Stránka 3 z 6

Napsal: 09 lis 2010, 22:22
od wojto33
takze stilo stale nejde ale mam aspon nejaky osciloskop a volaco som pomeral ... meral som napatie na vstrekovacoch pri startovani 20mV/div=20V/div
Obrázek
tu je detail impulzu ... na hornom obrazku to skreslilo ... vsetky v detaile vyzerali takto:
Obrázek
tu dolu som to porovnal s motorom opel CDTI 88KW- je to tiez vlastne fiat len je to 16ventil (tento motor startuje a bezi vpohode)--- impulz namerany pri starte

Obrázek

pouzil som na diagnostiku aj fiatECUscan a tiez nenaslo ziadnu chybu ....
tlak v rampe 500Bar ... impulz na vstrekoch je ....z vyfuku nejde ani naznak dymu a ani len smradu po nafte... co su tie vstrekovace zapchate ci co ??

Napsal: 10 lis 2010, 08:40
od Okura
naměř klika-vačka

Napsal: 12 lis 2010, 11:38
od wojto33
no nameral som kluka- vacka.... myslim swi ze to cele jebe snimac na kluke modra ciara to je on (meral som jeho odpor a je nejjakych 840ohmov co je v norme) co na to poviete ??Obrázek

Napsal: 12 lis 2010, 11:49
od Okura
zkus ho ještě změřit samostatně

ale jestli to bude to samé, je na 100% ko

Napsal: 12 lis 2010, 12:32
od wojto33
no tak som to odmeral este raz asi bol zly kontakt alebo co na sonde...teraz to vyzera vporiadku ... co dalej Obrázek
Obrázek
:(

Napsal: 12 lis 2010, 13:34
od Okura
jaké je napětí na snímače kliky? jen orintačně

a na snímači vačky log1 a log 0 ??

z těch screenu se moc nevyznám.

Napsal: 12 lis 2010, 14:37
od wojto33
pri tej kluke je amplituda cca 4 V a ta vacka skace 0 a 5 V

Napsal: 12 lis 2010, 15:49
od Okura
tak to bude ok, jen jestli jsou rozvody ok, někdě zkusím pohledat stejnej pruběh jestli to je ok.

pak už toho moc nezbývá, muže být i RJ ko.
immo je ok??

Napsal: 12 lis 2010, 17:50
od wojto33
noo skus pohladat ..... immo bude asi ok... vsetko pozhasina na pristrojovke ... ani diag nic nehlasi...kluce som skusil 2 ... a na vstreky impulzy idu take ako som uz pisal ale ked vyberiem vstrekovac tak je suchy .... ale cez prepad nafta tecie ....

Napsal: 12 lis 2010, 20:08
od Okura
jo rozvody budou ok, našel sem podobný měření ze stilla a hal signál se mění ve středu kliky (na 0V)
což bude stejné jako tvojim případě.

kolik nafty teče z přepadu?
naměř ještě snímač tlaku napětí při točení motorem a dej sem i hodnotu.

více možností už nemuže být

Napsal: 12 lis 2010, 20:31
od wojto33
tu je narast tlaku pri startovani .... stupne to cca o 1,5V aj diagnostika pise ze tam je tlak ... pri startovani tecie nafta prepadom ... vybral som 1 vstrekovac a zapol ho na NC50 (skusacka mechanickych vstrekov keby dakto nevedel) tlacil som do nej a cez prepad zacne kvapkat ked je tlak okolo 250bar ... tak z toho tiez usudzujem ze v raily je dostatocny tlak ked som vstrekovac vybral tak dýza bola sucha takze nestrekla do valca ani prd nafty.... podla mna tie vstrekovace jeblo vsetky naraz
Obrázek

Napsal: 12 lis 2010, 20:41
od Okura
bud vstřiky ko nebo ještě změřit napětí a kostry u RJ
popřípadně proud vstřikem jestli ho rj ovládá.

Napsal: 12 lis 2010, 20:49
od jurki888
chcelo by to spravit bankovy test a skusal si to roztiahnut?ci nahodov starter nestahuje rj napatie?

Napsal: 12 lis 2010, 20:53
od wojto33
hej skusal som to aj roztahovat a ani tuk .... pri RJ je taky velky kostriaci bod kde ide vela ciernych kablov a je cisty ... ako by som odmeral ten prud na vstrikoch ... nemam pri tom osciloskope prudove klieste dokazal som odmerat len ten napetovy impulz na vstrekovaci

Napsal: 12 lis 2010, 22:12
od RS
Kdyz mas zkousecku vstriku tak je zkus elektricky otevrit jestli vstrikuji.
Kolik je napeti na tech vstricich?