Stránka 3 z 3

Napsal: 14 bře 2011, 19:48
od jurosdi
Podla mna by som do ALH dal trysky s ASV. Trysky z AHF by som zase pchal do AGR... ale to je len môj názor...

Re: ALH se vstrikama AHF neumerne zere

Napsal: 15 bře 2011, 08:08
od anydraj
[quote="Ondras83"]Dal jsem do svy ALH vstriky z AHF, mel jsem je v praci na zkousecce, vsechny ok, takze sem je jen vymenil kus za kus. Od ty doby jsem ted natankoval druhou nadrz. Jizdni styl jsem extra nezmenil, prvnich par km jsem si rikal, ze to je tim, jak to zkousim, ale ted jezdim vicemene stejne jako s 66kw, jezdim porad stejnou trasu a mam na tachometru 260km a rucicku palivomeru skoro na pul nadrze, to je divny a zacina me to docela vadit. Predtim s ALH vstrikama jsem podle tachometru na nadrz najel 800 a vic km. Na palubaku to predtim na volnobeh zralo 0,6l a ted ukazuje 0,1. Je to jen budik, ale i tohle je divny...nemate nekdo reseni, krom toho, ze tam dam zpatky tamty vstriky?[/quote]


Staci prehrat sw jednotky.Hlavne napis co je to za auto.

Napsal: 15 bře 2011, 09:51
od spacewerk
Cussss

koukam ze resite obdobnou vec tak ja se taky pridam se svejma poznatkama

Mam ALH se vstrikama z AHF vykon se z puvodnich 66 (papirovejch) zvedl na 92 kW (mereno na brzde u Reeshy a Dukese) nevim kolik mela 66 realnejch kW.

uz jsem to tak koupil takze neznam historii, ale fundovani rikali ze je tam jeste nejaka HW uprava v EDC.

Predtim jsem mel AGR 66kW se spotrebou cca 7l/100 (ale pozor dost toho i prostojim, nejsem taxikar ale mam tam obcas jednani s uplne jinym pohlavim nez jsem ja. :-D) a na tom dost roste spotreba

Projezdim denne tak ca 4hodky a prosotjim s nastartovanym motorem tak cca 3 hodky coz je ca 80% denne v pomeru toho co najzdim.


Ted mam 92 kW a spotrebu taky 7l a pritom jezdim stejne jak s AGR.

Auto se vstrikama z AHF ma hodne sily od spoda ale ve 190 mam strop 4000ot/min a uz to vic nejede a ani mi to nechybi :-D (me osobne strasne chybi turbo efekt nekomu to vadi ale me naprosto vyhovoval kdyz to cleovek vi da se radit tak ze to furt "tlacilo" do sesle...

MYslim ze ta spotreba bude asi dana neupravenym softwem v EDC (a to zda tam das HW obvod nebo predelas SW parametry jak zde uvadeji kluci je kdyz to ten dotycenj umi asi jedno....ale asi bych upravi ldavkovani nafty

Já ososbne jsem se nikdy nedostal z zadnym TDI na realnou spotrebu 5,5 -6.0 jo to ze mi PC ukazuje psotrebu 5,7 -5,9 je hezky ale skutecna spotreba je jinde o ca 1-1,5 l.

Kdysi jsem jezdil za 6,2 /100 ale ta jizda byla utrpna 50 /90/130 ale musim k tomu pripocist to staaani :-D

Tak me napadlo zda taky nekde nepostavas se zapnutym motorem...

Napsal: 15 bře 2011, 11:06
od Ondras83
vice mene nepostavam

tim čipem by se to mohlo spravit, to si myslim taky a taky o tom dost uvažuju...

Napsal: 15 bře 2011, 11:18
od anydraj
Myslel jsem sw z jednotky, ktera mela tyhle trysky.
Treba Octavia I

HW 0281010129 --> 0281010380 EU3 ALH
HW 0281010309 --> 0281010311 EU4 ALH

Jeste se to lisi sw verzi.Proto se ptam co je to za auto.
Staci to prehrat a auto bude jezdit good.Pak to jeste muzes upravit, jezdi to velmi dobre a spotreba cca 5-6L prumerem.Jen ty maly spojky ....

