Větší turbo??? Omega TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proč? Protože jsou tam třeba menší motory nebo jsou to třeba motory, které vyzařují mnohem míň odpadního tepla, co? Navíc i příčně uložené motory s klimou nrebo více chladičema přes sebe mají dvě vrtule - jednu vepředu a druhou vzadu.
Další věc - těch 5% výkonu je co? Já osobně doufám že jenom hodně špatný vtip... To si jako někdo vycucal z prstu, ne?
Nechápu, jak rozpojená visca s vrtulí otáčející se pouze setrvačností může ubírat 5% výkonu, to je extra 3,14čovina
Navíc další faktor - energie pro pohon el. vrtule se bere asi kde? Jenom tak se někde objeví nebo co? Ne, musí ju tam něco dodat a to něco je alternátor. A ten při výrobě el. energie samozřejmě klade motoru odpor. Tudíž kde je těch 5% ušetřeného výkonu?
Další věc - těch 5% výkonu je co? Já osobně doufám že jenom hodně špatný vtip... To si jako někdo vycucal z prstu, ne?


Navíc další faktor - energie pro pohon el. vrtule se bere asi kde? Jenom tak se někde objeví nebo co? Ne, musí ju tam něco dodat a to něco je alternátor. A ten při výrobě el. energie samozřejmě klade motoru odpor. Tudíž kde je těch 5% ušetřeného výkonu?

keď máš ručičku v strede tak to je 83st. - bežná prevozná teplota, vetrák klimatizácie funguje ako "núdzové" chladenie, v prípade že teplota chladiacej kvapaliny prekročí 101st., to je cca 2mm cez stred, vtedy keď nezvoľníš tempo tak ti to dokáže potom vyletieť aj do 120 hoci ten vetrák točí oživot, a že by mi mala lietať teplota 20st. hore dole tak si tam radšej nechám to visco pomocou ktorého si udržím teplotu 80-85st, hoci aj na úkor 2-3koní
teplota sa môže držať na strede aj bez visca aj keď je 40st. hic, keď je náporové chladenie, ale skús s tým liezť serpentiny na 3ke alebo posúvať sa v zápche a uvidíš že bez visca to tak ružové nie je
teplota sa môže držať na strede aj bez visca aj keď je 40st. hic, keď je náporové chladenie, ale skús s tým liezť serpentiny na 3ke alebo posúvať sa v zápche a uvidíš že bez visca to tak ružové nie je
No pokud funguje opravdu tak jak by měla, tak to za jízdy jde fakt poznat - a to na zvuku.jericho-3 píše:Akorát je chyba, že se její závada těžko , hlavně při jízdě, pozná..
Správně se má funkční visca chovat takto:
Za studena při startu by měla být seplá, ale po pár vteřinách až minutách po promíchání olejů v ní by měla rozepnout a vrtule se má otáčet pouze setrvačností. Poté už by měla fungovat tak jako každá visca - po ohřátí sepnout (na zvuku to vážně jde hodně poznat) a po ochlazení vypnout. Jo a další věc - po chcípnutí motoru i při rozeplém stavu by se neměla vsrtule ještě točit další 4 dny, ale měla by mít ve visce i tak odpor a vrtule jako taková by se měla zastavit několik sekund po chcípnutí motoru.
U TDS přidáš naftu jen čipem a nebo powerboxem (nedoporučuju) tam není žádnej šroub bohatosti.mev1 píše:poradíte někdo prosím jak u TDS přidat nafty na čerpadle? kde je tam ten štelovací šroubek? díky
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
si si tim jisty? ja sem někde na nějakem foru četl že na 325tds přidávali na čerpadle naftu, řešili tehdy právě, že měli chip, zvedli tlak na turbu a dali větší intercoler a pak ještě přidávali na čerpadle naftu, na čerpadle bosh by to udajně melo jít, tak ted nevím no, ja to čerpadlo ještě právě neprohlížel
Jo jsem si jistej...dá se lehce posunout ta horní hlava na čerpadle,ale to je krok do pekla...je to přeba práce na 1 den.... je to strašně citlivý..posuneš to třeba o 2 desetiny a vše je jinak..mev1 píše:si si tim jisty? ja sem někde na nějakem foru četl že na 325tds přidávali na čerpadle naftu, řešili tehdy právě, že měli chip, zvedli tlak na turbu a dali větší intercoler a pak ještě přidávali na čerpadle naftu, na čerpadle bosh by to udajně melo jít, tak ted nevím no, ja to čerpadlo ještě právě neprohlížel
A šroub tam na 100% není.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
s tou hlavou sem hýbal trochu, protože mi to v určitých otáčkách po tom chipu cuká tak asi do 2500ot třeba na 5ku nebo 4ku při udržování rychlosti takže na minimum plynu, po přidání nebo ubrání to přestane, udajně někdy pomuže pohnout tou hlavou mě to nepomohlo tak sem to daval z5 udajně je to v určitém míste vydřená klapka na el. hlavě čerpadla takže asi jedině výměna hlavy, mam doma ještě jedno čerpadlo, ale nevím v jakem je stavu tak nevím jestli zkusit vyměnit jen hlavu nebo cele čerpadlo...
Raději celé čerpadlo.mev1 píše:s tou hlavou sem hýbal trochu, protože mi to v určitých otáčkách po tom chipu cuká tak asi do 2500ot třeba na 5ku nebo 4ku při udržování rychlosti takže na minimum plynu, po přidání nebo ubrání to přestane, udajně někdy pomuže pohnout tou hlavou mě to nepomohlo tak sem to daval z5 udajně je to v určitém míste vydřená klapka na el. hlavě čerpadla takže asi jedině výměna hlavy, mam doma ještě jedno čerpadlo, ale nevím v jakem je stavu tak nevím jestli zkusit vyměnit jen hlavu nebo cele čerpadlo...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER