ARL zodrata vacka + hydrostely KO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
toto bych neviděl tak tragicky, dáváme 50700 do X motorů (konkrétně Mobil 1 ESP), většina z nich má najeto ke 300000km a víc a ani na jednom jsem neřešil zedranou vačku nebo nějaký jiný problémy s opotřebením a ty oleje jsou tam od nova, všechno jezdí na LL, ono je taky potřeba nešetřit na vzducháčích a paliváčích, pořád se mluví jen o oleji, ale to že jsou lidi schopný nevyměnit vzducháč dokud se nevcucává hadice před turbem nebo paliváč až to nechce v otáčkách jet, to nikdo neřeší
známého octa tdi 81kw do které předchozí majitel lil tento olej http://www.seznam-pneu.cz/motorove-olej ... -s65532734 , chodí jak parta kameníků při práci , má vůle snad všude , motory se 500 tis km chodí líp než tento s 180 tis ( poctivejch )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Ok, takže díky všem a hlavně Humlovi, zase jsem se něco víc dozvěděl.....
Chci zůstat u Shellu, takže místo toho, co mám 506 01, dám nejšpíš Shell HELIX DIESEL PLUS VA 5W-30 1L, který splňuje co potřebuji viz. http://www.fullpower.cz/shell/shell-5w3 ... -5w-30-1l/
nebo SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W30 viz. http://www.fullpower.cz/shell/shell-5w3 ... -5w-30-1l/
Co myslíte, mám skrátit dobu výměny třeba na 10 000km, nebo stačí těch 15 000km

Chci zůstat u Shellu, takže místo toho, co mám 506 01, dám nejšpíš Shell HELIX DIESEL PLUS VA 5W-30 1L, který splňuje co potřebuji viz. http://www.fullpower.cz/shell/shell-5w3 ... -5w-30-1l/
nebo SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W30 viz. http://www.fullpower.cz/shell/shell-5w3 ... -5w-30-1l/
Co myslíte, mám skrátit dobu výměny třeba na 10 000km, nebo stačí těch 15 000km

Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
aj ja som vdacny za info neviem preco sa mi zdrela ta vacka ale uz je to ok
olej v aute je momentalne uz spravny shell helix 5W-40 505.01 !!! ale davam mu tak este 3000km a pojde von pre istotu a pokoj na dusi
potom budem pouzivat uz len oleje 505.01 5W-40!!! co sa tyka znaciek tak valvoline durablend diesel alebo Q8 Formula Excel pripadne este motul ma 505.01 5W-40
ostatny vyrobcovia prechadzaju na 5W-30 505.01 a to uz je lowSAPS olej ako tu niekto pisal a mne sa to potvrdilo dakujem toto si neprosim
olej v aute je momentalne uz spravny shell helix 5W-40 505.01 !!! ale davam mu tak este 3000km a pojde von pre istotu a pokoj na dusi
potom budem pouzivat uz len oleje 505.01 5W-40!!! co sa tyka znaciek tak valvoline durablend diesel alebo Q8 Formula Excel pripadne este motul ma 505.01 5W-40
ostatny vyrobcovia prechadzaju na 5W-30 505.01 a to uz je lowSAPS olej ako tu niekto pisal a mne sa to potvrdilo dakujem toto si neprosim

Re: oleje?
ACEA norma C1-04 Benzin a Diesel, A5/B5-04 je low SAPSvladimir98 píše:Po precitani clanku od Ing. Cerneho:
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... roby-oleju
a hlavne poslednej vety:
Použití low SAPS olejů by tedy mělo být omezeno pouze na případy, kde je dieselový motor vybaven filtrem pevných částic. Pokud výrobce motoru nabízí volbu mezi low SAPS olejem a běžným olejem, je z hlediska životnosti motoru žádoucí použití běžných motorových olejů.
Vraj 507.00, cize LL a lowSAPS chybaju klucove aditiva a zlozky potrebne pre ochranu motora -odstranene kvoli DPF a pod. a LL oleje nie su ani tak primarne na ochranu motora ale hlavne na ochranu filtrov a vydrz oleja... Skratka ich technologia a hlavne zlozenie kvoli ochrane "zelene" nie su este tak zvladnute...
Co vy na to?
Oleje Longlife 50700 ktore splnaju normy A3/B4 (PD), A5/B5 a C3 su vysokej kvality a NIE su low SAPS, maju HTHS > 3.5
http://www.driverstechnology.co.uk/oils.htm
Naposledy upravil(a) sabikeuk1 dne 02 úno 2011, 14:50, celkem upraveno 1 x.
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane 
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ano ano,na autě jsou i jiné součástky,které se musí měnit.Někdo to zanedbává,točí studené atp a myslí si,že když má olej za 800,-/1 L,že dělá motoru dobře.Já jezdím celý život Castrol 10W-40 příp.15W-40 VW 505 00 (někdo ho nemůže ani cítit) a nikdy žádné potíže.Huml píše:toto bych neviděl tak tragicky, dáváme 50700 do X motorů (konkrétně Mobil 1 ESP), většina z nich má najeto ke 300000km a víc a ani na jednom jsem neřešil zedranou vačku nebo nějaký jiný problémy s opotřebením a ty oleje jsou tam od nova, všechno jezdí na LL, ono je taky potřeba nešetřit na vzducháčích a paliváčích, pořád se mluví jen o oleji, ale to že jsou lidi schopný nevyměnit vzducháč dokud se nevcucává hadice před turbem nebo paliváč až to nechce v otáčkách jet, to nikdo neřeší
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
já jezdím na ULTRA EXTRA a měním po 15 tis kmjirius1 píše:Ok, takže díky všem a hlavně Humlovi, zase jsem se něco víc dozvěděl.....![]()
Chci zůstat u Shellu, takže místo toho, co mám 506 01, dám nejšpíš Shell HELIX DIESEL PLUS VA 5W-30 1L, který splňuje co potřebuji viz. http://www.fullpower.cz/shell/shell-5w3 ... -5w-30-1l/
nebo SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W30 viz. http://www.fullpower.cz/shell/shell-5w3 ... -5w-30-1l/
Co myslíte, mám skrátit dobu výměny třeba na 10 000km, nebo stačí těch 15 000km
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
seat
muj nazor je takovi mam servis a spozoroval sem jakto ze kazdi motor 96 kw a 110kw ma vacku chicenou protoze sou vetsinou hodne honeni ono to laka kdis to jede treba v leonu nebo golf .Treba v superbu ten motor 96kw najede hodne bez oprav protoze to maji starsi lidi a nedostava takovi zahul jako treba v tom golfu.Vsecki tihle auta servisuji a vidim ze treba ARL motor najel 170tisic a vacka a hidrosteli ko majitel ho nesetri a tak to je .Na tomto motoru mu menim olej kazdich 10 tis km a nepomohlo nic.Proste vacka je moc namahana a je to nestastne resene.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Re: oleje?
Jestli chápu dobře, že pokud je LL olej kvalitní, tak splňuje výše uvedené normy a zároveň není low SAPS, tak úplně nechápu toto:sabikeuk1 píše:...
Oleje Longlife 50700 ktore splnaju normy A3/B4 (PD), A5/B5 a C3 su vysokej kvality a NIE su low SAPS, maju HTHS > 3.5...

