Stránka 3 z 6
Napsal: 10 led 2011, 21:57
od Mongo
radsej cinu.. ako protektor.... tie infinity niesu az tak zle pneu co sa tyka zimnych.....nehucia a drzia
Napsal: 10 led 2011, 22:43
od turbo kamna power
na wintrkáru, která nejezdí dálky, ale lítá po městě/vesnici nebo po horách na sněhu, bych řek, že vraník ideál
Napsal: 11 led 2011, 18:02
od besoun
protektor šmejd
Napsal: 11 led 2011, 18:13
od gabo00000
cosby píše:Hoši,mám pneuservis.Byl jsem na exkurzi ve protektorovně a jen říkám:
Co se týče koster,vůbec bych se nebál,kontrola je docela dost dobrá.Pokud nějaký chuj při montáží neurve patku tak není co řešit.
protektor neobsahuje siliku-nevýhoda že za mrazu není měkký jako nová pneu,výhoda že při suché zimě se neojíždí tolik jako pneu se silikou.
Taxikáři berou jen proketory a nestěžují si na náběh s nimi mají jako s origo pneu.Co se týče závaží tak je to jak kdy.řekl bych že 40% jsou OK.
Jinak bereme 3 typy a musím říct,že ty ostré vyjedou a brzdí tak ,jako žádná jiná new pneumatika.
Já zastávám to,že pokud někdo jezdí hodně,hodně dálnice atd,ať protektor nedává,pokud někdo kolem komína,není co řešit.Stejně jako různé typy new pneu.Jsou pneu,které jsou špica na sníh-hory a nehodí se na dálniční provoz a naopak.
maximalne sa stotoznujem, super postreh!!
cosby tady má pravdu je to tak
Napsal: 11 led 2011, 19:03
od georg998
je to otom jak je kdo pohodlný a co od pneu čeká,na běžné ježdění a i v extremních podmínkách v pohodě,kdo jezdí dálnice,spoustu km a čeká komfort tak at si je nekupuje,dobré je že mají doživotní zaruku
cosby tady má pravdu je to tak
Napsal: 11 led 2011, 19:03
od georg998
je to otom jak je kdo pohodlný a co od pneu čeká,na běžné ježdění a i v extremních podmínkách v pohodě,kdo jezdí dálnice,spoustu km a čeká komfort tak at si je nekupuje,dobré je že mají doživotní zaruku
Napsal: 11 led 2011, 20:32
od Tomas6
Každý je tu vychvaluje ale lidi kteří si je koupili a chtějí je obout posílám zpět k vraníkovi do servisu.Nemám nervy na to lepit na alu 300g závaží...A hodnoty přes 150g nejsou nic neobvyklého...Jak ty pneu hážou asi netřeba vysvětlovat.Navíc co pneu to originál.Některé sou lehké,jiné těžké jako kráva....
Napsal: 11 led 2011, 21:10
od mirda15
Nízkoprofil od Vraníka katastrofa, po cca. 25 tisících se začal odlupovat běhoun a po nafocení objednali zpětný svoz a poslali okamžitě částku, za kterou jsem kupoval + částku za montáž a demontáž v pneuservisu...S normální výškou profilu znám asi 20 aut, co je obouvá přes 5 let a každý chválí, bez problému...všichni zimní pneu.. Ale nejednou jsem se přesvědčil, že to, co vyjede Vraník v zimních podmínkách, o tom si mohou pneu světových značek nechat zdát.

Tomas6: Protektor na Alu neni zrovna stastná volba..

