Stránka 3 z 3

Napsal: 21 říj 2009, 21:00
od cupra
Losky píše:
bobo píše:
Losky píše:tak to tam člověk nechá 50 litrů a může jen čekat, kdy a kde se to pos..e:(
l-e-x pustil do Golfa 80 litrů a je na 235ps/500Nm cca. :)
To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))
U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...

Napsal: 21 říj 2009, 21:30
od Hoblik
letni 225/45 R17, ted jezdim na zimnich 205/55 R16

kod prevodovky bohuzel nevim, ale je strasne dlouha....

Napsal: 21 říj 2009, 21:37
od Losky
cupra píše:
Losky píše:
bobo píše: l-e-x pustil do Golfa 80 litrů a je na 235ps/500Nm cca. :)
To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))
U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...
to je pravda. Stejně krouťák 500Nm je pro mě nepochopitelný:)

Napsal: 22 říj 2009, 05:15
od nogis
tomiisp píše:
Hoblik píše:Tak ja mam zatim vyzkousenych 240, dal se bojim :)ale statecne to taha dal. Ja to ale radsi nezkousim EGT uz pak leze pres 900 C.

Je to ASZ 96KW, v octavii s cca 1600kg.


Co se tyce zrychleni tak to nevim, ale par videjek sem si udelal tak muzete kouknout. Je to na konci videa.

http://www.youtube.com/watch?v=MsTgozIwFEg
aky mas rozmer pneumatik a kod prevodovky ?
Já jel zatím "jen" 230, ale otáčkama už stejně není moc kam zrychlovat...

ARL, FMH, 205/50/17

Napsal: 22 říj 2009, 05:48
od bobo
cupra píše:
Losky píše:
bobo píše: l-e-x pustil do Golfa 80 litrů a je na 235ps/500Nm cca. :)
To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))
U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...
jj, on jezdí průměr asi tak do 8-9 l. A dává tomu furt prdy :-D

Napsal: 22 říj 2009, 15:02
od Losky
bobo píše:
cupra píše:
Losky píše: To je luxusní výkon, zajímalo by mě, kolik to vůbec papká v klidu, mám to na normální ježdění:))
U TDI JE ZAUJIMAVE ZE VYKON VOBEC NEPRIDAVA NA SPOTREBE...KLUDNE TO MOZE ZRAT PRI NORMAL JAZDE AJ 5,5 LITRA...
jj, on jezdí průměr asi tak do 8-9 l. A dává tomu furt prdy :-D
Já jsem zvyklej jezdit v průměru 5L, když se nekontroluju, jsem na 6L. Ale s takovým výkonem bych pod 8 asi taky nešel. Je fakt pěkný, že tak velkej výkon a malá spotřeba... Krása, co dodat, tiše závidím

Napsal: 22 říj 2009, 17:48
od cupra
ono vela zalezi aj od RIDICE...ja ked niekomu poviem spotrebu tak sa len zasmeje a pomysli ze som blbec...aj na terajsom passate dokazem za 4,5 a to nebrzdim premavku...a na leone som to dokazal aj za 3,8 ked som sa snazil 186 hp a 430 nm ...uz sa opakujem ale velmi dolezity je medzikus...inac teraz ked sa zozimelo tak mi stupla priemerna spotreba na 5,9... ;)

Napsal: 22 říj 2009, 18:14
od milhausek12
Marek77 píše:Při rychlosti 210 km/h jsou u Fabie ATD otáčky motoru velmi těsně pod 4000 rpm, což je na maximu výkonu. Navíc působí obrovský odpor vzduchu. Takže mám dojem, že víc to prostě nedá. A pravděpodobně by nepomohla ani delší převodovka, spíš naopak - tam nejde o otáčky, ale o čelní odpor vzduchu (navíc při použití delší skříně se motor ještě více zatíží, tudíž točivý moment na kolech bude menší a pojede to pravděpodobně ještě hůř).

Porovnám jednoduše své Galaxy TDi 81kW a Galaxy II 85kW PD. Já mám o 75 Nm a o pět koní méně, ale do kopce "silnějšímu bráškovi" suverénně ujedu, kdy si vzpomenu, a maximálku máme naprosto stejnou (190 km/h). A proč? - no protože já mám pětikvalt a on šestikvalt. Takže k tomu, aby on mi do kopce stíhal, by musel ten kopec jet taky pětkou, jinak nemá šanci. A při měření maximálky má on sice o kvalt navíc, jenže na něj nemá krouťák, proto jeho maximálka je stejná s mou ( i když on má při té rychlosti otáčky motoru 3700 a já 4600). Čili delší převodovka v maximálce nemusí vždycky pomoct.
a nebude to náhodou tím, že májí SAGy omezovač na 190? teda pokud ho nemáš softem vypnutý..

