Jakože powerbox

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Telly
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 črc 2008, 12:22
Odpovědi: 0
Bydliště: "Walachia"

Konektory

Příspěvek od Telly »

Takze, pokud to clovek nejak "nenamašlí" primo do stavajiciho konektoru u cerpadla, neprijde to zase tak levne :roll:
Leon TDi 81kW + Trysky 764 + Power box vlastní výroby :-)
mixall
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 říj 2007, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od mixall »

Chcel by som si spraviť tu popisovaný powerbox ale mám problém.Mám nissan primera 2.0TD s čerpadlom VP37 ako majú TDička ale problém je v tom,že nemám konektor ako majú TDi teda 8 alebo 10 pin ale mám okrúhly konektor 7pin a 3pin ktorý ide k regulátoru predvstreku a solenoidu na odpojenie nafty a neviem ktorý pin zo 7 pinového konektoru patrí k spomínanému snímaču dížky vstreku preto by som chcel vedieť akej farby sú káble vedúce do čerpadla ktoré sú spojené s pinmi 2 a 3 na TDičkovom konektore.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

mixall píše:Chcel by som si ...
... znicit neco na motoru. ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
mixall
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 říj 2007, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od mixall »

Prosím odpovede k téme.Ja viem,že ste tu takmer všetci zástancovia čipu ja sa k nemu tiež prikláňam ale na Slovensku sú len dve firmy ktoré mi to dokážu na moje auto spraviť s aspoň nejakou zárukou a pýtaju si za to 13000Sk,za nárast o 15koní čo je prehnané.
Naposledy upravil(a) mixall dne 22 srp 2008, 08:19, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

mixall píše:.....za nárast o 15koní ............
ze 90PS udělají cca 116PS,z 110ps 140ps a z 130PS cca 165ps ... A nejlepší na chipu je,že je přímo na tvůj HW... Ps: Někteří možná udělají i víc.... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
mixall
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 říj 2007, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od mixall »

To sú bežné hodnoty u TDi ale musel by si poznať konštrukciu motora v mojom aute.Len tak pre info nemá to snímač plniaceho tlaku ani žiadnu reguláciu množstva paliva v závislosti od plniaceho tlaku to je hňeď prvé obrovské mínus pri ladení a dalo by sa pokračovať ale je to na dlho.Japonci spravili jednoducho to,že hodili do hladkého diesela s rokmi overenou konštrukciou VP37čku a holé turbo bez intercoolera a neunúvali sa ani nejako ho upraviť kvoli plniacemu tlaku tak zvolili nízkotlakové preplňovanie.No prosťe svinstvo ale zas tá jeho bezúdržbovosť to je o niečom inom v porovnaní s TDi.
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

jsem lama tak mě kdyžtak opravte, když připojim tento box na TDI (AFN) zvedne se množství nafty ale to znamená taky změnu směsi ne? bude v ní málo vzduchu a chtělo by to přidat i tlak na turbu ne? a tak se ptám:

1) mám pravdu?
2) vyzkoušel někdo připojit odpor na čidlo tlaku rezistor a tím zkreslit info do jednotky?
3) jak se to řeší u výměny trysek za větší?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tohle neřeš nějaký rezistory...

Nech si spravit čip nebo vyměnit trysky a mašina bude spokojená ;)
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

koupil jsem PSI Motorsport Power Box za 510 Kc ,mam na toledu 66kW trysky z 81kW ,otevreny vyfuk a jede to dobre od spodu to zahuli,ale jinak to jde.kde sem jezdil na 4 st. ted muzu na 5-ku.mam 8 bit ř.j.,tak s chipovanim musim jeste pockat.za malo penez dost muziky.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

hledám odpověď na své otázky (offtopic)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

SupermanXXX píše:jsem lama tak mě kdyžtak opravte, když připojim tento box na TDI (AFN) zvedne se množství nafty ale to znamená taky změnu směsi ne? bude v ní málo vzduchu a chtělo by to přidat i tlak na turbu ne? a tak se ptám:

1) mám pravdu?
2) vyzkoušel někdo připojit odpor na čidlo tlaku rezistor a tím zkreslit info do jednotky?
3) jak se to řeší u výměny trysek za větší?
1 máš v zásadě pravdu
2 teoreticky by to neměl být problém, někde se to řešilo
3 všechny originál softy, obzvlášť u nižších výkonů mají nastaven poměr vzduch -palivo tak, že je poměrně značný přebytek vzduchu. Na směšovací poměr jako u benzínu se tady nejede, (u starších TDI) jde jen o to, aby v každém režimu bylo vzduchu dostatek a nekouřilo to. většíma tryskama nebo boxem se zvedne dávka paliva a pokud je to jenom o něco (do 20 % ), tak se jen využije přebytečný vzduch z originál softu, zvedne se výkon a kouřivost nebude pořád žádná nebo jen nepatrná v určitých přechodových režimech (po přidání to trošku čmoudne) ;)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

Díky za odpověď :worthy: pak se mi zdá rozumnej powerbox stejný řešení jako větší trysky...
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

SupermanXXX píše:Díky za odpověď :worthy: pak se mi zdá rozumnej powerbox stejný řešení jako větší trysky...
Ale zabúdate tu na jednu celkom dosť podstatnú vec. Rezistorom medzi 2 a 3 pin na čerpadle(tzv. "powerboxom") sa zvyšuje dávka nafty tým že sa predlžuje dĺžka vstreku. Trysky majú väčší priemer, to znamená že za ten istý čas sa do motora vstrekne viac nafty. No a tým pádom je efektivita trysiek pri zvyšovaní výkonu neporovnatelná s powerboxom, kedže u pboxu je to prídavné palivo vstrekované už neskoro. v praxi- auto hodne dymí už pri pomerne malom zvýšení výkonu oproti tryskám.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jasně, zvýšení výkonu tryskama je to nejlepší, ale i čipem prodloužíš délku vstřiku s normálníma tryskama.
Podle mě ten powerbox není tak strašný řešení.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Už jsem to nabastlil tak do 10 aut a v pohodě. Hodně velká spokojenost, opravdu za málo peněz hodně muziky. Výsledek není vždycky ale stejný, u nějakých aut je to znát jako sviň a u některých méně. Ale v dalším autě bych chtěl řešit spíše trysky a soft úpravu. Rezistor mezi snímač má jednu nespornou výhodu a tou je, že se dá pustit/vypnout i během jízdy.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“