Napsal: 11 led 2011, 21:23
od Tomas6
To vysvětli tomu deb*lovi co má na zimu alu....Alu komplet olezené a nalepit závaží se rovná skoro zázraku a na vnitřní stranu ráfku jsem lepil až 200g.Občas pomohlo kolo vypustit odlepit pootočit a nafouknout.Je*al jsem se s tím dvě hodiny a když jsem po něm chtěl připlatit za závaží tak se kroutil jak žížala.Za dva dny donesl další dva kusy a to už jsem psychicky nevydržel a poslal ho k Vraníkovi....Mám to skorem za chalupou...
Jinak zima na Alu není vůbec šťastná volba.
Napsal: 11 led 2011, 22:17
od katany
Tomas6 píše:Každý je tu vychvaluje ale lidi kteří si je koupili a chtějí je obout posílám zpět k vraníkovi do servisu.Nemám nervy na to lepit na alu 300g závaží...A hodnoty přes 150g nejsou nic neobvyklého...Jak ty pneu hážou asi netřeba vysvětlovat.Navíc co pneu to originál.Některé sou lehké,jiné těžké jako kráva....
tyhle zkušenosti s váhou a vyvažováním mám u nás v pneuservisu taky ...
kdo jezdí kilometr do práce a kilometr z práce po městě a na nákupy ať si je koupí, ale na delší trasy to rozhodně neni ....
a když protektor tak jedině na plech a i tam je to občas co dovážit ... a to ať je to vraník, nebo obnova nebo cokoliv protektorovanýho ...

Napsal: 11 led 2011, 22:22
od g.r.
já je mám na autě , vůbec si nestěžuju ale mam zimáky a jzdim s autem jenom kolem komína tzn cca do 15 km

. takže myslim že na ty 3 měsíce zimy to stačí ale na léto bych se jich bál a koupil radši čínu

Napsal: 11 led 2011, 22:26
od jericho-3
No zrovna synovec si je obul na Mareu kombi a chtěl je, protože s nimi byl spokojen z minulého vozu...Povídá, zimní gumy neseženeš a za 750 korun to nekup..Jezdí z vesnice do města 15 km po okreskách a proto jsou nové gumy škoda, nejede víc než 90 km/h...Když se koupí starší dobrá guma, chtějí 500 kč a je nebezpečí, že je to bouchačka vyhozená v pneuservisu v D...
Napsal: 12 led 2011, 00:16
od Richi
jericho-3 píše:No zrovna synovec si je obul na Mareu kombi a chtěl je, protože s nimi byl spokojen z minulého vozu...Povídá, zimní gumy neseženeš a za 750 korun to nekup..Jezdí z vesnice do města 15 km po okreskách a proto jsou nové gumy škoda, nejede víc než 90 km/h...Když se koupí starší dobrá guma, chtějí 500 kč a je nebezpečí, že je to bouchačka vyhozená v pneuservisu v D...
Ale zas je hezký když koupí 4 protektory co mu vydrží tři zimy.
Ušetřit 2000 kč za tři roky, no sakra, to má dobrý tři neděle za co kouřit, a to se už vyplatí.
Jestli jsou lepší nebo horší a jestli to někomu na motání do práce stačí prosím, ale argumentovat penězma není zrovna šťastný.

Napsal: 12 led 2011, 06:06
od nogis
Richi píše:... ale argumentovat penězma není zrovna šťastný.

Tak mi prosím tě řekni další rozumnej důvod, proč by je lidi měli kupovat. Pro protektor se rozhodnou jedině kvůli ceně.
Napsal: 12 led 2011, 07:19
od slovacek.milos
protektor vraník přijde dráž jak nová pneumatika,
už při montáži dávám běžně 13O gramů závaží, nedej bože dávat ji na litáky tam je prodražení řádné,
poté začne mlácení na zadní nápravě jedeme na STK

na vnitřní straně balon jak kráva a mlátí do podběhu,
začne třepat volant znova na vyvažovačku

kolo jede do osmice rozjel se kord
pustíš volant a jsi v příkopu

mění se čepy a

levá strana běhounu u LP kola naběhla jak galuska po celém obvodě tak jedeš jen polevé hraně,
nesmyslné ojíždění a další geometrie za 750 korun je normální
levně koupené draze zaplacené miloš