Chcípl mi peugeot 307

Moderátoři: šulda, Moderátoři

majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Okura píše:a když svití kontrolka, nejde vubec čerpadlo??
Ne čerpadlo nejede, ať svítí či ne. Připadá mi, že to bzučení co se ozývá po pootočení klíčku z BM34 na druhé poloze klíčku je z toho systémového relé.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Nové skutečnosti, konečně jsem se spojil s jednotkou. Kontrolka diagnostiky motoru se rozsvítila s 40 pokusů asi jednou. Kontrolka žhavení jde pokaždé. Při pootočení klíčku na druhou polohu stále něco v BSM bzučí a v tomto případě se ani s diagem nemohu spojit. Pokud zkusím znova diag.připojit někdy to pomůže, zacvaká v BSM a diag se připojí a v BSM už nic necvaká ani nebzučí a já mohu vše otestovat. Čerpadlo v nádrži se nerozběhne nikdy.
Přikládám seznam závad co mi diag. našel.
[/img]Obrázek
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

regulátor tlaku na čerpadle
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

to bych ještě netvrdil
je zde hodně možností kde se muže palivo ztrácet.
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

A není možné, že se ta chyba s poklesem paliva objevila až potom co přestalo auto jet a já dojížděl ke krajnici? Tzn. že někde se stal zkrat nebo tak něco přestalo tlačit podávací čerpadlo, pak se snížil tlak a tím pádem to vyhodilo chybu nízkého tlaku. Pak auto zdechlo jelikož nemělo naftu?
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

majlan píše:A není možné, že se ta chyba s poklesem paliva objevila až potom co přestalo auto jet a já dojížděl ke krajnici? Tzn. že někde se stal zkrat nebo tak něco přestalo tlačit podávací čerpadlo, pak se snížil tlak a tím pádem to vyhodilo chybu nízkého tlaku. Pak auto zdechlo jelikož nemělo naftu?
Nové měření, smazal jsem závady, nabil jsem akumulátor a zkusil jsem znova měřit. Původní závady se vůbec neobjevily a za to se objevily tyto:
Obrázek
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Chlapi musím mít tedy stejné BSM, jako jsem měl originál nebo ne? Typ asi ano, ale číslo a značení např. B3 atd. nebo je tam opravdu nějaký rozdíl?
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

majlan píše:Chlapi musím mít tedy stejné BSM, jako jsem měl originál nebo ne? Typ asi ano, ale číslo a značení např. B3 atd. nebo je tam opravdu nějaký rozdíl?
Vrátil jsem starou BSM, kontrolka motoru i žhavení se rozsvítí pokaždé. Čerpadlo v nádrži, samozřejmě nejde. Nemůžete mi někdo prosím doporučit dobrý servis v Ostravě přes elektriku. Já jsem na to krátký. Moc Vám děkuji...
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

BSM muzes pouzit bud stejnou nebo vyssi, BSM 4 je nejvysii. Neco podobnyho jsem resil na C3 a bylo ko BSM
Nissan Primera SW 1,9 DCi
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Peete píše:BSM muzes pouzit bud stejnou nebo vyssi, BSM 4 je nejvysii. Neco podobnyho jsem resil na C3 a bylo ko BSM
Moc ti děkuji za odpověď, nějaký známý z Peugeotu mi právě řekl, že pokud to je stejný motor a rok může být, jakákoliv. No já jsem nemeškal a koupil z Aukra BSM Delphi B2 a bylo to asi špatně, když tam mám BSM Delphi B3.Zkusím někde sehnat tu BSM Delphi B4 a uvidíme, díky.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

psal sem ti SZ
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Okura píše:psal sem ti SZ
Máš tam taky SZ
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Tak jsem koupil zánovní BSM tentokrát stejnou tj. B3 sice z 206 ale prý funguje. Mě stále ne. Zase to v ní bzučí a nerožne se kontrolka motoru. Žhavení se rožne. Prosím tě Okuro, pomož nebo jiný kdo víte čím to je. Vzdedukoval jsem, že když sundám konektor z váhy vzduchu tak v BSM to bzučí rychleji, nasadím konektor bzučí pomaleji. Záhada bermudského trojúhelníku.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

nevidim v tom ziadnu zahadu , pristav auto a pozriem sa ti na to . Problem s ukostrenym RJ a niekedy sa stane , ze v nej spadne soft .Ak by som mal byt ja tolko bez auta , kupujem druhe .Mas po ruke skuseneho manika , tak neviem na co cakas .
Naposledy upravil(a) vladosr dne 07 led 2011, 17:42, celkem upraveno 2 x.
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

vladosr píše:nevidim v tom ziadnu zahadu , pristav auto a pozriem sa ti na to . Problem s ukostrenym RJ a niekedy sa stane , ze v nej spadne soft .Ak by som mal byt ja tolko bez auta , kupujem druhe .Mas po ruke skuseneho manika , tak neviem na co cakas .
Auto bych přistavil ale na Slovensko je to z Ostravy daleko. Taky už bych nejraději jezdil, ale nechtěl jsem přes svátky nikoho otravovat. Ozval jse mi Okura, ale nějak nám vázne komunikace, zřejmě je prac. vytížený. Do peugeotu se mi to nechce dávat, to abych si našel dvě práce. Takže jsem závislý na Vašich radách.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“