Stránka 3 z 4

Napsal: 06 led 2011, 18:36
od pipo444
100° to nie asi tak do 90°C.ale sytič to vraj nejaky ma.problémom boli iba rozstrpkané konce hadičiek do podtlakovych spínačov.už to štartije jak má 8)

Napsal: 06 led 2011, 19:17
od slovacek.milos
pipo444 píše:100° to nie asi tak do 90°C.ale sytič to vraj nejaky ma.problémom boli iba rozstrpkané konce hadičiek do podtlakovych spínačov.už to štartije jak má 8)

já ti vraj rozumím i stěma hadičkama ;) miloš

Napsal: 06 led 2011, 20:10
od origoš
ale sytič to vraj nejaky ma
Dám Ti písomně, že to sytič žiadný nemá.

Napsal: 06 led 2011, 20:32
od slovacek.milos
origoš píše:
ale sytič to vraj nejaky ma
Dám Ti písomně, že to sytič žiadný nemá.
origoš při největší vuli by ten sitč šel strávit vraj to tak robí to hen to miloš ;)

Napsal: 07 led 2011, 15:01
od pipo444
áno áno dnes som vymenil to čidlo a funguje to :P

Napsal: 11 led 2011, 15:15
od pipo444
potrebujem preskusat elektrickú klapku na palivovom čerpadle.ráno to stále zle štartuje.ako to mam prosim vás urobit? nechcem narezávať ten druhý kábel od klapky.kam vedie?akej je farby? dam ho na + a mala by cukať?

Napsal: 11 led 2011, 17:50
od slovacek.milos
pipo444 píše:potrebujem preskusat elektrickú klapku na palivovom čerpadle.ráno to stále zle štartuje.ako to mam prosim vás urobit? nechcem narezávať ten druhý kábel od klapky.kam vedie?akej je farby? dam ho na + a mala by cukať?
co si představuješ pod pojmem elektrická klapka na čerpadle miloš

Napsal: 11 led 2011, 19:32
od pipo444
Elekromagnetický ventil.čo myslíš je dobrý aj ked cvaká alebo môže cvakať a bude zlý? inak do čerpadla nafta ide ale z čerpadla už nie.

Napsal: 11 led 2011, 21:44
od slovacek.milos
pipo444 píše:Elekromagnetický ventil.čo myslíš je dobrý aj ked cvaká alebo môže cvakať a bude zlý? inak do čerpadla nafta ide ale z čerpadla už nie.
nesmíš moc myslet pokud máš pochybnosti musí se vidělat pístek ven a vyřadit z činnosti, pokud cvaká je spravidla v pořádku miloš

Napsal: 12 led 2011, 18:21
od pipo444
Tento ventil je nerozoberatelný.cvaká.meral som na nom napätie:pri odpojenom konektore ku ventilu a pri zapnutom klúči v polohe 1 je na modrom kábli cca 7,5V.pri zapojenom konektore zapnutom klúči v polohe 1 je na ventile cca 0,01V.pri naštartovanom motore je na nom napätie 13,6V. nafta môže padnúť aj cez to plastové téčko na palivovom filtri.fúkal som do neho a v smere šípky prepúšťa ale aj proti smeru šípky to prepustí.

Napsal: 13 led 2011, 10:19
od slovacek.milos
pipo444 píše:Tento ventil je nerozoberatelný.cvaká.meral som na nom napätie:pri odpojenom konektore ku ventilu a pri zapnutom klúči v polohe 1 je na modrom kábli cca 7,5V.pri zapojenom konektore zapnutom klúči v polohe 1 je na ventile cca 0,01V.pri naštartovanom motore je na nom napätie 13,6V. nafta môže padnúť aj cez to plastové téčko na palivovom filtri.fúkal som do neho a v smere šípky prepúšťa ale aj proti smeru šípky to prepustí.
nafta ti spadne kdekoliv i přepadovou hadičkou, nejepší jsou zpětné ventily a průhledná hadice i čerpadlu a máš pokoj na slovensku se dá koupit pumpička která maká za tři kila jestli chceš najdu ti kontakt je se spětným ventilem miloš

Napsal: 14 led 2011, 17:14
od pipo444
nie dakujem.už ju mám.kde je vlastne elektromagnetický ventil prívodu paliva? okrem neho sú tam 2,jeden ventil je na počiatok vstreku a druhý vevntil dorazu plnej záťaže.obidva sú OK.predpísaný odpor majú.ale ten tretí ...

Napsal: 18 led 2011, 19:49
od pipo444
problém vyriešený (rofl) .boli to pripchaté trysky a zlé žhaviče.žhaviče boli pritom nové zn.Champion.teraz sú tam originál Bosch.konečne to štartuje aj po dlhom státí na brnk :D

Napsal: 25 led 2011, 14:40
od Juro M
Ja to startovanie nemam celkom poriesene,alternator a starter mam vymenene,to uz bolo treba.Takisto mam silnejsiu baterku.Je to uz o nieco lepsie.Motor uz ma nieco za sebou,tlaky vo valcoch som sice este nedal pomerat ,ma vsak priznaky toho ze je vybehany.Na 1000 km dolievam cca 0,8 L oleja,ked je motor zohriaty a otvorim nalievaciu zatku na olej, ide odtial pomerne dost pary,a tiez ked naplno pridam z vyfuku zadymi ciernym.Este neviem cerpadlo v akom je stave,alebo ci je to len tym motorom.Zhavice a trysky su OK.Ja mam problem, ked auto stoji vonku,ked su vacsie mrazy.Ked startujem v garazi,ktora nie je vykurena nazhavim viackrat a nastartujem.Zvuk motora je taky traktorovy,ostrejsi.Neviem ci by som mal dat trochu pristelovat cerpadlo,co by tomu mohlo pomoct.

Napsal: 25 led 2011, 19:21
od slovacek.milos
Juro M píše:Ja to startovanie nemam celkom poriesene,alternator a starter mam vymenene,to uz bolo treba.Takisto mam silnejsiu baterku.Je to uz o nieco lepsie.Motor uz ma nieco za sebou,tlaky vo valcoch som sice este nedal pomerat ,ma vsak priznaky toho ze je vybehany.Na 1000 km dolievam cca 0,8 L oleja,ked je motor zohriaty a otvorim nalievaciu zatku na olej, ide odtial pomerne dost pary,a tiez ked naplno pridam z vyfuku zadymi ciernym.Este neviem cerpadlo v akom je stave,alebo ci je to len tym motorom.Zhavice a trysky su OK.Ja mam problem, ked auto stoji vonku,ked su vacsie mrazy.Ked startujem v garazi,ktora nie je vykurena nazhavim viackrat a nastartujem.Zvuk motora je taky traktorovy,ostrejsi.Neviem ci by som mal dat trochu pristelovat cerpadlo,co by tomu mohlo pomoct.
jestli má motor něco za sebou nevíš protože nevíš kompres, to že doléváš olej co doléváš, výměna oleje je 75OO km děláš to? že ide černý dym musíš přečíst na vagu jak má setelovaný zátěžák, traktorový zvuk se dý změnit nastavenám rozvodů miloš ;)