Použití letního VIF v zimě!!??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
S většinou příspěvků nelze než souhlasit, ale v první řadě nechápu smysl samotný první otázky - proč asi výrobce produkuje zimní a letní VIF, navíc jejich vlastnosti jsou uvedeny na samotném obalu přípravku... Potom je opravdu namístě ptát se, zda je letní vhodný pro zimní použití...
Takže pozor, zimní se používá přes léto, letní v -20°C a bude všechno v pořádku. Obal nás všechny jenom mate.
Takže pozor, zimní se používá přes léto, letní v -20°C a bude všechno v pořádku. Obal nás všechny jenom mate.
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Za prvé- kdybych měl doma obě balení (letní i zimní), tak si to přečtu a třeba se neptám tady, ale bohužel mám doma jen letní a chystal sem se tankovat, tak mě napadla jednoduchá otázka zde na fóru, kde jsem věděl, že mi to někdo vysvětlí, protože to tu hojně využívaj a já nebudu muset před tankováním letět někam shánět zimní VIF abych porovnal obaly... Navíc sem dotaz o několik řádků níže rozvedl...caryo píše:S většinou příspěvků nelze než souhlasit, ale v první řadě nechápu smysl samotný první otázky - proč asi výrobce produkuje zimní a letní VIF, navíc jejich vlastnosti jsou uvedeny na samotném obalu přípravku... Potom je opravdu namístě ptát se, zda je letní vhodný pro zimní použití...
Takže pozor, zimní se používá přes léto, letní v -20°C a bude všechno v pořádku. Obal nás všechny jenom mate.
Za druhé- je to diskuzní fórum, a nakonec se z mého, podle tebe celkem stupidního, dotazu vyklubala docela slušná diskuze i na jiné téma (zamrzání nafty), takže si myslím, že nakonec úplně blbej dotaz to nebyl...
Za třetí- nikdo tě to nenutí číst a ani na to reagovat, takže pokud se ti tato diskuze nelíbí, tak můžeš diskutovat jinde a určitě budeš velkým pčínosem se svými 17ti příspěvky...
Nechápu o co ti tímto tvým ironickým moudrem šlo
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Tak sem rád, že nejsem jedinej komu to tak přijdenogis píše:to Rider.23: mám stejnej postřeh - čím "lepší" nafta, tím větší spotřeba. Je to nepatrný, ale je to tam.
...BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
To teda musela být kvalitkaJarda S. píše:vy se strachujete s naftou ale já už viděl zmzlej benzín
...BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Tak se uklidni, koukám, že jsem tě se svou poznámkou nějak rozhodil, když jsi hned napsal takovou slohovku na svou obhajobu. Máš naprostou pravdu, právě proto, že je to diskuzní fórum a ta diskuze se mi velmi líbí, jsem k ní napsal svůj názor. A to jsem si zjevně dovolil moc, když jsem nepochválil nápad používat letní přípravek v zimě.
No nebudu dát blokovat tuhle diskuzi, ať se tedy k věci vyjádří sofistikovanější odborníci.
No nebudu dát blokovat tuhle diskuzi, ať se tedy k věci vyjádří sofistikovanější odborníci.
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Já su naprosto v klidu, to se neboj, jen rád diskutuji a neomezuji se na odpovědi a reakce o deseti slovech...caryo píše:Tak se uklidni, koukám, že jsem tě se svou poznámkou nějak rozhodil, když jsi hned napsal takovou slohovku na svou obhajobu. Máš naprostou pravdu, právě proto, že je to diskuzní fórum a ta diskuze se mi velmi líbí, jsem k ní napsal svůj názor. A to jsem si zjevně dovolil moc, když jsem nepochválil nápad používat letní přípravek v zimě.![]()
No nebudu dát blokovat tuhle diskuzi, ať se tedy k věci vyjádří sofistikovanější odborníci.
Nešlo o žádnej můj nápad, ale o celkem jednoduchou a prostou otázku, co by se mohlo stát, kdybych tak učinil a věřím, že nejsem jediný, kdo si tuto otázku někdy položil a rád si na ni přečet odpověď, což se o tobě říct asi nedá, protože ty se svými obaly v tom máš jasno... Nevím, co si lidi vezmou z tvého ironického názrou, ať v -20 lijem letní a v hicech zimní a z tvé rady o čtení obalu, ale já položil prostou otázku a na ni dostal uspokojivou odpověď a není třeba se dál zamýšlet nad tím, jak hloupá ta otázka byla nebo ne (byť já ji tedy za hloupou nepovažuji)...
Radši máš přihodit taky něco svých zkušeností, např. se zamrzáním nafty a diskuzi dál rozvíjet, než tady ironizovat...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Draci nezapomínejte, že máte palivový filtr, ten se má odvodňovat, odšroubuje se spodní plastový šroub a vypustí se nafta, a nakrmíte to nově načepovanou naftou, pokaď to někdo udělá u každé výměny oleje (15.tis km)tak nemůžou být problémy.
To vše za předpokladu, že jezdí na naftu a ne na Bionaftu či frit.olej a tankuje u nějaké normální benziny (to je ale také relativní, i ta Benzina není zárukou kvality)
To vše za předpokladu, že jezdí na naftu a ne na Bionaftu či frit.olej a tankuje u nějaké normální benziny (to je ale také relativní, i ta Benzina není zárukou kvality)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Máte někdo zkušenost s naftou Globus Ultradiesel? Stojí stejně jako Diesel, tak v čem je Ultra?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
zkusil jsem dvě plné nádrže když byla akce 2,-Kč na litr dolů za nákup....dle mne není špatná, předtím jsem zkoušel Agip Dieseltech a subjektivně byla ta Globus Ultra lepší - myšleno tak, že motor byl tišší a studené starty lepší
dle mne pořadí značky nafty (tankováno na Chomutovsku)
1.) Benzina Verva
2.) Benzina Top Q
3.) Globus Ultra Diesel, OMV
4.) Agip Diesel Tech
do všech krom Vervy leju přes léto VIFko
jiná paliva neberu a hodnotím převážně dle kultivovanosti motoru a studených startů....spotřebu nehodnotím, na všechny paliva ujedu +- stejně a rozdíly v 10km mi příjdou neadekvátní porovnávat....to že by to na nějaké z uvedených paliv jelo výrazně lépe také nepozoruji
dle mne pořadí značky nafty (tankováno na Chomutovsku)
1.) Benzina Verva
2.) Benzina Top Q
3.) Globus Ultra Diesel, OMV
4.) Agip Diesel Tech
do všech krom Vervy leju přes léto VIFko
jiná paliva neberu a hodnotím převážně dle kultivovanosti motoru a studených startů....spotřebu nehodnotím, na všechny paliva ujedu +- stejně a rozdíly v 10km mi příjdou neadekvátní porovnávat....to že by to na nějaké z uvedených paliv jelo výrazně lépe také nepozoruji
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Když je do -10 C tak 1.ml na 1.l , když to jde kolem -20 .C tak dávám 2.ml na 1.l, když jedu na lyže a parkuji káru několik dní v mraze tak dám i 3.ml na 1.l.pitrsss píše:ještě kolik toho vifu dávkujete já dávám 2 odměrky do -10 stupnů na 30l ,když má být -20 tak dávám 4 odměrky na 30l,ze zámrzem jsem nikdy neměl problém ,ta samá nafta v jiným stroji zamrzla mě s vifem ne
Podle mě můžeš adivovat jak chceš, když nevypouštíš pravidelně filtr, zůstane na dně trochu vody a přes filtr to neprojde..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!