
Problemy so startovanim Felicia 1.9 D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33602
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33602
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
potrebujem preskusat elektrickú klapku na palivovom čerpadle.ráno to stále zle štartuje.ako to mam prosim vás urobit? nechcem narezávať ten druhý kábel od klapky.kam vedie?akej je farby? dam ho na + a mala by cukať?
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33602
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33602
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tento ventil je nerozoberatelný.cvaká.meral som na nom napätie:pri odpojenom konektore ku ventilu a pri zapnutom klúči v polohe 1 je na modrom kábli cca 7,5V.pri zapojenom konektore zapnutom klúči v polohe 1 je na ventile cca 0,01V.pri naštartovanom motore je na nom napätie 13,6V. nafta môže padnúť aj cez to plastové téčko na palivovom filtri.fúkal som do neho a v smere šípky prepúšťa ale aj proti smeru šípky to prepustí.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33602
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nafta ti spadne kdekoliv i přepadovou hadičkou, nejepší jsou zpětné ventily a průhledná hadice i čerpadlu a máš pokoj na slovensku se dá koupit pumpička která maká za tři kila jestli chceš najdu ti kontakt je se spětným ventilem milošpipo444 píše:Tento ventil je nerozoberatelný.cvaká.meral som na nom napätie:pri odpojenom konektore ku ventilu a pri zapnutom klúči v polohe 1 je na modrom kábli cca 7,5V.pri zapojenom konektore zapnutom klúči v polohe 1 je na ventile cca 0,01V.pri naštartovanom motore je na nom napätie 13,6V. nafta môže padnúť aj cez to plastové téčko na palivovom filtri.fúkal som do neho a v smere šípky prepúšťa ale aj proti smeru šípky to prepustí.
nie dakujem.už ju mám.kde je vlastne elektromagnetický ventil prívodu paliva? okrem neho sú tam 2,jeden ventil je na počiatok vstreku a druhý vevntil dorazu plnej záťaže.obidva sú OK.predpísaný odpor majú.ale ten tretí ...
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Ja to startovanie nemam celkom poriesene,alternator a starter mam vymenene,to uz bolo treba.Takisto mam silnejsiu baterku.Je to uz o nieco lepsie.Motor uz ma nieco za sebou,tlaky vo valcoch som sice este nedal pomerat ,ma vsak priznaky toho ze je vybehany.Na 1000 km dolievam cca 0,8 L oleja,ked je motor zohriaty a otvorim nalievaciu zatku na olej, ide odtial pomerne dost pary,a tiez ked naplno pridam z vyfuku zadymi ciernym.Este neviem cerpadlo v akom je stave,alebo ci je to len tym motorom.Zhavice a trysky su OK.Ja mam problem, ked auto stoji vonku,ked su vacsie mrazy.Ked startujem v garazi,ktora nie je vykurena nazhavim viackrat a nastartujem.Zvuk motora je taky traktorovy,ostrejsi.Neviem ci by som mal dat trochu pristelovat cerpadlo,co by tomu mohlo pomoct.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33602
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jestli má motor něco za sebou nevíš protože nevíš kompres, to že doléváš olej co doléváš, výměna oleje je 75OO km děláš to? že ide černý dym musíš přečíst na vagu jak má setelovaný zátěžák, traktorový zvuk se dý změnit nastavenám rozvodů milošJuro M píše:Ja to startovanie nemam celkom poriesene,alternator a starter mam vymenene,to uz bolo treba.Takisto mam silnejsiu baterku.Je to uz o nieco lepsie.Motor uz ma nieco za sebou,tlaky vo valcoch som sice este nedal pomerat ,ma vsak priznaky toho ze je vybehany.Na 1000 km dolievam cca 0,8 L oleja,ked je motor zohriaty a otvorim nalievaciu zatku na olej, ide odtial pomerne dost pary,a tiez ked naplno pridam z vyfuku zadymi ciernym.Este neviem cerpadlo v akom je stave,alebo ci je to len tym motorom.Zhavice a trysky su OK.Ja mam problem, ked auto stoji vonku,ked su vacsie mrazy.Ked startujem v garazi,ktora nie je vykurena nazhavim viackrat a nastartujem.Zvuk motora je taky traktorovy,ostrejsi.Neviem ci by som mal dat trochu pristelovat cerpadlo,co by tomu mohlo pomoct.
