Stránka 3 z 5
Napsal: 18 říj 2006, 20:22
od sharik4x4
Hlavně se nesmíš ptát ve značkovém servisu.Tam dělaj blbý vždycky.Pak jsem se dozvěděl ,že s řazením mají problém nový sharani i tranďáky.I v záruce.Ale oficielně-no problem!!!

Napsal: 18 říj 2006, 23:16
od MirekX
Huml píše:takže zatím neškrtá
Humle, můžeš napsat,jaký olej tam byl před tím, než jsi to vyměnil? A je to teď opravdu úplně OK? Kolik ta převodovka má najeto?
Díky za odpovědi, jestli je to OK, tak dotoho jdu taky.

Napsal: 19 říj 2006, 18:22
od Huml
asi originál, když to má 47000km (taky mě to pěkně s..e). Řekl bych, že mi to pomohlo dost, ale řádně se to projeví asi caž začne mrznout, zatím bylo nejmíň asi 2°C, i když loni už to blblo. A jinak druhá věc, ten olej co jsem vypustil byl o dost tmavší než ten novej, asi to dostává v té skříni pěkně zabrat.
Napsal: 19 říj 2006, 19:29
od MirekX
Tak já to taky zkusím. I když mám pocit, že už jsem se po roce ježdění tak trochu přizpůsobil tý převodovce a řadím tak, aby to neškrtalo. Ale rozdíl snad poznám. Díky

Napsal: 19 říj 2006, 19:32
od MirekX
Ještě jsem si vzpoměl, nevěděl bys, jaká gufera jsou k unašečům poloos u šestikvaltu? Ne že by to teklo, ale mastný to je, tak bych to asi zkusil vyměnit, když tam budu vlezlej. Díky
Napsal: 19 říj 2006, 19:48
od Huml
je to nějak podle typu skříně, ale měli by být stejný 2x 02M 301 189 B 60x74,3x8 nebo jedno toto a to druhy tam nemůžu nějak naít číslo
Napsal: 19 říj 2006, 19:56
od MirekX
Dík, to je rozměr, 74,3. Nevíš, jestli to jde sehnat normálně v prodejně ložisek?
Napsal: 19 říj 2006, 20:07
od Huml
no 60x74x8 by snad mohli jít sehnat
Napsal: 19 říj 2006, 20:19
od MirekX
Huml píše:je to nějak podle typu skříně, ale měli by být stejný 2x 02M 301 189 B 60x74,3x8 nebo jedno toto a to druhy tam nemůžu nějak naít číslo
Aha, takže tím číslem 60x74,3x8 bylo myšleno, že to má 3 břity? (2x břit a prachovka? Promiň, že pořád otravuju

Napsal: 19 říj 2006, 21:41
od Huml
ne, ne to je rozměr, ale pochybuju že někde v ložiskách seženeš tento rozměr 60x74,3...., ale 60x74... by se snad sehnat dal a myslím, že by to ničemu nevadilo nebo zkusit najít někoho kdo dělá např. Corteco, ti by mohli tyto gufera mít, dodávají i spešl na převodovky, jinak v tom originále stojí jedno 120.-Kč
Napsal: 20 říj 2006, 07:03
od MirekX
Jo, tak to nebudu řešit, za 120 Kč to je pěkný. My opravujem JCBíčka a tam by takový gufero stálo o nulu víc

Díky
Napsal: 22 říj 2006, 12:44
od MirekX
Tak jsem se teď svezl s jiným sharanem, taky 6kv. ale už 2003 - najeto 100 tis (já mám 2001 najeto 220 tis) To řazení dvojky bylo bezproblémů a bylo znát, že k zařazení té dvojky musí člověk překonat jakoby nepatrně větší odpor (asi pružina synchronu) V žádném případě to nešlo těžko, jen v jednom místě byl znát trošku větší odpor páky. Tak mě napadlo,jestli už nemůžou být ty pružinky na synchronech časem unavený, a pak to neudělá ten správný tlak na synchron a škrtá to. Humle, už jsi ten synchron viděl? dal by se tam ten přítlak pérek zvětšit (dát jiný????)
Napsal: 22 říj 2006, 15:33
od Huml
nevím jaky pérka máš na mysli, ale o žádnejch, který by víc tlačily na synchron nevím, jestli máš třeba Etos, tak se tam mrkni, je to tam rozmalovaný.
Napsal: 22 říj 2006, 15:41
od Huml
tady to máš

Napsal: 22 říj 2006, 20:51
od NONE
MirekX píše:jsem se teď svezl s jiným sharanem, taky 6kv. ale už 2003 - najeto 100 tis (já mám 2001 najeto 220 tis) To řazení dvojky bylo bezproblémů a k zařazení té dvojky musí člověk překonat větší odpor
Já jich měl víc,a zjistil jsem,že nejde o stáří ani o km,ale o ten který kus,toto jsem ještě v žádném nezažil,až nyní.
zítra objednávám olej. stačí 2L,nebo potřebuji 3L???