Problemy so startovanim Felicia 1.9 D

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

100° to nie asi tak do 90°C.ale sytič to vraj nejaky ma.problémom boli iba rozstrpkané konce hadičiek do podtlakovych spínačov.už to štartije jak má 8)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:100° to nie asi tak do 90°C.ale sytič to vraj nejaky ma.problémom boli iba rozstrpkané konce hadičiek do podtlakovych spínačov.už to štartije jak má 8)

já ti vraj rozumím i stěma hadičkama ;) miloš
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

ale sytič to vraj nejaky ma
Dám Ti písomně, že to sytič žiadný nemá.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

origoš píše:
ale sytič to vraj nejaky ma
Dám Ti písomně, že to sytič žiadný nemá.
origoš při největší vuli by ten sitč šel strávit vraj to tak robí to hen to miloš ;)
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

áno áno dnes som vymenil to čidlo a funguje to :P
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

potrebujem preskusat elektrickú klapku na palivovom čerpadle.ráno to stále zle štartuje.ako to mam prosim vás urobit? nechcem narezávať ten druhý kábel od klapky.kam vedie?akej je farby? dam ho na + a mala by cukať?
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:potrebujem preskusat elektrickú klapku na palivovom čerpadle.ráno to stále zle štartuje.ako to mam prosim vás urobit? nechcem narezávať ten druhý kábel od klapky.kam vedie?akej je farby? dam ho na + a mala by cukať?
co si představuješ pod pojmem elektrická klapka na čerpadle miloš
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Elekromagnetický ventil.čo myslíš je dobrý aj ked cvaká alebo môže cvakať a bude zlý? inak do čerpadla nafta ide ale z čerpadla už nie.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:Elekromagnetický ventil.čo myslíš je dobrý aj ked cvaká alebo môže cvakať a bude zlý? inak do čerpadla nafta ide ale z čerpadla už nie.
nesmíš moc myslet pokud máš pochybnosti musí se vidělat pístek ven a vyřadit z činnosti, pokud cvaká je spravidla v pořádku miloš
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Tento ventil je nerozoberatelný.cvaká.meral som na nom napätie:pri odpojenom konektore ku ventilu a pri zapnutom klúči v polohe 1 je na modrom kábli cca 7,5V.pri zapojenom konektore zapnutom klúči v polohe 1 je na ventile cca 0,01V.pri naštartovanom motore je na nom napätie 13,6V. nafta môže padnúť aj cez to plastové téčko na palivovom filtri.fúkal som do neho a v smere šípky prepúšťa ale aj proti smeru šípky to prepustí.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:Tento ventil je nerozoberatelný.cvaká.meral som na nom napätie:pri odpojenom konektore ku ventilu a pri zapnutom klúči v polohe 1 je na modrom kábli cca 7,5V.pri zapojenom konektore zapnutom klúči v polohe 1 je na ventile cca 0,01V.pri naštartovanom motore je na nom napätie 13,6V. nafta môže padnúť aj cez to plastové téčko na palivovom filtri.fúkal som do neho a v smere šípky prepúšťa ale aj proti smeru šípky to prepustí.
nafta ti spadne kdekoliv i přepadovou hadičkou, nejepší jsou zpětné ventily a průhledná hadice i čerpadlu a máš pokoj na slovensku se dá koupit pumpička která maká za tři kila jestli chceš najdu ti kontakt je se spětným ventilem miloš
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

nie dakujem.už ju mám.kde je vlastne elektromagnetický ventil prívodu paliva? okrem neho sú tam 2,jeden ventil je na počiatok vstreku a druhý vevntil dorazu plnej záťaže.obidva sú OK.predpísaný odpor majú.ale ten tretí ...
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

problém vyriešený (rofl) .boli to pripchaté trysky a zlé žhaviče.žhaviče boli pritom nové zn.Champion.teraz sú tam originál Bosch.konečne to štartuje aj po dlhom státí na brnk :D
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Juro M
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 09 led 2010, 20:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Juro M »

Ja to startovanie nemam celkom poriesene,alternator a starter mam vymenene,to uz bolo treba.Takisto mam silnejsiu baterku.Je to uz o nieco lepsie.Motor uz ma nieco za sebou,tlaky vo valcoch som sice este nedal pomerat ,ma vsak priznaky toho ze je vybehany.Na 1000 km dolievam cca 0,8 L oleja,ked je motor zohriaty a otvorim nalievaciu zatku na olej, ide odtial pomerne dost pary,a tiez ked naplno pridam z vyfuku zadymi ciernym.Este neviem cerpadlo v akom je stave,alebo ci je to len tym motorom.Zhavice a trysky su OK.Ja mam problem, ked auto stoji vonku,ked su vacsie mrazy.Ked startujem v garazi,ktora nie je vykurena nazhavim viackrat a nastartujem.Zvuk motora je taky traktorovy,ostrejsi.Neviem ci by som mal dat trochu pristelovat cerpadlo,co by tomu mohlo pomoct.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Juro M píše:Ja to startovanie nemam celkom poriesene,alternator a starter mam vymenene,to uz bolo treba.Takisto mam silnejsiu baterku.Je to uz o nieco lepsie.Motor uz ma nieco za sebou,tlaky vo valcoch som sice este nedal pomerat ,ma vsak priznaky toho ze je vybehany.Na 1000 km dolievam cca 0,8 L oleja,ked je motor zohriaty a otvorim nalievaciu zatku na olej, ide odtial pomerne dost pary,a tiez ked naplno pridam z vyfuku zadymi ciernym.Este neviem cerpadlo v akom je stave,alebo ci je to len tym motorom.Zhavice a trysky su OK.Ja mam problem, ked auto stoji vonku,ked su vacsie mrazy.Ked startujem v garazi,ktora nie je vykurena nazhavim viackrat a nastartujem.Zvuk motora je taky traktorovy,ostrejsi.Neviem ci by som mal dat trochu pristelovat cerpadlo,co by tomu mohlo pomoct.
jestli má motor něco za sebou nevíš protože nevíš kompres, to že doléváš olej co doléváš, výměna oleje je 75OO km děláš to? že ide černý dym musíš přečíst na vagu jak má setelovaný zátěžák, traktorový zvuk se dý změnit nastavenám rozvodů miloš ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“