ja davam VIF asi poslednych 70tis km a musim povedat ze ked ine nie tak motor je o dost tichsi...nedavno som chcel vymenit palivovy filter ktory tam je asi 40-50tis km a ani naznak bordelu tak tam este ostal. Spotrebu zhodnotit neviem kedze naftu nalievam
Vždyt u VIFu je ve víčku odměrka jsou tam dvě rysky 10ml a 20ml
Ja taky používám VIF v moji Audi nižší hlučnost , motor je pružnejší a určitě aj nižší spotřeba .
A jasně že je to lepší pro čerpadlo , vstřiky atd.
ja kupoval tady na foru.. vyšlo to o dost levněji než přes net.. v kamenných obchodech se to blbě shání..ještě jsem to neviděl.. jo a smrdi to hezky.. aje velmi nepřijemne jak to někomu nateče do kobercu ja měl v kufru akorat trošku politou petku od vifu a pak jsem to ještě tak tyden větral..
VIF používam stále a motor je tichší a pružnejší. Okrem už vymenovaných predností za zmienku stojí aj čistenie palivového systému, teda aj spätného ventilu v nádrži a s tým súvisiace odstránenie bublín z palivového potrubia
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
senioring1 píše:VIF používam stále a motor je tichší a pružnejší. Okrem už vymenovaných predností za zmienku stojí aj čistenie palivového systému, teda aj spätného ventilu v nádrži a s tým súvisiace odstránenie bublín z palivového potrubia
stím ventilem to bych si nebyl tak jistý ten vyřadí z činnosti vlas, vlákna látky, jak projdou namotají se do pružinky a dál to nejde,
Jinak ten VIF je to same co Sheron Super Diesel Adiviv Zimni. Akorat ze ten Sheron je v baleni 250ml. Je tam ta sama napln jako ve VIFu akorat v jinem baleni To jen pro ty kdo by treba VIF nemohl sehnat