seřízení spojky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

My jsme to tak zkoušely, ale pořád to není ono.Jinak tady je pedál spojky a do kroužku jsem dal co nevím jestli tak má být.Jde o to stříbrné pouzdro či co to je.Na jiném pedálu není takhle vylezlé.Může to způsobovat ono?
Obrázek
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

:?
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
Tono
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 06 led 2007, 17:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Tono »

marena tdi píše:
Hanzz píše:A jaká brzdovka patří do Octávie?
DOT 5
V žiadnom prípade, buď DOT 4 alebo DOT 5.1
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Jo mám tam DOT4 to jsem zjistil, ale zajímám mě proč nejde odvzdušnit a jak je to s tím hlavním válcem, jestli to může být tak vyjeté nebo ne.
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

Dobrý den, mam taky problem ze mi ide dost tazko spojkovy pedál. Dá sa to nejak ovzdusnit ? Alebo to je uz znamenie ze odchadza spojka ?
SairuSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 24 srp 2011, 14:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Presov

Příspěvek od SairuSko »

cawte aj ja mam taky problem ze mi spojka zabera uplne na podlahe zabera pekne ale velmi nizko, ale daval som tam novu koplnet apojku aj jednohmotu odvtedy to tak blbne, tiez mi vtej spojke odvtedy nieco klepe ale ina ked nieje spojka v zabere, ked je vzabere hned to prestane neviete co stym moze byt?
Seat Ibiza 01, 1.9TDi, 66kW ALH, trysky 81kW, 1749VA, EGR_KAT_MAF off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dobré je při plné nádobce povolit odvzušnovák nasadit na něho hadičku a velkou injekcí, nebo jiným podtlakem vysávat kapalinu...Kdyby nebyla nádobka spojena s brzdou, šlo by jako měli amíci a rusové fouknout do nádobky vzduch, který přetlačí kapalinu přes oba válečky..
nepropadat panice...
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Dá se na to za pár korun koupit sada na odvzdušnění brzd (spojky) vymění se jen víčko na nádobce na kapalinu, do přiložené nádoby se dá nová brzdová kapalina, celý se to připevní na kompresor s nastaveným nízkým tlakem a nebo na pneumatiku vozu. Vzduch udělá své a já jen sedím u odvzdušňovacího ventilku a čekám až půjde skrz průhlednou hadičku jen čistá kapalina bez bublin.
Jsou i sady na kompresor, které využívají podtlaku a kapalinu si vytáhnou ale příjde mi že tohle je lepší, protože to zároveň doplňuje kapalinu novou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
SairuSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 24 srp 2011, 14:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Presov

Příspěvek od SairuSko »

cawte, tak som dneska poriadne odvzdusnil spojku tak ze som povolil odvzduskovak a zo striekackou a hadickou vitahoval kvapalinu vzduchu odiat uz vela neslo potom som este naslapal spojku drzlal ju stlacenu a zase povolil odvzdusnovak, ale stale zabera velmi nizko, asi ziadny rozdiel.. moze byt ze nova lamela je sirsia ako bola ta stara o pol mm a preto to zabera tak nizko? uz neviem co stym spravit, aj by som ju zase rozobral ale co tam uvidim? nejake cisla s pritlacaka a zotrvacnika a lamely a hodim ich tu na forum alebo co navrhujete?
Seat Ibiza 01, 1.9TDi, 66kW ALH, trysky 81kW, 1749VA, EGR_KAT_MAF off
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Převodovku sem měl dole už xkrát -FI při vylučování závady kopání do spojkového pedálu sem dával 1,4TDI pak šla z5 orig a pak sem měnil na 6Q a vždy jsem to dělal tak že na odvzdušnovák hadičku tu dát do nádobky kde je aspon1/3 kapaliny hadičku ponořím, povolím odvzdušnovák a šlapu..nebo spíš šlápnu, ohnu se a pumpuju ručně..Pomalu aby se nezpěnila kapalina..Utáhnu a spojka vždy chodila..ano zabírala dole, ale ne tak že by se nedalo řadit apd..prostě chodila vždy o.k. jen se musí mačkat pedál až dolu ne 1cm... :)
SairuSko:Měnil jsi celou sadu od 1 výrobce nebo je to skládačka..jaká značka..?
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
SairuSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 24 srp 2011, 14:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Presov

Příspěvek od SairuSko »

Spojka je kompletní jednohmota z fabie tdi, motor ATD, ale přítlačák je stejný jako vr6. kupoval som to od " niup " odial s fora, a lamelu daval preoblozit organikou predtym ako mi to cele poslal
A to ze zabera 1cm od spodu je normalne? Ked chcem rychlo preradit z 1 do 2 ale z 2 do 3 tak mi to hocikedy ide trocha cez zuby keby to zaberalo aspon 2cm od spodu tak by som to bral ale takto je do dost na hovno, mne to zabera mozno aj pol cm od spodu a ja ked som menil spojku tak neviem ani preco by sa vlastne mala zavzdusnit ved ja som cely ten valcek s prevodovky vybral a potom dal spat takze sa vlastne ani nemala preco odvzdusnit
Seat Ibiza 01, 1.9TDi, 66kW ALH, trysky 81kW, 1749VA, EGR_KAT_MAF off
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Tak to je jiná..pokud jsi to neměl rozdělaný a problém předtím nebyl tak bude spíš problém s tlouštkou lamely ne..Jinak netuším...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
SairuSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 24 srp 2011, 14:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Presov

Příspěvek od SairuSko »

dobre to ze zabera nizko sa este da, ale ked mam neutral a pustenu spojku tak tam nieco tak klepe v rovnomernych intervaloch, zvuk ide zo spojky, aj ked ju stlacim tak zvuk neprestava, hodim tam hocijaku rychlot a klepka to stale ale akonahle pustam spojku tak to prestava, co to moze byt? moze byt vyosena lamela alebo kriva? ale lamela je medzi zotrvakom a pritlacaok stlacena ked nedrzim spojku tak by to neklepkalo nie? takze potom zotrvacnik? alebo pritlacak?
Seat Ibiza 01, 1.9TDi, 66kW ALH, trysky 81kW, 1749VA, EGR_KAT_MAF off
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

Příspěvek od brasel »

no mam asi stejny problem dal sem novou spojku ,a asi tak 2cm od podlahy zabira kvalty jdou huz nez pred výměnou uz sme ji sundavaly 2a na nic sme neprisly cim to muze bejt ,poradi nekdo dekuji moc
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

Mám podobny problem jaky je tu popsany vsechno nové včetně hydrauliky komplet a pedal se pořád propadá jednou to jde normálně jednou 2cm nad podlahou SAC spojkova sada sachs luk lozisko prosím poradte jestli uz to nekdo vyresil.
V hlavním spojk. válci byla rozpadlá gumka ale problém přetrvává i s novým taky sachs :? zajimavé jako prase
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“