osciloskop autocospel

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Ježiš marjá, kupte si naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop do 10MHz na kanál (to bude megaluxusně přesný měření) a máte vyřešeno naprosto vše!!!

Na jakékoliv super názvy typu auto /car / oscilo... a cokoliv jiného, rovnou zapomeňte, je to je reklamní bublina pro lidi, co nemaj páru vo co de :D

Pokud víte, co je to osciloskop, co chcete měřit, tak prosím používejte vlastní hlavu a nesnažte se za každou cenu kupovat předražený kraviny jen prot, že jsou určený pro auta...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

HanZ píše:Ježiš marjá, kupte si naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop do 10MHz na kanál (to bude megaluxusně přesný měření) a máte vyřešeno naprosto vše!!!

Na jakékoliv super názvy typu auto /car / oscilo... a cokoliv jiného, rovnou zapomeňte, je to je reklamní bublina pro lidi, co nemaj páru vo co de :D

Pokud víte, co je to osciloskop, co chcete měřit, tak prosím používejte vlastní hlavu a nesnažte se za každou cenu kupovat předražený kraviny jen prot, že jsou určený pro auta...
Tak nějak to také vidím :D... akorát jsem koukal, že k tomu nabízí megaluxusní sondy / převodníky (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Je to tak aj cena je inde akurat ten konfort merania je mensi .Autoscopy su pohodlnejsie na obsluhu hodne pracuju v automatickych rezimoch rozsahov a nemaju spusty odstrasujucich gombikov (noteeth) a ked je to este aj v jednom obale s diag. a napovedou tak je to plus akurat ze zato sa plati .Inak tu na fore niekto pisal ze pouziva na prirucne merania rucny scopometerhttp://www.gme.cz/cz/index.php?product=720-050 nieco taketo myslim ze na rychle zistenie ci signal je alebo nie a aky ma tvar staci a ak je problem treba vytiahnut vecsiu masinu
Skype: autoJaro1
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

HanZ píše:Ježiš marjá, kupte si naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop do 10MHz na kanál (to bude megaluxusně přesný měření) a máte vyřešeno naprosto vše!!!

Na jakékoliv super názvy typu auto /car / oscilo... a cokoliv jiného, rovnou zapomeňte, je to je reklamní bublina pro lidi, co nemaj páru vo co de :D

Pokud víte, co je to osciloskop, co chcete měřit, tak prosím používejte vlastní hlavu a nesnažte se za každou cenu kupovat předražený kraviny jen prot, že jsou určený pro auta...
prajem ti vela zdaru pri merani sekundaru zapalovania s "naprosto klasickým 4 kanálovým digitálním paměťovým osciloskopem" napriklad na systemoch Ford DIS.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

A o sondách s dělícím poměrem jsi neslyšel nic (LOL)

Podívej, psal jsem, že člověk musí vědět, co chce měřit...a kdo neví, ať se do toho radši nehrabe.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

HanZ píše:A o sondách s dělícím poměrem jsi neslyšel nic (LOL)

Podívej, psal jsem, že člověk musí vědět, co chce měřit...a kdo neví, ať se do toho radši nehrabe.
ak si myslel mna, slapil si vedla.
autocope predavam, takze o nom nieco viem. nie je to samospasitel a naozaj treba mat nieco nastudovane, aby clovek vedel interpretovat vysledky.
vyhody oproti beznym ociloskopom su dve:
1.) siroka skala fyzikanych snimacov, vratane kapacitnych a indukcnych sond sekundaru zapalovania (btw., s tym delicom si to snad nemyslel vazne? teoreticky ano, prakticky som nevidel priklad merania vn casti priamym pripojenim a delicom, vzdy sa pouzivaju kapcitne alebo indukcne snimace)
2.) volne programovatelne (java) pluginy pre softver, ktorymi sa neuveritelne rozsiruju moznosti analyzy dat priamo v prostredi obsluzneho programu. cize softverovo ide o otvoreny system, ktory vyrobca pravidlene doplna o dalsie funkcie, sprecialne usposobene pre diagnostiku vozidiel.

ukaz mi prosim, "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" ktory ti odmeria a urobi takyto vystup:

Obrázek
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

kraaasny obrazok. toto chcem pod stromcek :) (nemyslim obrazok)
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

kevino píše:kraaasny obrazok. toto chcem pod stromcek :) (nemyslim obrazok)
musis napisat jeziskovi a sponzorovi.
jezisko mi posunie objednavku a sponzor peniaze.
a je to ;)
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

joe píše:
kevino píše:kraaasny obrazok. toto chcem pod stromcek :) (nemyslim obrazok)
musis napisat jeziskovi a sponzorovi.
jezisko mi posunie objednavku a sponzor peniaze.
a je to ;)
aha takze tako to chodi hmmm. :)
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

joe píše:
HanZ píše:A o sondách s dělícím poměrem jsi neslyšel nic (LOL)

Podívej, psal jsem, že člověk musí vědět, co chce měřit...a kdo neví, ať se do toho radši nehrabe.
ak si myslel mna, slapil si vedla.
autocope predavam, takze o nom nieco viem. nie je to samospasitel a naozaj treba mat nieco nastudovane, aby clovek vedel interpretovat vysledky.
vyhody oproti beznym ociloskopom su dve:
1.) siroka skala fyzikanych snimacov, vratane kapacitnych a indukcnych sond sekundaru zapalovania (btw., s tym delicom si to snad nemyslel vazne? teoreticky ano, prakticky som nevidel priklad merania vn casti priamym pripojenim a delicom, vzdy sa pouzivaju kapcitne alebo indukcne snimace)
2.) volne programovatelne (java) pluginy pre softver, ktorymi sa neuveritelne rozsiruju moznosti analyzy dat priamo v prostredi obsluzneho programu. cize softverovo ide o otvoreny system, ktory vyrobca pravidlene doplna o dalsie funkcie, sprecialne usposobene pre diagnostiku vozidiel.

ukaz mi prosim, "naprosto klasický 4 kanálový digitální paměťový osciloskop" ktory ti odmeria a urobi takyto vystup:

Obrázek
Asi jsi opravdu o přídavných sondách nic moc neslyšel...samozřejmně jsou i vysokonapěťové...stačí se podívat na jakoukoliv profi nabídku osciloskopu.

