Já si právě myslím, že učni všechno ví, všechno znaj, všude byli a kde nebyli, tak od toho maj klíče. A blbě se hihňaj co ten "dědek" na dílně ještě dělá, když si musí jít kvůli všemu pro momenťák. Takovej šedivec má přece opravovat jenom veterány... Jo a pak se mi v pouzdře natahuje Glock, když přebírám auto a hned vidim ulámaný a ožužlaný plasty.Jaroslav1 píše:S momentovým klíčem pracují učni, profik momenťák nepotřebuje.
Nejde dotiahnut vypustny srob
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
No pánové přiznejme si, že navrhnout do hliníku, kde je předpoklad častějšího rozebírání stoupání 1,5 mm může akorát konstruktér ignorant. Ono to ani nemusí být přetažené, pokud ten šroub kouká do vany, tak si při povolování natahne do závitu bordel a je hotovo. Já tam řežu M16x2 a dělám novej šroub. To už tam vydrží až do šrotu.
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Tento příspěvek je luxusní, tipuji tě, že budeš učeň do konce sveho života..Jaroslav1 píše:S momentovým klíčem pracují učni, profik momenťák nepotřebuje.
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 25 kvě 2010, 07:09, celkem upraveno 1 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Pánové,pánové.Tak udělejte zlepšovák pro VW.Plechová vana je dražší na výrobu a do hliníkový vany by jste dávali hliníkový šroub? A dotahovat moment.klíčem výpustný šroub,to už bych musel mít obě ruce levé.Kola také dotahujete momenťakem? Když přetáhneš,promáčkneš disk.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Například vana hliníková a ocelový šroub a klíč na 13 golu.../escort 1,8td/.Stačí ,když nějaký píčus to povoluje očkem a sjede mu to...Velcí siláci jsou na povolování po nich bezvadní....Nebyl jsem schopen ho povolit..dostal tolik ran,že málem praskla vana-už jsem byl vzteky bez sebe..Jsou to prostě kreténi/výrobci/ 
nepropadat panice...
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Já ruce levé nemám, ale kola moment.klíčem dotahuji, momentový klíč nepoužívá jen ten kdo na něj nemá, ty rozumbrado.martinsidlo píše:Pánové,pánové.Tak udělejte zlepšovák pro VW.Plechová vana je dražší na výrobu a do hliníkový vany by jste dávali hliníkový šroub? A dotahovat moment.klíčem výpustný šroub,to už bych musel mít obě ruce levé.Kola také dotahujete momenťakem? Když přetáhneš,promáčkneš disk.
Jestli jsi někdy nahlížel do dílenské příručky VW, tak i šroub, který drží kotouč v náboji kola se má dotahovat moment.klíčem a proč asi (to už je ale extrém), když nastane nějaký problém tak vím čeho se chytnout (to jsem udělal spravně to také a todle ne...) snadněji odhalím problém a ne dotahovat šrouby od oka jak na karach!
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
A děláš dobře! Viděl jsem A6, které po výměně gum na dálnici upadlo kolo jenom proto, že byly přetažené šrouby utahovačkou a uletěly úplně všechny. Nestačí dělat rychle, ale musí být člověk taky krytej. Pokud zákazník vidí, že máš v ruce momenťák, tak víc důvěřuje, že je vše jak má být a je menší předpoklad maléru.Já ruce levé nemám, ale kola moment.klíčem dotahuji
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Je jasné,že když člověk něco dělá poněkolikáté,je momenták zbytečný,ale jsou upevnění,kde to bez něho nejde..hlava,ojnice,rozvody..atd.A hlavně dělat něco po nějakém silákovi ,který utahoval šroub u hliníku je terno...A že to dělá dobrý dojem na zákazníka,o tom není pochyb.....Mě kdyby někdo opravoval televizi francouzákem,taky mě nasere... 
nepropadat panice...
Přesně tak ,plně souhlasím.jericho-3 píše:Je jasné,že když člověk něco dělá poněkolikáté,je momenták zbytečný,ale jsou upevnění,kde to bez něho nejde..hlava,ojnice,rozvody..atd.A hlavně dělat něco po nějakém silákovi ,který utahoval šroub u hliníku je terno...A že to dělá dobrý dojem na zákazníka,o tom není pochyb.....Mě kdyby někdo opravoval televizi francouzákem,taky mě nasere...