ROZVODOVÝ ŘEMEN SJÍŽDÍ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Zkus kontaktovat Holze, ten je tuším z Chomutova a budeš to mít v rukou jednoho z nejpovolanějších.pitrsss píše:a nebyl by tu někdo ko by se v tom chtěl pohrabat z okolí chomutova já už to měl 3* dole a už mě to vůbec nebere chtělo by to asi vyměnit ty ložiska na čerpadle a překontrolovat ten držák ,ta hřídelka má nějakou vůli a když jsem to vzal pravítkem tak tam malé vychýlení bylo vidět
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Mám podobný problém,ale u 1.9TD.2x rozvody a pořád ta samá chyba,šteftem to není je tam obyč. kladka.Příjde mi divný jak by to mohlo být od čerpadla,když řemen se obrušuje o napínací kladku na kterou řemen najíždí od spodní řemenice na klice.Ještě než jsem četl tuto diskuzi mě napadlo co axiální ložiska klikovky?
Když šlápneš na spojku ,tak pokud bude axiál v řiťi , tak odtlačí klikovku ven.Může to být samozřejmě jak čerpadlo , tak držák. Povol si řemen a vem za kolo čerpadla, jestli je tam velká vůle, tak jsou to futra. Jestli ne ,vem ocelové pravítko a zkontroluj souosost řemenic. Ještě můžeš mít vyběhaný kluzný ložisko pomocného hřídele pro olejové čerpadlo a vývěvu. Teď si nejsem jistý jestli má hlava naváděcí trubičky, pokud byla dole může být špatně usazená. Víc už toho snad není.
Jasný,ještě dělá to až od výměny,mrknu na to,ale když jsem na to koukal dneska a jen jsem sundal kryt tak na horních kolech byl řemen docela v rovině ale na kole olejového čerpadla byl jakoby přes okraj...právě mi bylo dovný že se přes kliku nesrovnal...když ho tam drží řemenice pohonu příslušenství...