Stránka 3 z 4

Napsal: 25 lis 2010, 19:54
od slovacek.milos
Fire píše:Které z těchto tedy nejvíce doporučujete:

http://www.cc-autodily.cz/search/defaul ... 1J0615301e
no pokud na ně dáš nějaké tvrdé desky tak ani jedny miloš

Napsal: 25 lis 2010, 20:23
od Fire

Napsal: 25 lis 2010, 20:26
od jajic
Fire píše:http://www.cc-autodily.cz/search/?kod=1J0698151G

a jak poznám měkký ?
dloubni do nich (LOL)

Napsal: 25 lis 2010, 21:34
od borelli
Mohl by mě někdo z vás letitých praktiků poradit, které desky patří mezi ty měkčí ? TRW ? A dloubat do nich jak radí jajici nehodlám... ale díky za nápad (crazy)

Napsal: 25 lis 2010, 21:39
od slovacek.milos
borelli píše:Mohl by mě někdo z vás letitých praktiků poradit, které desky patří mezi ty měkčí ? TRW ? A dloubat do nich jak radí jajici nehodlám... ale díky za nápad (crazy)
to je to co nikdo přesně neví, natojsou výrobci,

měké jsou ty co rychle mizí a zasírají litáky

a ty tvrdé jsou ty co třepou volantem a ničí kotouče,


já si měké už našel ale výrobní tajemství značka příšerná že by mě kamenovali ale fachčí miloš

Napsal: 25 lis 2010, 22:28
od radekandy
Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček. Ale to je jedno.. Každopádně co můžu naprosto vřele doporučit jsou desky a kouče EBC. Měl jsem je na Fiatu Stilo 1,9 JTD 125 kW, a neznam lepší. Na předku EBC Brakes Redstuff, vzadu EBC Brakes Grünstuff, kotouče EBC standard disk a naprosto super. Párkrát dost fakt totální nálož na okreskách, že když jsme pak vystupovali, tak kotouče byli úplně modročerný, ale brzdy brzdili furt perfektně. Krom toho takřka vůbec nešpinili kola a po 25000 km nebylo nikterak znatelné opotřebení jak kotoučů, tak ani destiček.
Tady ještě dávam odkaz, kde se o tom dozvíte více ;)

http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-2989.html

Napsal: 26 lis 2010, 07:00
od slovacek.milos
[quote="radekandy"]Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček.

protože jsou výrobci paka vyrábí brzdy na hovno, mlří s údaji o výrobě a závady pak svádí na montáž a špané zacházení

nesrovnávej ale koktávku, fábku, audi a golfa se stilem na stilo jsem nahodil starline brzdový systém bosch a není problém vlétě v hornatém terénu, starline by u kokty neuspěla miloš

Napsal: 26 lis 2010, 07:37
od nogis
EBC jsou špička, ale aby jsi využil červený desky naplno, tak ti standart kotouč možná už stačit nebude. A u Turbo groove je cena naprosto jinde. Zelený desky jsou o něco málo lepší než standartní, kromě toho že nešpiní toho moc nepředvedou. Takže bych nápravy nekombinoval. ;)

Napsal: 26 lis 2010, 10:00
od radekandy
slovacek.milos píše:
radekandy píše:Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček.

protože jsou výrobci paka vyrábí brzdy na hovno, mlří s údaji o výrobě a závady pak svádí na montáž a špané zacházení

nesrovnávej ale koktávku, fábku, audi a golfa se stilem na stilo jsem nahodil starline brzdový systém bosch a není problém vlétě v hornatém terénu, starline by u kokty neuspěla miloš
Nechci srovnávat octu, fabku nebo golfa se stilem, ale můžu srovnávat učinost kompletu ATE a EBC. ATE po pár intenzivních brždění z vyšších rychlostí přestávalo totálně fungovat, pedál měknul jak prase a u EBC po ještě větším záhulu než dostali ATE brzdný učinek furt stejný. Nutno ještě dodat, že výtečně brzdili i za studena a za všech teplot měli perfektní dávkování i účinnost. Jinak samozřejmě věřím, že se sport kotoučema to bude ještě jinde, ale i s jejich normálama to bylo naprosto super, že každej valil oči.

Napsal: 26 lis 2010, 11:28
od slovacek.milos
. ATE po pár intenzivních brždění z vyšších rychlostí přestávalo totálně fungovat

tak kdo má ATE po pár brzděních nebrzí a řítí se do propasti (LOL) fak dorý miloš ;)

Napsal: 27 lis 2010, 08:37
od radekandy
tak kdo má ATE po pár brzděních nebrzí a řítí se do propasti (LOL) fak dorý miloš ;)[/quote]

Tady si tak úplně nejsem jistý, co tím chtěl básník říci ;) Jinak na klávesnici vpravo od písmene M jsou takový dva znaky, říká se tomu čárka a tečka a vůbec není od věci to ve větách a na konci vět používat ;) :) :D

Napsal: 27 lis 2010, 08:49
od slovacek.milos
já ti chtěl jen říct že jestli ATE po pár brzdění totálně selžou tak jsem větší blbost ještě nečetl

možné je ale všechno ;) miloš

Napsal: 27 lis 2010, 13:46
od radekandy
slovacek.milos píše:já ti chtěl jen říct že jestli ATE po pár brzdění totálně selžou tak jsem větší blbost ještě nečetl

možné je ale všechno ;) miloš

Miloši píšu jen svojí zkušenost. Původní desky jsem kupoval přímo ve Fiatu jako origo, nicméně po vybalení z krabišky na nich byli vytištěný malý loga ATE. Kotouče v té době byli ještě origo z fabriky. Taky je fakt, že se úplně nedá říct, že by po pár standardních bržděních nebrzdili, bylo fakt hodně ostrá jízda Klatovy Sušice, a v závěrečném sjezdu kolem Svatoboru do Sušice byl ten účinek brzd fakt žalostný a pedál měkej jak sviňa. Oproti tomu při podobné nebo ještě i větší zátěži komplety EBC brzdili stále stejně výborně!!!!

Napsal: 27 lis 2010, 15:50
od slovacek.milos
Miloši píšu jen svojí zkušenost.

řeknu ti že se mi to už taky stalo,je to tak 15 let koupil jsem nějakí destičky made in germanny značku fakt nevím, asi po čtvrtém brutálním zabrzdění totálně selhali hulilo se od brzd,


brzdy v podstatě mírně spomalovali :o :o :o :o :o


můj názor je ale takový že jsi ty i já udělal chybu minimálně 2OO km se nesmí brutálně brzdit ale lehce brzdy zajíždě ono se z těch desek taky něco odpařuje,


co myslíš dík miloš

Napsal: 27 lis 2010, 16:32
od Jarda S.
Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.

Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.