Napsal: 22 říj 2009, 18:34
od nogis
cupra píše:ono vela zalezi aj od RIDICE...ja ked niekomu poviem spotrebu tak sa len zasmeje a pomysli ze som blbec...aj na terajsom passate dokazem za 4,5 a to nebrzdim premavku...a na leone som to dokazal aj za 3,8 ked som sa snazil 186 hp a 430 nm ...uz sa opakujem ale velmi dolezity je medzikus...inac teraz ked sa zozimelo tak mi stupla priemerna spotreba na 5,9... ;)
Naprosto bez problémů jezdím do 6L. A to se celkem vozím. ;)

Napsal: 22 říj 2009, 18:57
od Losky
Ano, spotřeba je pravda. Teď jak je chladno a jedu s citem, že zbytečně nešlapu na plyn, jen udržuju rychlost, tak trasu 15km dám v klidu za 4,6 i teď, ale většinou z práce pak jedu za 5,1, dost brždění, křižovatky, kolony. Ale řekl bych, že čím víc koní, tím se snad dá jet i za menší spotřebu. Ale když to řeknu někomu, že mám něco přes 100kw a dokážu jet v pohodě do 5L tak říkaj, že kecám atd. Když jsem měl C3 HDi 1.4 s 50kw, tak jsem jezdil mezi 4,7-5L s polovičním výkonem. Dálnice při 130 už to bralo okolo 8L:( Když jsem měl Lagunu II dci 79kw, tak léto 6,5L, zima 8L. TDi je v tomhle fakt k nezaplacení, starej motor, ale fakt se povedl

Napsal: 22 říj 2009, 20:59
od Kornout
Losky píše:Vím, že něco vše stojí, ale vstřiky, turbo a soft a jsem tak na 30tis:( To si ty prachy přidám radši na SuperBa, toho zbožňuju:)) Teda první generaci
O jednom vím, ten můj je k mámí ;)
Já jednou zkoušel oktuli ještě s malým turbem a dle GPS 238km/h, pak vylítala voda.

Napsal: 22 říj 2009, 21:01
od Kornout
kurňa se mi to nahrálo 2x, edit.

Napsal: 22 říj 2009, 21:57
od seatleoncuprajirka
Ja jel max 230 podle tacho a na osmnactkach z kopce a zalehlej za palubkou :woot: jeste před chipem,celou dobu co to auto mam tak mi zere 7,9
S chipem jsem maximalku nezkoušel,spis me zajima jak to zrychluje ;) ,ale mam z takovejch rychlosti respekt to musej bejt takovy odstredivy sily na pneumatiky treba.
Jezdim tak tech 160 na 3000 jeste to nerve a kdyz me nekdo nastve tak to jeste fajn zrychluje

Napsal: 23 říj 2009, 09:45
od Bugs.Bunny
milhausek12 píše:
Marek77 píše:Při rychlosti 210 km/h jsou u Fabie ATD otáčky motoru velmi těsně pod 4000 rpm, což je na maximu výkonu. Navíc působí obrovský odpor vzduchu. Takže mám dojem, že víc to prostě nedá. A pravděpodobně by nepomohla ani delší převodovka, spíš naopak - tam nejde o otáčky, ale o čelní odpor vzduchu (navíc při použití delší skříně se motor ještě více zatíží, tudíž točivý moment na kolech bude menší a pojede to pravděpodobně ještě hůř).

Porovnám jednoduše své Galaxy TDi 81kW a Galaxy II 85kW PD. Já mám o 75 Nm a o pět koní méně, ale do kopce "silnějšímu bráškovi" suverénně ujedu, kdy si vzpomenu, a maximálku máme naprosto stejnou (190 km/h). A proč? - no protože já mám pětikvalt a on šestikvalt. Takže k tomu, aby on mi do kopce stíhal, by musel ten kopec jet taky pětkou, jinak nemá šanci. A při měření maximálky má on sice o kvalt navíc, jenže na něj nemá krouťák, proto jeho maximálka je stejná s mou ( i když on má při té rychlosti otáčky motoru 3700 a já 4600). Čili delší převodovka v maximálce nemusí vždycky pomoct.
a nebude to náhodou tím, že májí SAGy omezovač na 190? teda pokud ho nemáš softem vypnutý..
Spíš bude mít omezovač jen 85kw a Markovo77 81kw víc nepojede. :)

Napsal: 23 říj 2009, 09:48
od Bugs.Bunny
251 kmh podle navy. Toledo ARL s orig převodovkou. :) Otáčky daleko za 4000/min :)