Nemám to poruce, abych ti moh dělat nějaké obrázky :-(

Hodl prostě kdo ví, ten ví... Takovýto graf opravdu není problém naměřit :-)

A že SW od "auto" osciloskopu je napsán tak, aby "napovídal" lidem, kteří nemají šajn...proč ne. Alespoň nebude i nadále o práci nouze. Ale třebas je to napsáno hezky a práci to usnadňuje. Nicméně vždy je nejlepší používat vlastní rozum a ne se tupě spoléhat...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Klobuk dolu pred nad takymto vysvetlenim :kol1: keby boli takto vyzbrojeny {myslim vedomostne}predajcovia diag.zariadeni tak by si to asi kazdy rozmyslel co si kupi ;) a mozno by ani nevznikali podobne temy ;)
Skype: autoJaro1
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

isteze poznam vysokonapatove sondy a delice, uz od cias PU120 a BM566. ale netusim, ako by som s nimi meral sekundar. ak si to uz robil, popis postup, rad sa dovzdelam.
ak si mal na mysli priebezne vlozne sondy, napr. medzi rozdelovac a kabel, to uz je specialne automobilove prislusenstvo, ktore, predpokladam, nie je standardnou sucastou vybavy "naprosto klasického 4 kanálového digitálního paměťového osciloskopu".
okrem toho, take som myslim naposledy videl s nejakym prehistorickym analogovym paltestom. neviem, ako by som ich mohol pouzit trebars s oddelenymi zapalovacimi cievkami napr. na renault megane II ...
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Přečti si můj příspěvek ještě jednou...to ohledně toho, co chceš měřit a pochopíš...

Jestli nechápeš, za to já nemohu. Nesuplujeme tu školící centrum, diskutujeme o osciloskopech.

Jednoduše řečeno, vše je o tom, kolik má osciloskop kanálů, v jakém rozsahu a s jakou vzorkovací frekvencí. Vše ostatní je přidaná hodnota ve formě příslušenství, popřípadě SW.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

HanZ píše:Přečti si můj příspěvek ještě jednou...to ohledně toho, co chceš měřit a pochopíš...

Jestli nechápeš, za to já nemohu. Nesuplujeme tu školící centrum, diskutujeme o osciloskopech.

Jednoduše řečeno, vše je o tom, kolik má osciloskop kanálů, v jakém rozsahu a s jakou vzorkovací frekvencí. Vše ostatní je přidaná hodnota ve formě příslušenství, popřípadě SW.
s poslednou vetou suhlasim, ale zrovna u aut je ta pridana hodnota velmi podstatna.
no k veci: ja som si myslel, ze forum je o tom, vzajomne si pomoct a poradit. kedze nechces pomoct mne ani nikomu inemu tu z fora s metodou ako merat sekundar zapalovania standardnou HV sondou, ok, asi som sa zmylil.
mam iba dve vysvetlenia:
1.) bud si "naprosto klasickým 4 kanálovým digitálním paměťovým osciloskopem" a vysokonapatovou galvanickou sondou nikdy sekundar zapalovania nemeral a tym padom je vypovedna hodnota toho co vravis =0
2.) alebo je tvoj postup natolko tajny, ze je potrebne pockat, kym si ho ochranis patentom a az potom ho zverejnis, samozrejme za poplatok.

este raz opakujem, nikdy som nevidel merat sekundar zapalovania niektorym z modernejsich osciloskopov napriamo, vzdy iba cez kapacitne alebo indukcne sondy. ak to robis galvanicky neoddelenym vysokonapatovym delicom (co je standardna HV sonda k osciloskopu) mas moju uctu, vies nieco, co ja neviem.

a tiez to zrejme nevedia renomovani vyrobcovia automobilovej diagnostiky ako Autocope, Picoscope, Bosch FSA, atd...., inak by tam predsa ti chumaji dali jeden delic a nevymyslali by nejake smiesne kapacitne sondy...

na doplnenie pripajam jeden diel zo serialu Osciloskop v praxi, venovany analyze sekundaru zapalovania:

http://www.ulozto.sk/3327975/osciloskop ... 022005.pdf

obzvlast odporucam precitat si tucne vyznaceny text v prvom odstavci.

takze ak ma nejako presvedcis, ze uspesne merias sekundar zapalovania galvanickym delicom, som ochotny vratit vysokoskolsky diplom.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Tak si to prosím přečti ještě jednou...

Až to pochopíš, tak ti nebudu muset nic vysvětlovat ;-)

Ani jednou jsem se nezmínil o měření standardním osciloskopem sekudáru napřímo! Osviloskop má běžně vstupní rozsah 0-2V (a pak děličku třebas až do 1000V) a to je jaksi mimo to, co chceš měřit. Takže pokud víš, co chceš měřit, tak asi nejsi pako, abys tím měřil napřímo VN v řádu kV.

Co na tom stále nechápeš?
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“