BÍLEJ PAK ČERNEJ KOUŘ A KONEC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bohužel děravý IC nemá nic společnýho poruchovostí koncernových aut. Stejně tak to mohlo tebe na BMW. A když vidím šéfovou 330ix jak je na tom s poruchovostí a schopnost autorizovanýho servisu, tak bych radši pomlčel. 
Naposledy upravil(a) nogis dne 28 srp 2009, 08:44, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
To co se stalo autorovi prispevku je "normalni" vec bez ohledu na typ motoru nebo vyrobce a bohuzel jde o dusledek naprosto minimalni osvety a technicke prupravy ridicu, jinak bychom se nemuseli spolehat na "zarucene" rady panu odborniku ve znackovych servisech. Ostatne o pretoceni motoru nasledkem nasati vetsiho mnozstvi olejovych aerosolu vedi kamionaci svoje a kdyz se pozorne zactete na strankach nekterych chiptunningovych firem, najdete tam pojednani o tomto fenomenu rovnez. Bohuzel v autosalonu nebo v bazaru vam tohle nikdo pri koupi auta nerekne a v autoskole uz se technika probira jen okrajove.cupra165 píše:Nechci vyvolavat flame ale mel sem bmw 328i 160 000km a o nejakem turbu,vaze vzduchu,vstrikovacim cerpadle apod. ficurach sem si mohl nechat zdat,ze by se mi nekde neco vysypalo..kdyz to vidim,kolik je moznych zavad u koncernu,je mi z toho spatneSorry za muj vylev,ale uz sem to nekde musel vyblejt
Vim ze placu tady na nespravnem hrobe a kor na tomto foru,ale uz z toho zacinam byt pomalu hotovy..
A proto bude porad platit, dochlazovat turbo dochlazovat turbo, jinak se z toho zblaznis. A kdyz je deravej IC tak opravit a nejezdit.
-
pmmoto
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 28 čer 2007, 12:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prosím tě co to tady meleš za hov..., že je to normální jev !!! Každej nemůže vědět o autě všechno..Je to spotřební věc a proto jsou tady autoservisy, že když mám s něčím problém, tak mě pomůžou a poradí. Ty také asi neležíš v knížkách, když potřebuješ udělat účto. nebo daňový přiznání a zeptáš se daňového poradce nebo to dáš účetní..A o kamioňácích mně ani nemluv, měl jsem jich pod sebou asi 30 a přes půlka z nich po 5 letech ježdění ani nevěděla jakej čudlík je na co. (řidiči z povolání)..fabiátor píše:To co se stalo autorovi prispevku je "normalni" vec bez ohledu na typ motoru nebo vyrobce a bohuzel jde o dusledek naprosto minimalni osvety a technicke prupravy ridicu, jinak bychom se nemuseli spolehat na "zarucene" rady panu odborniku ve znackovych servisech. Ostatne o pretoceni motoru nasledkem nasati vetsiho mnozstvi olejovych aerosolu vedi kamionaci svoje a kdyz se pozorne zactete na strankach nekterych chiptunningovych firem, najdete tam pojednani o tomto fenomenu rovnez. Bohuzel v autosalonu nebo v bazaru vam tohle nikdo pri koupi auta nerekne a v autoskole uz se technika probira jen okrajove.cupra165 píše:Nechci vyvolavat flame ale mel sem bmw 328i 160 000km a o nejakem turbu,vaze vzduchu,vstrikovacim cerpadle apod. ficurach sem si mohl nechat zdat,ze by se mi nekde neco vysypalo..kdyz to vidim,kolik je moznych zavad u koncernu,je mi z toho spatneSorry za muj vylev,ale uz sem to nekde musel vyblejt
Vim ze placu tady na nespravnem hrobe a kor na tomto foru,ale uz z toho zacinam byt pomalu hotovy..
A proto bude porad platit, dochlazovat turbo dochlazovat turbo, jinak se z toho zblaznis. A kdyz je deravej IC tak opravit a nejezdit.
otázkou potom je proč firmy zaměstnávají takové lidi... do počtu?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak ted nevim kdo vic mele ...pmmoto píše: Prosím tě co to tady meleš za hov..., že je to normální jev !!! Každej nemůže vědět o autě všechno..Je to spotřební věc a proto jsou tady autoservisy, že když mám s něčím problém, tak mě pomůžou a poradí. Ty také asi neležíš v knížkách, když potřebuješ udělat účto. nebo daňový přiznání a zeptáš se daňového poradce nebo to dáš účetní..A o kamioňácích mně ani nemluv, měl jsem jich pod sebou asi 30 a přes půlka z nich po 5 letech ježdění ani nevěděla jakej čudlík je na co. (řidiči z povolání)..
navic je to