Tdi 81kw nejede jak má

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Toledos píše:Já už jsem ho vyndával dvakrát u předchozího toleda :-).
Je to sice sraní, ale dá se to udělat doma v garíži a vrchem s menší trpělivostí :-).
No vrhnu se na to a shodim to dolů :-). Děkuju za odpovědi :-)
Já byt tebou, tak si to nechám udělat, když máš zvedák či hrob pod károu, dělá se to podstatně lépe.
Může se ti stát, že ukroutíš potrubí mazání-1000,-Kč
Je pravděpodobné, že ti nepůjde rozpůlit turbíčko, budeš se s tím jebat x hodin, kdo to dělal, má to 0,5.h.
Spíš bych hledal někoho kdo má ultrazvukovou čističku-zubař.laboratoř a zvážil bych buď podložení dist.válečků nebo jejich výrobu za vyšší.

Já jsem si ti nechal vytáhnout, rozebrat, pak jsem si nechal vyrobyit dist.válečky a zpět složit nasadit, od té doby jsem nepoznal nouzový režim..

Zvážil bych to podložení-zvětšení mezery mezi lopatkami a výfukovou stěnou turba?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

jericho-3 píše:Ono je to již naznačeno, hoši v autorizáku a jejich normo hodiny..Ono dělat vonavky v záruce , protože šunku tam dá málokdo a dělat jeden pitomej model /sice různé varianty/ je něco jiného, než muset obsloužit, co přijede do vrat, je velký rozdíl..Ty normohodiny, co jsou kolikrát napsané, prováděli hoši v bílých monterkách na novém autě, kde bylo všechno 1A stav...Samozřejmě, že specialistovi, který dělá jen jednu firmu, by to mělo jít jako po másle i se zavřenýma očima.../ale oni je kolikrát ani neotevřou/.Taky jsem to dělal za 2 litry, vyndal turbo u Passata 96kw, vyčistil a dal zpátky /na zemi/, ale jsem vyléčen...Hoši v autorizáku by měli držet hubu a krok, protože ví hovno, co to je se živit za vlastní a to dlouhodobě a ne jen, než seženu lepší kšeft..Už jen z toho důvodu, že pro to mají ty nejlepší podmínky....a když něco proserou, napíše se to jinam nebo na firmu.... :)
OT relativně souhlasím, v autorizovaném servisu obecně pracuji mechanici, kteři zrovna moc zruční nejsou, ani moc aktivní je to způsobenou mzdovou politikou autorizovaného servisu.
Mají ale jednu výhodu, na vše mají přípravky a dílenské příručky-díl.příručky jdou sehnat, ale ty přípravky také jdou, stojí to ale ranec.
Ale kdo dělá koncern VW má výhodu, že všechno je uděláno jednoduše, prostě a funkčně, pokaď někdo u toho uvažuje, neměl by mít problem opravit vše od Foxe po A8, to za předpokladu, že nějaký ňouma, nestrhne zavit.

Buďte ale rádi, že neděláte servis Subaru, koupil jsem nove Forestra v dieslu a na volnoběh je tam rozkolisaný běh, motor se jako by nepravidelně třese, byl jsem s tím v servisu a hoši musejí tahat motor ven - k vůli jedne vstřikovací trysce, už jsem tam byl podruhé se záruční opravou, když mě vidí ve dveřích, tak pro jistotu sedí.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

jear ewing píše:
Toledos píše:Já už jsem ho vyndával dvakrát u předchozího toleda :-).
Je to sice sraní, ale dá se to udělat doma v garíži a vrchem s menší trpělivostí :-).
No vrhnu se na to a shodim to dolů :-). Děkuju za odpovědi :-)
Já byt tebou, tak si to nechám udělat, když máš zvedák či hrob pod károu, dělá se to podstatně lépe.
Může se ti stát, že ukroutíš potrubí mazání-1000,-Kč
Je pravděpodobné, že ti nepůjde rozpůlit turbíčko, budeš se s tím jebat x hodin, kdo to dělal, má to 0,5.h.
Spíš bych hledal někoho kdo má ultrazvukovou čističku-zubař.laboratoř a zvážil bych buď podložení dist.válečků nebo jejich výrobu za vyšší.

Já jsem si ti nechal vytáhnout, rozebrat, pak jsem si nechal vyrobyit dist.válečky a zpět složit nasadit, od té doby jsem nepoznal nouzový režim..

Zvážil bych to podložení-zvětšení mezery mezi lopatkami a výfukovou stěnou turba?
Já bych ho maximálně vyndal, čistit to určitě sám nebudu. Minule jsem to taky nechával čistit u odborníka :-) . O těch podložkách popřemýšlím, ale nikdy jsem o tom neslyšel, to se dá i někde koupit?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

jear ewing- to je problém boxerů, s těmi byly vždy problémy..jak brouk , tak ARomeo,a Subaru v dieselu jsem viděl pouze z letadla, ale čím jsou vozy modernější a motory vybavenější, zbývá málo místa..Nadával jsem na KDF, když jsem měl udělat ventily ale u Subaru bych asi rezignoval a šel na rekvalifikaci na prodejce v trafice..Tam asi nepropadne šroubovák okolo motoru... :D
nepropadat panice...
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

