3 váhy a pořád malé hodnoty.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Flashchip píše:Nenašel jsem nikoho, kdo by mi byl ochoten vyměnit řj, já to chtěl udělat hned, ale všichni že prý je s tím hafo práce a tak ... Nebo to neuměli. Tak jsem to nechal být. Když počítám kolik bych do toho musel vrazit aby to bylo teď ok, tak to mě vyjde líp tohle prodat a dovézt AKE z německa a o 3 roky mladší. Se s tím párám od doby co jsem to koupil, výměna motora, a ani nemluvím o těch nových vačkách co mi odešly, už jsem to psal na audiklubu, každopádně jsem zmoudřel a od amatérů se budu držet co nejdál.
Bože jaká práce?Sám sem si dělal na ute upgrade ze 110 KW AFB na AKE 132,je potřeba sehnat jednotku podle výbavy auta,svazek motoru,váhu hitaschi,čerpadlo E a vstřiky 132 kw a motor klidně nechás AFB nebo AKN je to stejný.Já sem menil i agregát pač já mam rad v autě nový srdíčka.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
michalc
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 14 črc 2008, 11:01
Odpovědi: 0

Re: 3 váhy a pořád malé hodnoty.

Příspěvek od michalc »

Flashchip píše:Zdravím všechny!
Mám Audi A6, 2.5 TDI, je tam vyměněný motor: ECU, čerpadlo a turbo zůstalo AKN, motor a vstřiky AKE + tam mám chip, EGR mechanicky OFF, prosím někoho, jestli by se mi nepodíval na logy, turbo má regulační špičku a váha dává +- hraničně 750, teď mám váhu pierburg, před tím bosche, vždy bezezměny, logy stejné. Filtr mám měněný, falešný vzduch nepřisává, kat je již po těch kilometrech vypálený (není tam nic), koukal jsem se jestli není zanešený, napadlo mě jestli by nepomohlo vylámaní mřížky na tubusu váhy, tubus mám bosch a čidlo pierburg. Děkuju všem!

3 rych. stupeň a pořádný stoupák

http://leteckaposta.cz/102521461
diagnstika nepise nic???? to tak vyzera ze ti tam ide malo paliva najcastejsia zavada upchany hholender hned pred cerpadlom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“