Nic,že je to dobrý,skontroluj žhavice a fora.lacika píše:Mne skupina 13 píšekokin píše:zkoušeli jste na VAG-u v měřených hodnotách skupinu 13? aspoň zjistíte který válec to je a můžete se věnovat vstřikovači nebo tlakům.
1............-0,1 mg/R
2............ 0,7 mg/R
3............-0,2 mg/R
4............-0,4 mg/R
co z toho vyplyva? Co vlastne meria skupina 13? Vonku bolo cca -7stupnov a motor bol zhriaty (asi po 15km jazde).
ranni start octavie 81tdi01
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.octavie81 píše:Vzkaz pro vita.Tak to je divny,ze ty svicky jsou ko,je pravda,ze svicky maji svuj utahovaci moment,tak kdyz se to prezene nebo naopak malo,tak to ma vliv na zivotnost,ale ze by jsi mel vsechny 4 ko a ty starty dobry,tak musis mit abnormalni motor.Kdysi jsem mel fabii SDI,uj 120tis km a starty na drb,tvz jen se stacilo na klic podivat a hned na 4,i kdyz jsem v minus teplotach nezhavil,proto se divim tem startu u octavky,ale zase ten vykon.........Uz to asi nebudu resit,jen pristi tyden vztahnu zhavice a procistim kontakty na cidle teploty
Přesně tak, teď jsem poskládal passata PD a mám v něm všechny žhaviče po smrti tak je mam i odpojený a čekám na nový. Postavil jsem ho ven na mráz a dneska ráno do něj skočil, bylo -7,5 a chytnul celkem obstojně, sice se válce postupně přidávali, ale toto vše tak během 1vteřiny a cca 5otáček kliky, trochu si zakouřil ale běžel krásně a skoro hned.Zdeněk M píše: Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.
tak mi někdo řeknite proč otec nenastartoval minulý rok když měl žhaviče po smrti,passat pd,teplota kolem 0stupnů,dali se nove žhaviče a na ždrc,tlaky v poho,olej nebrer,od vyměny do výměnyDefmanik píše:Přesně tak, teď jsem poskládal passata PD a mám v něm všechny žhaviče po smrti tak je mam i odpojený a čekám na nový. Postavil jsem ho ven na mráz a dneska ráno do něj skočil, bylo -7,5 a chytnul celkem obstojně, sice se válce postupně přidávali, ale toto vše tak během 1vteřiny a cca 5otáček kliky, trochu si zakouřil ale běžel krásně a skoro hned.Zdeněk M píše: Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
taky se připjím, motor AFN, žhaví dlooooouho, chytne na brnk, ale na 3 válce, nepravidelnej volnoběh, bliká kontrolka mazání asi 3 sekundy... na prvních metrech bílej kouř jak z parní lokomotivy... jinak zahřátej tahá pěkně, olej nebere, všechno ok. Zkusím new žhavičky a uvidí se...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
žhavičky bych nepřeceňoval, nebývají většinou hlavním problémem studených startů. Mě nepomohla výměna (a to 2 opet nesly, vymena loni). Ale co mi pomohlo víc než výměna svíček je přidání aditiva do nafty. Udělal jsem to kvuli tem mrazum v techto dnech, at setrim baterii a starter....
Myslim si ze k prekonani nejvetsich mrazu, nejaka prisada k zahození není. Kdysi se snad davalo i trochu benzinu - ale to bych radeji nedoporucoval, prece jen to neni multikara
Nevyznam se v aditivech, možná by se tohoto tematu mohl někdo kdo to ma overeny ujmout a neco doporucit (nebo rozmluvit
)...zveda to pry oktanové číslo, čistí vstřiky atd atd..
Myslim si ze k prekonani nejvetsich mrazu, nejaka prisada k zahození není. Kdysi se snad davalo i trochu benzinu - ale to bych radeji nedoporucoval, prece jen to neni multikara

Nevyznam se v aditivech, možná by se tohoto tematu mohl někdo kdo to ma overeny ujmout a neco doporucit (nebo rozmluvit

tak to se ani nedivim, kort PDcka, ty maji se startem jeste vetsi problemy nez rotacky, neni divu ze to nenatocil...Toncek píše:tak mi někdo řeknite proč otec nenastartoval minulý rok když měl žhaviče po smrti,passat pd,teplota kolem 0stupnů,dali se nove žhaviče a na ždrc,tlaky v poho,olej nebrer,od vyměny do výměnyDefmanik píše:Přesně tak, teď jsem poskládal passata PD a mám v něm všechny žhaviče po smrti tak je mam i odpojený a čekám na nový. Postavil jsem ho ven na mráz a dneska ráno do něj skočil, bylo -7,5 a chytnul celkem obstojně, sice se válce postupně přidávali, ale toto vše tak během 1vteřiny a cca 5otáček kliky, trochu si zakouřil ale běžel krásně a skoro hned.Zdeněk M píše: Hosi,TDI je primej vstrik a ty žhavit v podstate ani nepotrebujou,přide se na to až když poradne mrzne. Mel jsem M TDI v 1Z a i pri -18 start na skub a na 4 valce. zadný zhavicky sem tam nemel,teda mel ale nezapojený,jak traktor,ten taky nezhaví.Ty seriovky drobet po start zahoupou asi proto že hned zredukuje fora atak.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no radši než za aditiva si připlatím za dražší naftu např. u OMV, kde už aditiva proti mrazu jsou... jinak u nafty není oktanové ale cetanové číslomorose píše:žhavičky bych nepřeceňoval, nebývají většinou hlavním problémem studených startů. Mě nepomohla výměna (a to 2 opet nesly, vymena loni). Ale co mi pomohlo víc než výměna svíček je přidání aditiva do nafty. Udělal jsem to kvuli tem mrazum v techto dnech, at setrim baterii a starter....
Myslim si ze k prekonani nejvetsich mrazu, nejaka prisada k zahození není. Kdysi se snad davalo i trochu benzinu - ale to bych radeji nedoporucoval, prece jen to neni multikara
Nevyznam se v aditivech, možná by se tohoto tematu mohl někdo kdo to ma overeny ujmout a neco doporucit (nebo rozmluvit)...zveda to pry oktanové číslo, čistí vstřiky atd atd..

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak to potom hodně štěstí k tomu cos koupil, páč je to pěkná blbostmorose píše:na tom aditivu pro diesel pisou jasne oktanove cislo...
nechci se drbat s fotkou ale koukam na to....

např. tady to máš popsaný: http://cs.wikipedia.org/wiki/Cetanov%C3 ... D%C3%ADslo

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5