Stránka 3 z 3

Napsal: 21 pro 2010, 20:15
od miraspetrowski
Mira__13 píše:Ahojte,tak dneska sem vratil to puvodni cidlo, a vrtule se tocej jak maj.Takze ok. Jen pro informaci, bylo tam tohle,akorat modre Obrázek

a dali mi tam tohle Obrázek

Takze problém s vrtulema vyresen. Jenze uvnitr (na panelu climatronicu)mi stale vyjizdi chyba
4f9 - Ventilátor čerstvého vzduchu nebo řídicí jednotka ventilátoru čerstvého vzduchu Climatronic
a intenzita vetraku stale nejde regulovat a nevypne se ikdyz dam klimu off. Tak me napadlo, jestli to cidlo neposlalo nejakou mylnou informaci do ŘJ (tim padem to porad hazi chybu) a nestacilo by to jen nejak softwarove prenastavit.Nekde tady na foru sem cetl neco o nakym zakladnim nastaveni. Treba by to stacilo..? Je to jen ma teorie. Nema s tim nekdo zkusenosti?
jak ti tam dostali to nový čidlo, když je na něm oválný konektor,a původní máš hranatej,,oválnej tušim začal koncern dávat až na pd po r.2000 :?

Napsal: 23 pro 2010, 19:30
od pala
Opíšem môj prípad. OII - climatronic. Vonkajšia teplota mínusová, motor - prevádzková teplota, na climatronicu nastavených 22 C, v režime ECON obidva ventilátory v kľude, okamžitá spotreba podľa palubáku 0,5 l/h. Pri prepnutí do režimu AUTO sa obidva ventilátory asi na 20 s roztočia a potom sa vypnú. Okamžitá spotreba po zapnutí ventilátorov skočí na 0,9 l/h, po vypnutí ventilátorov na 0,7 l/h. Po prepnutí na ECON klesne okamžitá spotreba znova na 0,5 l/h. Prekvapilo ma, že pri prepnutí z ECON na AUTO sa na tú chvíľu zapnú obidva ventilátory. A ešte k tej okamžitej spotrebe, pri režime AUTO pracuje aj kompresor aj keď pri vonkajších mínusových teplotách nebeží klíma? Poznať to aj na spotrebe, či jazdím v režime AUTO alebo ECON Prosím o Vaše názory, poznatky.

Napsal: 24 pro 2010, 15:32
od miraspetrowski
pala píše:Opíšem môj prípad. OII - climatronic. Vonkajšia teplota mínusová, motor - prevádzková teplota, na climatronicu nastavených 22 C, v režime ECON obidva ventilátory v kľude, okamžitá spotreba podľa palubáku 0,5 l/h. Pri prepnutí do režimu AUTO sa obidva ventilátory asi na 20 s roztočia a potom sa vypnú. Okamžitá spotreba po zapnutí ventilátorov skočí na 0,9 l/h, po vypnutí ventilátorov na 0,7 l/h. Po prepnutí na ECON klesne okamžitá spotreba znova na 0,5 l/h. Prekvapilo ma, že pri prepnutí z ECON na AUTO sa na tú chvíľu zapnú obidva ventilátory. A ešte k tej okamžitej spotrebe, pri režime AUTO pracuje aj kompresor aj keď pri vonkajších mínusových teplotách nebeží klíma? Poznať to aj na spotrebe, či jazdím v režime AUTO alebo ECON Prosím o Vaše názory, poznatky.
jestli máš zaplý econ nebo auto,je jasný že kompresor musí běžet,ten je slyšet tak 5 sec. po startu,jek sepne-cvaknutí el spojky, u někkterých aut je to slyšet i na chodu motoru ve volnoběhu

Napsal: 18 led 2011, 22:56
od tonoaaa
Mira__13 píše:Ahojte,tak dneska sem vratil to puvodni cidlo, a vrtule se tocej jak maj.Takze ok. Jen pro informaci, bylo tam tohle,akorat modre Obrázek

a dali mi tam tohle Obrázek

Takze problém s vrtulema vyresen. Jenze uvnitr (na panelu climatronicu)mi stale vyjizdi chyba
4f9 - Ventilátor čerstvého vzduchu nebo řídicí jednotka ventilátoru čerstvého vzduchu Climatronic
a intenzita vetraku stale nejde regulovat a nevypne se ikdyz dam klimu off. Tak me napadlo, jestli to cidlo neposlalo nejakou mylnou informaci do ŘJ (tim padem to porad hazi chybu) a nestacilo by to jen nejak softwarove prenastavit.Nekde tady na foru sem cetl neco o nakym zakladnim nastaveni. Treba by to stacilo..? Je to jen ma teorie. Nema s tim nekdo zkusenosti?
Nazdar, to co ti vymenili bolo cidlo teploty pre spinanie ventilatoru. Reaguje na urcitu teplotu chladiacej kvapaliny, kedy zopne ventilator a vymenili ti to za normalne cidlo teploty chladiacej kvapaliny, ktore dava udaj o teplote do budikov a do rj.

Rozdílná teplota P x L strana

Napsal: 05 bře 2011, 17:19
od F40
Klima naplno, větrák na plno, na pravé straně z výdechu vzduch 7,5C, na levé 14°C. Kde hledat závadu? Diagnostika píše na vše OK, základní nastavení pomocí PC = žádná změna. Díky.

Napsal: 03 dub 2011, 18:29
od TITI 72
Začíná teploučko,tak jsem projel klimu VAGem a nachytal jsem chyby. Poradí mi někdo co s tím? Kde najdu ten tlakový spínač? A co s tou klapkou a ŘJ?
Obrázek

Napsal: 03 dub 2011, 19:06
od zx6ninja
vymaž chyby a načti znova.. ten tlakový spínač - chybí ti nápln..

Napsal: 05 dub 2011, 11:04
od TITI 72
Chyby vymazány,proveden test VAGem,opět chyba tlakového čidla. Náplň tam nějaká byla, zkusili jsme dát novou, ale nejde tam všechna natlačit,protože se přehřívá a asi nespíná větrák. Bude to opravdu tím čidlem? Při kontrole akčních členů motoru mi necvakají (nejsou slyšet) čidla spínání vysokého a nízkého tlaku. Neví někdo kde jsou umístěny,abych je mohl zkontrolovat?

Napsal: 08 dub 2011, 09:52
od TITI 72
Nikdo neporadí?

Napsal: 22 dub 2011, 08:58
od TITI 72
Potřebuji ventilátor chlazení 8D0959455 R,vysvětlí mi někdo jaký je rozdíl mezi tím s R a třeba s B nebo s C? Děkuji.