jericho-3 píše:Ono je to již naznačeno, hoši v autorizáku a jejich normo hodiny..Ono dělat vonavky v záruce , protože šunku tam dá málokdo a dělat jeden pitomej model /sice různé varianty/ je něco jiného, než muset obsloužit, co přijede do vrat, je velký rozdíl..Ty normohodiny, co jsou kolikrát napsané, prováděli hoši v bílých monterkách na novém autě, kde bylo všechno 1A stav...Samozřejmě, že specialistovi, který dělá jen jednu firmu, by to mělo jít jako po másle i se zavřenýma očima.../ale oni je kolikrát ani neotevřou/.Taky jsem to dělal za 2 litry, vyndal turbo u Passata 96kw, vyčistil a dal zpátky /na zemi/, ale jsem vyléčen...Hoši v autorizáku by měli držet hubu a krok, protože ví hovno, co to je se živit za vlastní a to dlouhodobě a ne jen, než seženu lepší kšeft..Už jen z toho důvodu, že pro to mají ty nejlepší podmínky....a když něco proserou, napíše se to jinam nebo na firmu....

OT relativně souhlasím, v autorizovaném servisu obecně pracuji mechanici, kteři zrovna moc zruční nejsou, ani moc aktivní je to způsobenou mzdovou politikou autorizovaného servisu.
Mají ale jednu výhodu, na vše mají přípravky a dílenské příručky-díl.příručky jdou sehnat, ale ty přípravky také jdou, stojí to ale ranec.
Ale kdo dělá koncern VW má výhodu, že všechno je uděláno jednoduše, prostě a funkčně, pokaď někdo u toho uvažuje, neměl by mít problem opravit vše od Foxe po A8, to za předpokladu, že nějaký ňouma, nestrhne zavit.
Buďte ale rádi, že neděláte servis Subaru, koupil jsem nove Forestra v dieslu a na volnoběh je tam rozkolisaný běh, motor se jako by nepravidelně třese, byl jsem s tím v servisu a hoši musejí tahat motor ven - k vůli jedne vstřikovací trysce, už jsem tam byl podruhé se záruční opravou, když mě vidí ve dveřích, tak pro jistotu sedí.