
Jaký olej do převodovky Alhambry?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Hlavně se nesmíš ptát ve značkovém servisu.Tam dělaj blbý vždycky.Pak jsem se dozvěděl ,že s řazením mají problém nový sharani i tranďáky.I v záruce.Ale oficielně-no problem!!! 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Humle, můžeš napsat,jaký olej tam byl před tím, než jsi to vyměnil? A je to teď opravdu úplně OK? Kolik ta převodovka má najeto?Huml píše:takže zatím neškrtá
Díky za odpovědi, jestli je to OK, tak dotoho jdu taky.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


asi originál, když to má 47000km (taky mě to pěkně s..e). Řekl bych, že mi to pomohlo dost, ale řádně se to projeví asi caž začne mrznout, zatím bylo nejmíň asi 2°C, i když loni už to blblo. A jinak druhá věc, ten olej co jsem vypustil byl o dost tmavší než ten novej, asi to dostává v té skříni pěkně zabrat.
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Tak já to taky zkusím. I když mám pocit, že už jsem se po roce ježdění tak trochu přizpůsobil tý převodovce a řadím tak, aby to neškrtalo. Ale rozdíl snad poznám. Díky 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Ještě jsem si vzpoměl, nevěděl bys, jaká gufera jsou k unašečům poloos u šestikvaltu? Ne že by to teklo, ale mastný to je, tak bych to asi zkusil vyměnit, když tam budu vlezlej. Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Dík, to je rozměr, 74,3. Nevíš, jestli to jde sehnat normálně v prodejně ložisek?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Aha, takže tím číslem 60x74,3x8 bylo myšleno, že to má 3 břity? (2x břit a prachovka? Promiň, že pořád otravujuHuml píše:je to nějak podle typu skříně, ale měli by být stejný 2x 02M 301 189 B 60x74,3x8 nebo jedno toto a to druhy tam nemůžu nějak naít číslo

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


ne, ne to je rozměr, ale pochybuju že někde v ložiskách seženeš tento rozměr 60x74,3...., ale 60x74... by se snad sehnat dal a myslím, že by to ničemu nevadilo nebo zkusit najít někoho kdo dělá např. Corteco, ti by mohli tyto gufera mít, dodávají i spešl na převodovky, jinak v tom originále stojí jedno 120.-Kč
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Jo, tak to nebudu řešit, za 120 Kč to je pěkný. My opravujem JCBíčka a tam by takový gufero stálo o nulu víc
Díky

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Tak jsem se teď svezl s jiným sharanem, taky 6kv. ale už 2003 - najeto 100 tis (já mám 2001 najeto 220 tis) To řazení dvojky bylo bezproblémů a bylo znát, že k zařazení té dvojky musí člověk překonat jakoby nepatrně větší odpor (asi pružina synchronu) V žádném případě to nešlo těžko, jen v jednom místě byl znát trošku větší odpor páky. Tak mě napadlo,jestli už nemůžou být ty pružinky na synchronech časem unavený, a pak to neudělá ten správný tlak na synchron a škrtá to. Humle, už jsi ten synchron viděl? dal by se tam ten přítlak pérek zvětšit (dát jiný????)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Já jich měl víc,a zjistil jsem,že nejde o stáří ani o km,ale o ten který kus,toto jsem ještě v žádném nezažil,až nyní.MirekX píše:jsem se teď svezl s jiným sharanem, taky 6kv. ale už 2003 - najeto 100 tis (já mám 2001 najeto 220 tis) To řazení dvojky bylo bezproblémů a k zařazení té dvojky musí člověk překonat větší odpor
zítra objednávám olej. stačí 2L,nebo potřebuji 3L???