Stránka 3 z 3
Napsal: 28 srp 2009, 08:41
od nogis
Bohužel děravý IC nemá nic společnýho poruchovostí koncernových aut. Stejně tak to mohlo tebe na BMW. A když vidím šéfovou 330ix jak je na tom s poruchovostí a schopnost autorizovanýho servisu, tak bych radši pomlčel.

Napsal: 28 srp 2009, 08:42
od fabiátor
cupra165 píše:Nechci vyvolavat flame ale mel sem bmw 328i 160 000km a o nejakem turbu,vaze vzduchu,vstrikovacim cerpadle apod. ficurach sem si mohl nechat zdat,ze by se mi nekde neco vysypalo..kdyz to vidim,kolik je moznych zavad u koncernu,je mi z toho spatne

Sorry za muj vylev,ale uz sem to nekde musel vyblejt

Vim ze placu tady na nespravnem hrobe a kor na tomto foru,ale uz z toho zacinam byt pomalu hotovy..
To co se stalo autorovi prispevku je "normalni" vec bez ohledu na typ motoru nebo vyrobce a bohuzel jde o dusledek naprosto minimalni osvety a technicke prupravy ridicu, jinak bychom se nemuseli spolehat na "zarucene" rady panu odborniku ve znackovych servisech. Ostatne o pretoceni motoru nasledkem nasati vetsiho mnozstvi olejovych aerosolu vedi kamionaci svoje a kdyz se pozorne zactete na strankach nekterych chiptunningovych firem, najdete tam pojednani o tomto fenomenu rovnez. Bohuzel v autosalonu nebo v bazaru vam tohle nikdo pri koupi auta nerekne a v autoskole uz se technika probira jen okrajove.
A proto bude porad platit, dochlazovat turbo dochlazovat turbo, jinak se z toho zblaznis. A kdyz je deravej IC tak opravit a nejezdit.
Napsal: 28 srp 2009, 12:03
od eggnoog
Nechá se nějak zjistit že je děravý IC? Opticky či nějak mechanicky? Při nastartování mě turbo hučí, ale po přidání plynu se tento zvuk změní na klasický hvízdání turba. Bude už asi načnuté.
Napsal: 28 srp 2009, 12:27
od pmmoto
fabiátor píše:cupra165 píše:Nechci vyvolavat flame ale mel sem bmw 328i 160 000km a o nejakem turbu,vaze vzduchu,vstrikovacim cerpadle apod. ficurach sem si mohl nechat zdat,ze by se mi nekde neco vysypalo..kdyz to vidim,kolik je moznych zavad u koncernu,je mi z toho spatne

Sorry za muj vylev,ale uz sem to nekde musel vyblejt

Vim ze placu tady na nespravnem hrobe a kor na tomto foru,ale uz z toho zacinam byt pomalu hotovy..
To co se stalo autorovi prispevku je "normalni" vec bez ohledu na typ motoru nebo vyrobce a bohuzel jde o dusledek naprosto minimalni osvety a technicke prupravy ridicu, jinak bychom se nemuseli spolehat na "zarucene" rady panu odborniku ve znackovych servisech. Ostatne o pretoceni motoru nasledkem nasati vetsiho mnozstvi olejovych aerosolu vedi kamionaci svoje a kdyz se pozorne zactete na strankach nekterych chiptunningovych firem, najdete tam pojednani o tomto fenomenu rovnez. Bohuzel v autosalonu nebo v bazaru vam tohle nikdo pri koupi auta nerekne a v autoskole uz se technika probira jen okrajove.
A proto bude porad platit, dochlazovat turbo dochlazovat turbo, jinak se z toho zblaznis. A kdyz je deravej IC tak opravit a nejezdit.
Prosím tě co to tady meleš za hov..., že je to normální jev !!! Každej nemůže vědět o autě všechno..Je to spotřební věc a proto jsou tady autoservisy, že když mám s něčím problém, tak mě pomůžou a poradí. Ty také asi neležíš v knížkách, když potřebuješ udělat účto. nebo daňový přiznání a zeptáš se daňového poradce nebo to dáš účetní..A o kamioňácích mně ani nemluv, měl jsem jich pod sebou asi 30 a přes půlka z nich po 5 letech ježdění ani nevěděla jakej čudlík je na co. (řidiči z povolání)..
Napsal: 28 srp 2009, 14:00
od Ladas
otázkou potom je proč firmy zaměstnávají takové lidi... do počtu?
Napsal: 28 srp 2009, 14:01
od fabiátor
pmmoto píše: Prosím tě co to tady meleš za hov..., že je to normální jev !!! Každej nemůže vědět o autě všechno..Je to spotřební věc a proto jsou tady autoservisy, že když mám s něčím problém, tak mě pomůžou a poradí. Ty také asi neležíš v knížkách, když potřebuješ udělat účto. nebo daňový přiznání a zeptáš se daňového poradce nebo to dáš účetní..A o kamioňácích mně ani nemluv, měl jsem jich pod sebou asi 30 a přes půlka z nich po 5 letech ježdění ani nevěděla jakej čudlík je na co. (řidiči z povolání)..
Tak ted nevim kdo vic mele ...
navic je to

takze presun do spravne sekce a tady konec