi vadí
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
ale ten Golf podla toho aj isiel,nie? ono asi aj zalezí o ake auto sa jedna. Vzhladom na to,ze ten Golf III ma 1/3 - novy katalizator oproti Alfe. A smrad vyrazne ovplivnuje aj spatny pletenec na vyfuku.rudy5 píše:No je to tak aj ja som to mal na golfe a smrdelo to riadne
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Včera moje manželka došla z autoškoly a tam jí bylo řečeno,že Naftový motor nemá katalyzátor,pouze filtr pevných částic.Byl to pro mě trošku šok ,když zde se o tom tolik píše. Tak jsem si tu prošel pár diskuzí na toto téma,našel si různé nabídky prodejců autodílů a vesměs všude se uvádí,že Diesel KAT má. Může mě někdo opravdu znalý problému vysvětlit jestli to co je u nafťáku považováno za KAT je opravdu KAT, nebo je to jen zkratka pro ten FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC? Mám v tom trošku chaos. Ve finále naší menší hádky ještě volala dalšímu známému z autoškoly a ten potvrdil,že je to u nafty opravdu jen FPČ.Tak by mě zajímalo jak to je,nebo je to jen slovíčkaření?Díky za odpověď.

Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
kat u diesela je opravdu jen kat, jak u benzína, myslím že je úplně stejnej, používá se už hodně dlouho, filtr pevných částic je něco jinýho,to už je záležitost poměrně nová
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
souhlas....a propo ono kolikrat to co vypravy a uci v autokole je takova kravina ze clovek zasne,ale bohuzel razitko davaji oni takze nezbyva nez prikyvovatMirekX píše:kat u diesela je opravdu jen kat, jak u benzína, myslím že je úplně stejnej, používá se už hodně dlouho, filtr pevných částic je něco jinýho,to už je záležitost poměrně nová
-
Jozef HORVATH
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Re: d
A co hluk jako taký?3copsi3 píše:je to to iste iba ide laksie motor nic ho nedusi mozno aj sa troska znizi to je ako keby si bezal do kopca s plnynovou maskou tak sa sprava motor s katakom a bez neho lepsie sa mu dycha
Re: d
U mna bez zmeny...Jozef HORVATH píše:A co hluk jako taký?3copsi3 píše:je to to iste iba ide laksie motor nic ho nedusi mozno aj sa troska znizi to je ako keby si bezal do kopca s plnynovou maskou tak sa sprava motor s katakom a bez neho lepsie sa mu dycha
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU