zahřívání brzdového kotouče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jestli je to na toho veterána v popisu, tak jestli se nepletu, tyhle starý to měly udělané trochu jinak než novější, ne?
Podle mě to nemá smysl, protože po zimě to bude zase mrtvý. Já mám stejného veterána, vyměnil jsem komplet brzdiče za novější a mám klid.
Cena repase+práce+nepojízdné auto=pouze draze zrepasovaný starý krám.
Nevěřím, že repas je lepší a levnější než solidní použitý díl vyměněný za 30 minut. Na nějakou opravnou sadu na OC1 bych se z vysoka vyprd.
Podle mě to nemá smysl, protože po zimě to bude zase mrtvý. Já mám stejného veterána, vyměnil jsem komplet brzdiče za novější a mám klid.
Cena repase+práce+nepojízdné auto=pouze draze zrepasovaný starý krám.
Nevěřím, že repas je lepší a levnější než solidní použitý díl vyměněný za 30 minut. Na nějakou opravnou sadu na OC1 bych se z vysoka vyprd.
nedokážu si představit, že když koupím za 300 gumičky, rozeberu to, vyčistím, tak jsem na 2tis na novej, jak tý říkáš lepší, práce max na 45 min to je
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Re: zahřívání brzdového kotouče
No asi tu ešte nikto nenapisal že čo brzdove lanka ? Vracaju sa ? Hadičky menim vedšinou na predku.henri píše:Neúměrně se mi na voze zahřívá brzdový kotouč zadního kola. Třmen sundán vše vyčištěno,rozpínací čepy perfektní. Kotouč se jeví jako by byl trvale zlehka přibržďován. Je jasné, že se kotouče hřejí, ale teplota tohoto kotouče je o mnoho vyšší než ostatních.Máte někdo takovou zkušenost-co by mohlo být příčinou.
díky za rady Henri
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Ja chlapikovy menim kotuče na Fabii každy rok. Roby v Rakuskych Alpách a brzdenie motorom mu nič nehovorijericho-3 píše:Viděl jsem na rally šumava, jak kotouče svítily jasnou rudou září a to v tom komouši byli nevinně.../i když?/
Jinak by jsi na něm měl udržet/na kole/ ruku..Ale je třeba vyzkoušet, zda se kola otáčejí volně a stejně...
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Pokud se ti nevrací ta rucka na tej pace, tak to pribrzdovat muže. Toto se opravit da, sou sady kde je i to pouzdro. Samotnej samostav jako nahradní díl neexistuje, je to to, co zustava ve třmenu a sroubujes tam pístek.misa.89 píše:díky moc, co nejdřívb to pořeším
Tvuj problem spociva v zahnile tycce. V připadě kdy se packa rucky vrací sama, volně až na doraz a desticky sou volné tak, že po vyklopení třmenu sami vypadnou ale kolo neustale připžduje. Tak je to samostav KO! Třmen se da rozebrat celkem v pohode. Vytocis pistek ven, uvnitř je segrovka, po vytocení te 8 matky na pacce a sundaní te packy, to po vyndaní te segrovky vyklepnes ven. Jelikož to bude (bejva) zahnile a vyrezle, tak to po vycistění a rozhybaní zacne z pravidla v brzke době chcat. Tak pokud se ti bude chtit, tak to mužes rozebrat, tu hridelku vysmirkovat i to pouzdro v kerem se tocí, pokud budou na hřidlce vyžraný hluboký dražky, tak to rovnou vyhod a jed pro novej třmen, zbytecná prace. Jdou koupit jen gumicky bez pístku. Sada s pistkem se nevyplatí, protože když vratis starej kus , tak třmen vyjde na 1500kc nebo i mín.
Navod je na zadní třmeny Lucas, Bosch muže být odlisnej.
Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 15 lis 2010, 20:35, celkem upraveno 2 x.