Mobil 1 ESP je LL, normy splňuje, ale je low SAPS a přesto má HTHS 3,58

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Tento ESP je hlavně určenej pro auta s filtrem pevných částic.A ty vačky jsou fakt divný- ve škodováckym přípisu píšou, že je to způsobený špatnou normou oleje nebo přejetym servisem. Už jsem jich pár taky měnil a to jednou i v záruce, takže si myslim že to je trochu horší materiál nebo zdvihátka jsou šmejdy
už jsem našel člověka co tu vačku umí opravit,ale chce to víc kusů najednou.

Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
1pavel- tak už jsem si ho taky objednal ten Ultra Extra, mám cca 2000km do výměny a budu ho měnit co 15 000km.
Vždy když měním olej, mám auto šikmo na nájezdech, vypustím olej, vyndám olejovou vložku a ještě odsaji ze spodu cca 2dl starého oleje.
Dávám jen olejovou vložku bosch a zároveň s výměnou oleje peru KN vzducháč.
Zatím vypadá, že motor je OK, jen když teď ráno v zimě nastartuju studený motor a pustím spojku, tak to trošku chvíly chrčí, ale když vyšlápnu spojku, tak to přestane, asi bude chycený vypínací ložisko na spojce, nebo chycená dvouhmota.

Vždy když měním olej, mám auto šikmo na nájezdech, vypustím olej, vyndám olejovou vložku a ještě odsaji ze spodu cca 2dl starého oleje.
Dávám jen olejovou vložku bosch a zároveň s výměnou oleje peru KN vzducháč.
Zatím vypadá, že motor je OK, jen když teď ráno v zimě nastartuju studený motor a pustím spojku, tak to trošku chvíly chrčí, ale když vyšlápnu spojku, tak to přestane, asi bude chycený vypínací ložisko na spojce, nebo chycená dvouhmota.

Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun

Nasiel sam tuto tabulku, ako som pisal vyssie ide o to aka je trieda ACEA ak je C1,C2 tak olej nie je pre VW, iba oleje C3 su urcene pre VW, pre triedu C3 plati ze HTHS >3.5%.
Z ineho zdroja:
C1-04 benzin+diesel A5/B5-04 low SAPS, pouzitelne pre vozidla s dvojitym katalizatorom
C2-04 benzin+diesel A5/B5-04 mid SAPS, pouzitelne pre vozidla s dvojitym katalizatorom
C3-04 benzin+diesel A5/B5-04 mid SAPS, pouzitelne pre vozidla s dvojitym katalizatorom , vykonnejsi/kvalitnejsi motorovy olej z dovodu vyssieho HTHS.
Neverim velmi tomu aby VW odporucilo olej napr. triedy VW 50700, ACEA A3,B4,C3 aj pre starsie typy motorov ako je PD bez toho aby tie oleje neboly odskusane na tychto motoroch a to dlhodobo ...
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane 
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

Re: seat
seatmajer píše:muj nazor je takovi mam servis a spozoroval sem jakto ze kazdi motor 96 kw a 110kw ma vacku chicenou protoze sou vetsinou hodne honeni ono to laka kdis to jede treba v leonu nebo golf .Treba v superbu ten motor 96kw najede hodne bez oprav protoze to maji starsi lidi a nedostava takovi zahul jako treba v tom golfu.Vsecki tihle auta servisuji a vidim ze treba ARL motor najel 170tisic a vacka a hidrosteli ko majitel ho nesetri a tak to je .Na tomto motoru mu menim olej kazdich 10 tis km a nepomohlo nic.Proste vacka je moc namahana a je to nestastne resene.
sorry, ale to uz snad ani neni pravopis, ale levopis - des, bes
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz