Napsal: 17 dub 2010, 15:45
taky me blbnul tak jsem dal filtr pro rovera 25 bez toho ventilu doufam ze nebude nejakej problem ze to nepredehriva naftu
pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš
Chavier píše:pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet
Zatim dikes
popravde tam mam filtr z Ochcáfky, nebot jsem byl byl kupovat novy na Feldu a prodali mi na Oktavku, ale to jsem zjistil az po zaliti nafty a namontovani, kdy mi nesedel ten ventil, vratit uz to neslo, tak jsem si musel koupit i ten ventil za 150kc.slovacek.milos píše:Chavier píše:pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet
Zatim dikes
tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
co se muze stat kdyz tam nebude ten termo ventil?slovacek.milos píše:Chavier píše:pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet
Zatim dikes
tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
jericho-3 píše:Tady je chyba,že když se stane taková věc,většina lidí hned rozebere vstřiky,točí s čerpadlem/to se samo nepootočí/ ,natáčí poteciometry a kolikrát i nechá opravovat čerpadlo a diví se,že závada trvá...Vždy by se mělo začínat u nejlevnějších a nejsnadnějších věcí...palivo,vedení paliva, filtr,přepady a až poté další ...Jestli má tryska 140 nebo 150 je motoru fuk,akorát je hlučnější a zbytečně se namáhá čerpadlo...A když se poté přijde na závadu ,je motor celkově rozmrdán...a nejede tak,jak by jel..Neberte to jako poučování,ale jako informaci....Nejhorší je lámat ze zákazníka informaci,co s tím všechno dělal...