17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.
Ahojte Chcel by som to obnovit aj ja kedze som sa k vysledku nedostal vcds mi vypisuje presne tuto chybu menene turbo regulacia turba sa hybe lahko nezadrhava banka drzi tlak hadicky n75 vaha vzduchu vie mi niekto pomoct s logom ze by som nalogoval vlastne a vycital mi ze kvoli comu vypne turbo citim ze pri 120km/h ho vypne kód chyby 17964 plnici tlak nedosazen dakujem za pomoc
Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.
A máš auto xxx s motorom yyy a si z okolia aaa a vieš prísť aj do okolia bbb?
Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.
1.9 tdi 66 kw alh okolie Galanta
Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.
Ahoj chlapi,
nechci zakládat nové vlákno, tak to dopíšu zde. Audi A2, 1.4 TDI 55kW, kód AMF. Auto bylo v servisu na výměnu termostatu a servis říkal že měli auto na diagnostice a smazali chybu 17964 - nízký plnicí tlak turba. Dle servisu jde o vadný N75 a měl by se vyměnit. Nevím vlastně, jak má auto táhnout, nemám ho dlouho a nemám srovnání s jiným stejným autem s tímto motorem. Ale je fakt, že se mi asi 3x stalo, že auto zlenivělo, vetšinou v táhlém kopci na 4, nebo 5 rychlost. Do nouze nepadá, žádná kontrolka nesvítí. Zkusil jsem VCDS, chyba se tam občas načte, ale pak třeba celý týden nic. Klidně vyměním ten N75, to by byla asi nejlevnější oprava, ale chci si být jistej. Byl jsem auto projet a nahrál log z VCDS. Chtel bych poprosit místní guru, zda by se někdo nemrkl. Doteď jsem měl atmosférické benzíny, tak nemám s dieselem moc zkušeností. S autem mám najeto cca 4tkm, auto má najeto celkem 60000km. Byl měněn intercooler, protože mělo auto menší havárii na předek a IC byl poškozen. IC měnil servis před koupí, je tam tusím IC Nissens. Když jsem zběžně koukal na ten log, tak se mi zdá, že tlak je cca o 50mBar nižsí než požaduje ECU skoro pořád, i v nízkých otáčkách, i ve vyšších. Při nastarovaném motoru nic syčet neslyším. Moc děkuji Roman
nechci zakládat nové vlákno, tak to dopíšu zde. Audi A2, 1.4 TDI 55kW, kód AMF. Auto bylo v servisu na výměnu termostatu a servis říkal že měli auto na diagnostice a smazali chybu 17964 - nízký plnicí tlak turba. Dle servisu jde o vadný N75 a měl by se vyměnit. Nevím vlastně, jak má auto táhnout, nemám ho dlouho a nemám srovnání s jiným stejným autem s tímto motorem. Ale je fakt, že se mi asi 3x stalo, že auto zlenivělo, vetšinou v táhlém kopci na 4, nebo 5 rychlost. Do nouze nepadá, žádná kontrolka nesvítí. Zkusil jsem VCDS, chyba se tam občas načte, ale pak třeba celý týden nic. Klidně vyměním ten N75, to by byla asi nejlevnější oprava, ale chci si být jistej. Byl jsem auto projet a nahrál log z VCDS. Chtel bych poprosit místní guru, zda by se někdo nemrkl. Doteď jsem měl atmosférické benzíny, tak nemám s dieselem moc zkušeností. S autem mám najeto cca 4tkm, auto má najeto celkem 60000km. Byl měněn intercooler, protože mělo auto menší havárii na předek a IC byl poškozen. IC měnil servis před koupí, je tam tusím IC Nissens. Když jsem zběžně koukal na ten log, tak se mi zdá, že tlak je cca o 50mBar nižsí než požaduje ECU skoro pořád, i v nízkých otáčkách, i ve vyšších. Při nastarovaném motoru nic syčet neslyším. Moc děkuji Roman
- Přílohy
-
- Snímek obrazovky 2025-02-03 182334.png (118.84 KiB) Zobrazeno 558 x
-
- LOG-01-011-003-011.CSV
- (6.11 KiB) Staženo 4 x