Stránka 3 z 3

Napsal: 14 bře 2007, 17:49
od MaxC
Poradil by mi někdo jak zjistím Vagem nastvení předvstřiku? když na to jdu podle Visu přes kanál 060 tak mi to hází chybu.
Předvstřik je nejspíš špatně nastaven, protože mi to po chcípnutí ještě jednou střelí do výfuku

Napsal: 14 bře 2007, 21:23
od jini
Motor (01), Měřené hodnoty (08), skupina 000, přepnout do základního nastavení, pak klikni TDI Graph
VAG nesmí být ve Shareware-Verzi
Předvstřik jako takovej je dán seřízením dvoupružinového vstřikovače a nic s tím doma neuděláš

Napsal: 15 bře 2007, 08:08
od MaxC
jini píše:Motor (01), Měřené hodnoty (08), skupina 000, přepnout do základního nastavení, pak klikni TDI Graph
VAG nesmí být ve Shareware-Verzi
Předvstřik jako takovej je dán seřízením dvoupružinového vstřikovače a nic s tím doma neuděláš
jo už jsi si to někde našel. Dle grafu je předvstřik hodně pod modrou čárou. Proč bych s ním nic doma neudělal, vždyť se dá ladit na čerpadle.

Napsal: 16 bře 2007, 13:00
od jini
TDI Graph ukazuje základní nastavení (časování) vstřikovacího čerpadla a změníš ho pootočením řemenice na hřídeli VP37. Předvstřik dělají pružiny ve vstřikovačích.
Čau.

Napsal: 20 bře 2007, 15:27
od MaxC
Tak se mi to povedlo naštelovat, už je to dle grafu tam kde to má být a za studena to startuje skvělě. Ale teplé starty pořád OK nejsou a po chcípnutí to vždy ještě jednou bafne do výfuku.

Napsal: 20 bře 2007, 18:44
od tomáš karbus
pokud kouri za studena jsou to spicky,pokud chyta spatne za tepla odchazi rozdelovaci hlava,a da se zvednout davka(jen omezene nez bude hlava ko uplne) pak je takove to bezna jako starter baterka atd.,casem to chce mnenit i predvstrik,ale kdyz jsou spatne spicky je to spis k horsimu

Napsal: 21 bře 2007, 14:36
od Mara123
tomáš karbus píše:pokud kouri za studena jsou to spicky,pokud chyta spatne za tepla odchazi rozdelovaci hlava,a da se zvednout davka(jen omezene nez bude hlava ko uplne) pak je takove to bezna jako starter baterka atd.,casem to chce mnenit i predvstrik,ale kdyz jsou spatne spicky je to spis k horsimu
Spickami myslíš nové vstřikovací trysky?

Napsal: 21 bře 2007, 17:19
od Mik
MaxC píše:Tak se mi to povedlo naštelovat, už je to dle grafu tam kde to má být a za studena to startuje skvělě. Ale teplé starty pořád OK nejsou a po chcípnutí to vždy ještě jednou bafne do výfuku.
To blafnutí robí tá klapka na chcípanie motora.Keď vypneš motor, klapka zatvorí sanie - vznikne podtlak potom za cca 1-2s sa klapka zasa otvorí a ozve sa to blafnutie.

Napsal: 21 bře 2007, 20:33
od MaxC
Mik píše:To blafnutí robí tá klapka na chcípanie motora.Keď vypneš motor, klapka zatvorí sanie - vznikne podtlak potom za cca 1-2s sa klapka zasa otvorí a ozve sa to blafnutie.
Takže myslíš že je to normální? Kámoš "mekánik" co to slyšel, říkal že je špatnej předvstřik, když to tohle dělá, předvstřik sice špatnej byl, ale tohle zůstalo.