ranni start octavie 81tdi01

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

lacika píše:
kokin píše:zkoušeli jste na VAG-u v měřených hodnotách skupinu 13? aspoň zjistíte který válec to je a můžete se věnovat vstřikovači nebo tlakům.
Mne skupina 13 píše

1............-0,1 mg/R
2............ 0,7 mg/R
3............-0,2 mg/R
4............-0,4 mg/R
(hm) co z toho vyplyva? Co vlastne meria skupina 13? Vonku bolo cca -7stupnov a motor bol zhriaty (asi po 15km jazde).
Nic,že je to dobrý,skontroluj žhavice a fora.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

octavie81 píše:Vzkaz pro vita.Tak to je divny,ze ty svicky jsou ko,je pravda,ze svicky maji svuj utahovaci moment,tak kdyz se to prezene nebo naopak malo,tak to ma vliv na zivotnost,ale ze by jsi mel vsechny 4 ko a ty starty dobry,tak musis mit abnormalni motor.Kdysi jsem mel fabii SDI,uj 120tis km a starty na drb,tvz jen se stacilo na klic podivat a hned na 4,i kdyz jsem v minus teplotach nezhavil,proto se divim tem startu u octavky,ale zase ten vykon.........Uz to asi nebudu resit,jen pristi tyden vztahnu zhavice a procistim kontakty na cidle teploty
Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Zdeněk M píše: Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.
Přesně tak, teď jsem poskládal passata PD a mám v něm všechny žhaviče po smrti tak je mam i odpojený a čekám na nový. Postavil jsem ho ven na mráz a dneska ráno do něj skočil, bylo -7,5 a chytnul celkem obstojně, sice se válce postupně přidávali, ale toto vše tak během 1vteřiny a cca 5otáček kliky, trochu si zakouřil ale běžel krásně a skoro hned.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

jakou zivotnost maji radove kvalitni zhavice ? mam BOSCH asi tak 2 roky, motor ASV a prijde mi, ze to zhavi mene, minulou zimu jsem je mel venku a sli vsechny krasne, letos jsem nekoukal.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

Defmanik píše:
Zdeněk M píše: Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.
Přesně tak, teď jsem poskládal passata PD a mám v něm všechny žhaviče po smrti tak je mam i odpojený a čekám na nový. Postavil jsem ho ven na mráz a dneska ráno do něj skočil, bylo -7,5 a chytnul celkem obstojně, sice se válce postupně přidávali, ale toto vše tak během 1vteřiny a cca 5otáček kliky, trochu si zakouřil ale běžel krásně a skoro hned.
tak mi někdo řeknite proč otec nenastartoval minulý rok když měl žhaviče po smrti,passat pd,teplota kolem 0stupnů,dali se nove žhaviče a na ždrc,tlaky v poho,olej nebrer,od vyměny do výměny
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

taky se připjím, motor AFN, žhaví dlooooouho, chytne na brnk, ale na 3 válce, nepravidelnej volnoběh, bliká kontrolka mazání asi 3 sekundy... na prvních metrech bílej kouř jak z parní lokomotivy... jinak zahřátej tahá pěkně, olej nebere, všechno ok. Zkusím new žhavičky a uvidí se...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

žhavičky bych nepřeceňoval, nebývají většinou hlavním problémem studených startů. Mě nepomohla výměna (a to 2 opet nesly, vymena loni). Ale co mi pomohlo víc než výměna svíček je přidání aditiva do nafty. Udělal jsem to kvuli tem mrazum v techto dnech, at setrim baterii a starter....
Myslim si ze k prekonani nejvetsich mrazu, nejaka prisada k zahození není. Kdysi se snad davalo i trochu benzinu - ale to bych radeji nedoporucoval, prece jen to neni multikara :D

Nevyznam se v aditivech, možná by se tohoto tematu mohl někdo kdo to ma overeny ujmout a neco doporucit (nebo rozmluvit :D )...zveda to pry oktanové číslo, čistí vstřiky atd atd..
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dneska ráno sem startoval Caddy 2008 1.9, na teploměru -18, žhavil asi vteřinu a na jedno otočení čap, stejně jako v létě. Najeto 20tkm, nafta bez aditiv. Tvářil se, že by žhaviče asi ani nepotřeboval. :?
Oct asv 2000, DieselPower
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Toncek píše:
Defmanik píše:
Zdeněk M píše: Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.
Přesně tak, teď jsem poskládal passata PD a mám v něm všechny žhaviče po smrti tak je mam i odpojený a čekám na nový. Postavil jsem ho ven na mráz a dneska ráno do něj skočil, bylo -7,5 a chytnul celkem obstojně, sice se válce postupně přidávali, ale toto vše tak během 1vteřiny a cca 5otáček kliky, trochu si zakouřil ale běžel krásně a skoro hned.
tak mi někdo řeknite proč otec nenastartoval minulý rok když měl žhaviče po smrti,passat pd,teplota kolem 0stupnů,dali se nove žhaviče a na ždrc,tlaky v poho,olej nebrer,od vyměny do výměny
tak to se ani nedivim, kort PDcka, ty maji se startem jeste vetsi problemy nez rotacky, neni divu ze to nenatocil...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

morose píše:žhavičky bych nepřeceňoval, nebývají většinou hlavním problémem studených startů. Mě nepomohla výměna (a to 2 opet nesly, vymena loni). Ale co mi pomohlo víc než výměna svíček je přidání aditiva do nafty. Udělal jsem to kvuli tem mrazum v techto dnech, at setrim baterii a starter....
Myslim si ze k prekonani nejvetsich mrazu, nejaka prisada k zahození není. Kdysi se snad davalo i trochu benzinu - ale to bych radeji nedoporucoval, prece jen to neni multikara :D

Nevyznam se v aditivech, možná by se tohoto tematu mohl někdo kdo to ma overeny ujmout a neco doporucit (nebo rozmluvit :D )...zveda to pry oktanové číslo, čistí vstřiky atd atd..
no radši než za aditiva si připlatím za dražší naftu např. u OMV, kde už aditiva proti mrazu jsou... jinak u nafty není oktanové ale cetanové číslo ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

na tom aditivu pro diesel pisou jasne oktanove cislo... (wallbash)
nechci se drbat s fotkou ale koukam na to....
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

morose píše:na tom aditivu pro diesel pisou jasne oktanove cislo... (wallbash)
nechci se drbat s fotkou ale koukam na to....
tak to potom hodně štěstí k tomu cos koupil, páč je to pěkná blbost (LOL)
např. tady to máš popsaný: http://cs.wikipedia.org/wiki/Cetanov%C3 ... D%C3%ADslo ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“