U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...Losky píše:To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))bobo píše:l-e-x pustil do Golfa 80 litrů a je na 235ps/500Nm cca.Losky píše:tak to tam člověk nechá 50 litrů a může jen čekat, kdy a kde se to pos..e:(
Max rychlost TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- Losky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 04 bře 2008, 00:58
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
to je pravda. Stejně krouťák 500Nm je pro mě nepochopitelný:)cupra píše:U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...Losky píše:To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))bobo píše: l-e-x pustil do Golfa 80 litrů a je na 235ps/500Nm cca.
Já jel zatím "jen" 230, ale otáčkama už stejně není moc kam zrychlovat...tomiisp píše:aky mas rozmer pneumatik a kod prevodovky ?Hoblik píše:Tak ja mam zatim vyzkousenych 240, dal se bojim :)ale statecne to taha dal. Ja to ale radsi nezkousim EGT uz pak leze pres 900 C.
Je to ASZ 96KW, v octavii s cca 1600kg.
Co se tyce zrychleni tak to nevim, ale par videjek sem si udelal tak muzete kouknout. Je to na konci videa.
http://www.youtube.com/watch?v=MsTgozIwFEg
ARL, FMH, 205/50/17
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
jj, on jezdí průměr asi tak do 8-9 l. A dává tomu furt prdycupra píše:U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...Losky píše:To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))bobo píše: l-e-x pustil do Golfa 80 litrů a je na 235ps/500Nm cca.

- Losky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 04 bře 2008, 00:58
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Já jsem zvyklej jezdit v průměru 5L, když se nekontroluju, jsem na 6L. Ale s takovým výkonem bych pod 8 asi taky nešel. Je fakt pěkný, že tak velkej výkon a malá spotřeba... Krása, co dodat, tiše závidímbobo píše:jj, on jezdí průměr asi tak do 8-9 l. A dává tomu furt prdycupra píše:U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...Losky píše: To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))
ono vela zalezi aj od RIDICE...ja ked niekomu poviem spotrebu tak sa len zasmeje a pomysli ze som blbec...aj na terajsom passate dokazem za 4,5 a to nebrzdim premavku...a na leone som to dokazal aj za 3,8 ked som sa snazil 186 hp a 430 nm ...uz sa opakujem ale velmi dolezity je medzikus...inac teraz ked sa zozimelo tak mi stupla priemerna spotreba na 5,9... 

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 195
- Registrován: 10 říj 2008, 17:02
- Bydliště: všude doma
Odpovědi: 0
a nebude to náhodou tím, že májí SAGy omezovač na 190? teda pokud ho nemáš softem vypnutý..Marek77 píše:Při rychlosti 210 km/h jsou u Fabie ATD otáčky motoru velmi těsně pod 4000 rpm, což je na maximu výkonu. Navíc působí obrovský odpor vzduchu. Takže mám dojem, že víc to prostě nedá. A pravděpodobně by nepomohla ani delší převodovka, spíš naopak - tam nejde o otáčky, ale o čelní odpor vzduchu (navíc při použití delší skříně se motor ještě více zatíží, tudíž točivý moment na kolech bude menší a pojede to pravděpodobně ještě hůř).
Porovnám jednoduše své Galaxy TDi 81kW a Galaxy II 85kW PD. Já mám o 75 Nm a o pět koní méně, ale do kopce "silnějšímu bráškovi" suverénně ujedu, kdy si vzpomenu, a maximálku máme naprosto stejnou (190 km/h). A proč? - no protože já mám pětikvalt a on šestikvalt. Takže k tomu, aby on mi do kopce stíhal, by musel ten kopec jet taky pětkou, jinak nemá šanci. A při měření maximálky má on sice o kvalt navíc, jenže na něj nemá krouťák, proto jeho maximálka je stejná s mou ( i když on má při té rychlosti otáčky motoru 3700 a já 4600). Čili delší převodovka v maximálce nemusí vždycky pomoct.
Naprosto bez problémů jezdím do 6L. A to se celkem vozím.cupra píše:ono vela zalezi aj od RIDICE...ja ked niekomu poviem spotrebu tak sa len zasmeje a pomysli ze som blbec...aj na terajsom passate dokazem za 4,5 a to nebrzdim premavku...a na leone som to dokazal aj za 3,8 ked som sa snazil 186 hp a 430 nm ...uz sa opakujem ale velmi dolezity je medzikus...inac teraz ked sa zozimelo tak mi stupla priemerna spotreba na 5,9...