hoši, tak mám vyčištěný turbíčko. Dnes odpoledne jsem ho tam dal společne s vyčištěným sáním. Projel jsem to na mojí zkušební silnici a tam kde jsem měl s mým předchozím úplně stejným autem 140km/h mám s tímhle jen 130km/h :( ... to auto prostě nejede tjak má :-(
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Toledos píše:hoši, tak mám vyčištěný turbíčko. Dnes odpoledne jsem ho tam dal společne s vyčištěným sáním. Projel jsem to na mojí zkušební silnici a tam kde jsem měl s mým předchozím úplně stejným autem 140km/h mám s tímhle jen 130km/h :( ... to auto prostě nejede tjak má :-(
A od spodu ti to taha normalně? Zkousels to pořadně roztahnout , 2 a 3 do 4000ot jestli nepadne do nouzaku.
Nebo takhle, najdi si nakej peknej tahlej kopec jed na 4 tak 80km/H a zkus zrychlit, jestli to auto bude zrychlovat nebo ne. Nebo taky pomalu a líně. Ja když mel to AFN rozbitý tak me v kopci oloupala i G3 1Z ale když sem to zpravil tak sem pak oloupal ja jeho (LOL)
Uživatelský avatar
g.r.
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 bře 2009, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov

Příspěvek od g.r. »

na 80% zanešený turbo , mam stejný auto a čistil sem ho asi třikrát než sem se naštval a nechal si vyrobit větši dist. válečky a pak akorát trošku přidal na tlaku na táhlu od regulace. AFN na to trpěj snad ůplně nejvíc. jo a ten zvuk BOV jak řikáš sem měl taky když sem to měl vždycky zatuhlý :D
toledo afn chipped,egr off,kat off
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

Turbo už reguluje v pohodě, do nouzáku nepadá, týpek mi turbo vyčistil krásně...ale to auto prostě není tak živý jako to předchozí ( tam se vystřídaly 2 motory) oba měli na jednom úseku 140km/h a tohle auto má jen 130km/h...prostě jede o dost hůř než minulý, je takový línější...ale podle mě by 81kw nemělo jezdit podobně jak kámošova 66kw...bude tam někde problém :? ... nechce se mi tam zbytečně dávat motor z toho minulýho auta
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

ak si urobil zakladny servis ako filtre a olej potom mechanicke veci vycistenie turba aj sania tak by to uz malo ist lepsie
co sa tyka toho useku to je bezpredmetne meranie mozu byt rozdiely v prevodovkach a proste toto auto nedosiahne taku rychlost!!!
este mas moznost urobit dekarbonizaciu motora

motoru by prospelo ho poriadne prevetrat - kazdu jazdu odporucam motor poriadne zohriat a dopriat mu otacky po obmadzovac uvidis jak sa rozbehne!!!
bean
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 pro 2010, 08:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko, PK

Příspěvek od bean »

Ono prevetrat to auticko a vyhnat sadze je fajn, len potom je otazka, ked to pri kazdej jazde prezenies do obmedzovca, ako rychlo si uzenies do kvetin cerpadlo, zotrvak prip. aj turbo atd., proste vsetky tie lacne vecicky na TDI :-) Holt vsetko ma svoje pre a proti...
Passat Variant '00 AVG
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

zase som nepovedal ze mas jazdit v cervenom poli otackomera ale vyuzivat rozsah otacok ktore mozes max je pri 4000ot ked by si to obcas potiahol k 4200ot tak sa nic nemoze stat
ked budes teraz jazdit do nejakych 2500ot velmi tomu motoru k zivotu nepomozes....

ak ta tato moznost nelaka tak uz jedine dekarbonizacia ja som to skusil na svojom aute a pomohlo mu to aj napriek tomu ze som s autom nic nemal!!! :D
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

A co takhle to nalogovat? Bez toho se nehneš. Může bejt klidně i špatná váha vzduchu.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

V převodovkách se to určitě neliší :-) ... je to stejný rok, stejná výbava, stejný motor...stejné otáčky při stejné rychlosti...po vyčištění turba jsem ujel asi 300km a po ohřátí jsem jel furt na plno a točil do 4tis...to auto jede prostě hůř než to minulé, je to i poznat při předjíždění a tak.
Log tedy zkusim udělat. Dají se na něm poznat i zanesené vstřikovače nebo špatné čerpadlo a podobné věci?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

hele ja bych to nehrotil, udelej si vylet po dalnici a davej tomu kotel, nerikam ze to musis drzet furt na 4tis, ale proste jed co to da, pak zvolni, pak zase aby se to protahlo, vylitali saze z vyfuku atd...kazdej motor je zajetej jinak, treba si narazil na kus, co byl zajetej opatrne a nepojede stejne jak ten co byl zajetej poradne...opotrebeni toho motoru muze bejt jiny, mas zmerenou kompresi? Tenhle motor muze mit za sebou pres pul mice, tak po nem nemuzes chcit vykony...
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepiknet »

Přesně tak ,dej si ze 200 kiláků po dálnici a dávej tomu,mladá taky jezdí každej den do práce-pěkně v klidu,ale párkrát do měsíce jezdím do Mikulova a auti protáhnu po dálnici,je to potom hned poznat,že auto jezdí líp :-)
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“