BÍLEJ PAK ČERNEJ KOUŘ A KONEC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Bohužel děravý IC nemá nic společnýho poruchovostí koncernových aut. Stejně tak to mohlo tebe na BMW. A když vidím šéfovou 330ix jak je na tom s poruchovostí a schopnost autorizovanýho servisu, tak bych radši pomlčel. (hm)
Naposledy upravil(a) nogis dne 28 srp 2009, 08:44, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

cupra165 píše:Nechci vyvolavat flame ale mel sem bmw 328i 160 000km a o nejakem turbu,vaze vzduchu,vstrikovacim cerpadle apod. ficurach sem si mohl nechat zdat,ze by se mi nekde neco vysypalo..kdyz to vidim,kolik je moznych zavad u koncernu,je mi z toho spatne (crazy) Sorry za muj vylev,ale uz sem to nekde musel vyblejt (wallbash) Vim ze placu tady na nespravnem hrobe a kor na tomto foru,ale uz z toho zacinam byt pomalu hotovy..
To co se stalo autorovi prispevku je "normalni" vec bez ohledu na typ motoru nebo vyrobce a bohuzel jde o dusledek naprosto minimalni osvety a technicke prupravy ridicu, jinak bychom se nemuseli spolehat na "zarucene" rady panu odborniku ve znackovych servisech. Ostatne o pretoceni motoru nasledkem nasati vetsiho mnozstvi olejovych aerosolu vedi kamionaci svoje a kdyz se pozorne zactete na strankach nekterych chiptunningovych firem, najdete tam pojednani o tomto fenomenu rovnez. Bohuzel v autosalonu nebo v bazaru vam tohle nikdo pri koupi auta nerekne a v autoskole uz se technika probira jen okrajove.

A proto bude porad platit, dochlazovat turbo dochlazovat turbo, jinak se z toho zblaznis. A kdyz je deravej IC tak opravit a nejezdit.
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

Nechá se nějak zjistit že je děravý IC? Opticky či nějak mechanicky? Při nastartování mě turbo hučí, ale po přidání plynu se tento zvuk změní na klasický hvízdání turba. Bude už asi načnuté.
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

fabiátor píše:
cupra165 píše:Nechci vyvolavat flame ale mel sem bmw 328i 160 000km a o nejakem turbu,vaze vzduchu,vstrikovacim cerpadle apod. ficurach sem si mohl nechat zdat,ze by se mi nekde neco vysypalo..kdyz to vidim,kolik je moznych zavad u koncernu,je mi z toho spatne (crazy) Sorry za muj vylev,ale uz sem to nekde musel vyblejt (wallbash) Vim ze placu tady na nespravnem hrobe a kor na tomto foru,ale uz z toho zacinam byt pomalu hotovy..
To co se stalo autorovi prispevku je "normalni" vec bez ohledu na typ motoru nebo vyrobce a bohuzel jde o dusledek naprosto minimalni osvety a technicke prupravy ridicu, jinak bychom se nemuseli spolehat na "zarucene" rady panu odborniku ve znackovych servisech. Ostatne o pretoceni motoru nasledkem nasati vetsiho mnozstvi olejovych aerosolu vedi kamionaci svoje a kdyz se pozorne zactete na strankach nekterych chiptunningovych firem, najdete tam pojednani o tomto fenomenu rovnez. Bohuzel v autosalonu nebo v bazaru vam tohle nikdo pri koupi auta nerekne a v autoskole uz se technika probira jen okrajove.

A proto bude porad platit, dochlazovat turbo dochlazovat turbo, jinak se z toho zblaznis. A kdyz je deravej IC tak opravit a nejezdit.
Prosím tě co to tady meleš za hov..., že je to normální jev !!! Každej nemůže vědět o autě všechno..Je to spotřební věc a proto jsou tady autoservisy, že když mám s něčím problém, tak mě pomůžou a poradí. Ty také asi neležíš v knížkách, když potřebuješ udělat účto. nebo daňový přiznání a zeptáš se daňového poradce nebo to dáš účetní..A o kamioňácích mně ani nemluv, měl jsem jich pod sebou asi 30 a přes půlka z nich po 5 letech ježdění ani nevěděla jakej čudlík je na co. (řidiči z povolání)..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

otázkou potom je proč firmy zaměstnávají takové lidi... do počtu?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

pmmoto píše: Prosím tě co to tady meleš za hov..., že je to normální jev !!! Každej nemůže vědět o autě všechno..Je to spotřební věc a proto jsou tady autoservisy, že když mám s něčím problém, tak mě pomůžou a poradí. Ty také asi neležíš v knížkách, když potřebuješ udělat účto. nebo daňový přiznání a zeptáš se daňového poradce nebo to dáš účetní..A o kamioňácích mně ani nemluv, měl jsem jich pod sebou asi 30 a přes půlka z nich po 5 letech ježdění ani nevěděla jakej čudlík je na co. (řidiči z povolání)..
Tak ted nevim kdo vic mele ... (hm)

navic je to (offtopic) takze presun do spravne sekce a tady konec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“