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
- Losky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 04 bře 2008, 00:58
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Ano, spotřeba je pravda. Teď jak je chladno a jedu s citem, že zbytečně nešlapu na plyn, jen udržuju rychlost, tak trasu 15km dám v klidu za 4,6 i teď, ale většinou z práce pak jedu za 5,1, dost brždění, křižovatky, kolony. Ale řekl bych, že čím víc koní, tím se snad dá jet i za menší spotřebu. Ale když to řeknu někomu, že mám něco přes 100kw a dokážu jet v pohodě do 5L tak říkaj, že kecám atd. Když jsem měl C3 HDi 1.4 s 50kw, tak jsem jezdil mezi 4,7-5L s polovičním výkonem. Dálnice při 130 už to bralo okolo 8L:( Když jsem měl Lagunu II dci 79kw, tak léto 6,5L, zima 8L. TDi je v tomhle fakt k nezaplacení, starej motor, ale fakt se povedl
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
O jednom vím, ten můj je k mámíLosky píše:Vím, že něco vše stojí, ale vstřiky, turbo a soft a jsem tak na 30tis:( To si ty prachy přidám radši na SuperBa, toho zbožňuju:)) Teda první generaci

Já jednou zkoušel oktuli ještě s malým turbem a dle GPS 238km/h, pak vylítala voda.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
kurňa se mi to nahrálo 2x, edit.
Naposledy upravil(a) Kornout dne 23 říj 2009, 20:39, celkem upraveno 1 x.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0
Ja jel max 230 podle tacho a na osmnactkach z kopce a zalehlej za palubkou
jeste před chipem,celou dobu co to auto mam tak mi zere 7,9
S chipem jsem maximalku nezkoušel,spis me zajima jak to zrychluje
,ale mam z takovejch rychlosti respekt to musej bejt takovy odstredivy sily na pneumatiky treba.
Jezdim tak tech 160 na 3000 jeste to nerve a kdyz me nekdo nastve tak to jeste fajn zrychluje

S chipem jsem maximalku nezkoušel,spis me zajima jak to zrychluje

Jezdim tak tech 160 na 3000 jeste to nerve a kdyz me nekdo nastve tak to jeste fajn zrychluje
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Spíš bude mít omezovač jen 85kw a Markovo77 81kw víc nepojede.milhausek12 píše:a nebude to náhodou tím, že májí SAGy omezovač na 190? teda pokud ho nemáš softem vypnutý..Marek77 píše:Při rychlosti 210 km/h jsou u Fabie ATD otáčky motoru velmi těsně pod 4000 rpm, což je na maximu výkonu. Navíc působí obrovský odpor vzduchu. Takže mám dojem, že víc to prostě nedá. A pravděpodobně by nepomohla ani delší převodovka, spíš naopak - tam nejde o otáčky, ale o čelní odpor vzduchu (navíc při použití delší skříně se motor ještě více zatíží, tudíž točivý moment na kolech bude menší a pojede to pravděpodobně ještě hůř).
Porovnám jednoduše své Galaxy TDi 81kW a Galaxy II 85kW PD. Já mám o 75 Nm a o pět koní méně, ale do kopce "silnějšímu bráškovi" suverénně ujedu, kdy si vzpomenu, a maximálku máme naprosto stejnou (190 km/h). A proč? - no protože já mám pětikvalt a on šestikvalt. Takže k tomu, aby on mi do kopce stíhal, by musel ten kopec jet taky pětkou, jinak nemá šanci. A při měření maximálky má on sice o kvalt navíc, jenže na něj nemá krouťák, proto jeho maximálka je stejná s mou ( i když on má při té rychlosti otáčky motoru 3700 a já 4600). Čili delší převodovka v maximálce nemusí vždycky pomoct.

- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0