jaky je rozdil mezi motory AGR - ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Neboj, nedýmí to jako svině.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ale jestli víš, že se v tom už nebudeš hrabat tak dej spíš S502 a čip. ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

JasteR píše:... AGR je diky turbo s natvrdo nastavenjma lopatkama pomalu neznicitelny ...
AGR ma obycajne turboduchadlo s obycajnym odliatkom statora a ziadne lopatky statora vnom niesu. Odliatok statora dostredivej plynovej turbiny ma konstantny uhol a prierez kanala ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To by pak vypadalo že u vtg se nastavujou lopatky rotoru což si nějak nedokážu představit :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tomas.cz píše:To by pak vypadalo že u vtg se nastavujou lopatky rotoru což si nějak nedokážu představit :)
Ako ciste z teoritickeho hladiska sa tato myslienka zavrhnut neda, ale to by sa museli nastavovat lopatky rotora duchadla prip.kompresora, navyse cely ovladaci mechanizmus by bol omnoho zlozitejsi (podobny ako ma rortor helikopotvory) a hlavne tazsi co by pri pracovnych otackach rotora bolo asi nemozne vyvazit a efektivyta by bola diskutabilna. Ktovie moznoze sudruzi z byvaleho ZSSR uz nieco take skusali :roll:
race tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 28 čer 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od race tdi »

mam ty trysky a chip dieseltechnik ale huli me to jak kamna pri plnym neni za mnou videt ale jede dobre ale radeji bych mel ALHcko kvuli turbine VGT bo AGR moc drahe na predelani 130VGT (wallbash)
Seat Ibiza PD 6ti kvalt,KN filter,výfuk 60mm
Uživatelský avatar
Twins-Peta
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 28 kvě 2008, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Twins-Peta »

panové, kolik si bere mechanik za predelani trysek do vstrikovacu, myslim i s nastavenim atd...
chci vedet cca kolik mam pocitat..
Prodáno: - Seat Leon 1.9 TDI ALH 66kw.
Prodáno: VW Passat 1.9 TDI 96kw,chip 122kw
Prodáno: Seat Leon FR 1M. 1.9 TDI 110Kw -c
Nyní VW Touran 1.9 TDi 77kW - Chip
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Cena zavysi od kazdeho mechanika osobne a lisi sa aj podla miesteneho trhu. Inac si mozes zapytat napr. niekde v BA a inac napr. u nas v MI takze asi tak. Napr. uctujem si 20eur/ks za rotacku vratane demontaze a montaze z a na motor ;)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Tomas.cz píše:ALHčka měli vždy dvouhmotu, jednohmotu měli jen první AGR do výrobního čisla 35 000, ty ještě ani nemaj chcípací klapku.
jakou chcípací klapku? :o
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je klapka který při zhasnutí motoru, ucpe přívod vzuchu do sacího potrubí aby byl komfortní doběh motoru.
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Tomas.cz píše:To je klapka který při zhasnutí motoru, ucpe přívod vzuchu do sacího potrubí aby byl komfortní doběh motoru.
tu najdu kde? mám motor AHF a nic takovýho tam není, nebo je to někde ve vedení vzduchu? v plastových trubkách?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

je to v EGR, AHF to ale podle mě ještě nemá, maj to až PDčka a rotačky euro 3, doufám že nekecám, kdyžtak mě opravte
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Nevim od kdy to mají, ale AGR rv. 98 už jí mělo. Euro 2...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Přesně tak, neměli jí opravdu jen ty první AGR ale těch moc nebylo.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

aha, už jsem zase chytřejší, každopádně AGR do r. 97 to určitě neměly, stejně tak jako všechny 1Z a AFN
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“