Napsal: 15 bře 2011, 11:40
od gabo00000
spacewerk píše:Cussss

koukam ze resite obdobnou vec tak ja se taky pridam se svejma poznatkama

Mam ALH se vstrikama z AHF vykon se z puvodnich 66 (papirovejch) zvedl na 92 kW (mereno na brzde u Reeshy a Dukese) nevim kolik mela 66 realnejch kW.

uz jsem to tak koupil takze neznam historii, ale fundovani rikali ze je tam jeste nejaka HW uprava v EDC.

Predtim jsem mel AGR 66kW se spotrebou cca 7l/100 (ale pozor dost toho i prostojim, nejsem taxikar ale mam tam obcas jednani s uplne jinym pohlavim nez jsem ja. :-D) a na tom dost roste spotreba

Projezdim denne tak ca 4hodky a prosotjim s nastartovanym motorem tak cca 3 hodky coz je ca 80% denne v pomeru toho co najzdim.


Ted mam 92 kW a spotrebu taky 7l a pritom jezdim stejne jak s AGR.

Auto se vstrikama z AHF ma hodne sily od spoda ale ve 190 mam strop 4000ot/min a uz to vic nejede a ani mi to nechybi :-D (me osobne strasne chybi turbo efekt nekomu to vadi ale me naprosto vyhovoval kdyz to cleovek vi da se radit tak ze to furt "tlacilo" do sesle...

MYslim ze ta spotreba bude asi dana neupravenym softwem v EDC (a to zda tam das HW obvod nebo predelas SW parametry jak zde uvadeji kluci je kdyz to ten dotycenj umi asi jedno....ale asi bych upravi ldavkovani nafty

Já ososbne jsem se nikdy nedostal z zadnym TDI na realnou spotrebu 5,5 -6.0 jo to ze mi PC ukazuje psotrebu 5,7 -5,9 je hezky ale skutecna spotreba je jinde o ca 1-1,5 l.

Kdysi jsem jezdil za 6,2 /100 ale ta jizda byla utrpna 50 /90/130 ale musim k tomu pripocist to staaani :-D

Tak me napadlo zda taky nekde nepostavas se zapnutym motorem...
ja tiez vela stojim na volnobehu, aj ked niekazdy den ale tak 2x do tyzdne ale nie malo...mam ASV a jazdim za 5,8/100 realne, podla palubaka 6,2...a nie som ziaden slimak, dost do toho pucim...

Napsal: 15 bře 2011, 12:44
od spacewerk
no tak se to mozna vyviji na dve moznosti ale obe skytaji upravu SW EDC..

jedna je ta

1)
ze tam nacpes soft z 81kW verze a budes mít cistou 81kW tak jak jely z fabriky takze mozna realnejch cca 84-86 kW
jelikoz ALH motor je temer totozny s AHF jedine rozdily jsou v tryskach a v SW jednotky EDC turbina je stejna (velka) a ostatni dily taky

Cenove to asi vyjde levneji nez varianta 2

2)
nechas si uipravit EDC bud SW cestou nebo HW upravou na vyssi vykon, to už je riziko pokud to das nezkusenym lidem, osobne bych to delal jen u proverenych lidi zde na foru co to umi a maji zkusenosti top volba je asi Reesha ale verim ze i spousty ostatnich clenu by to zvladlo stejne bravurne

jenom pozor pri zvysovani vykonu nad hranici 85kW na spojku, bude trpet a pokud jezdis na kroutak tak ji oddelas klido za 20tkm (muj pripad...:-D
)
a nebo u kutila co bych mel strach co s tim bude a kde jakou hodnotu map neosetri...

pokud chces mit jisototu je to dobry ji napojit na valce a zmerit to

cena uz je jinde nez u prehrani seriovyho SW coz by si mohl zvladnout sam pokud ho mas a mas prislusny kabl...


Z toho plynu asi RESUME... ze pouha vymena vstrikovacu za vetsi nestaci resp. neni to to prave je vzdy nutno jeste provest upravu EDC ( bud HW nebo SW cestou) aby jsi mel covani motoru a spotrebu v cajku

jiste t oasi nechat ve stavu jakem to mas nyni lze ale to by trapilo asi kazdeho z nas....ze to neni v cajku :-D
volba je na kazdem z nas

ja ale nejsme motorar takze je mozne ze se mylim...... :-D

Napsal: 15 bře 2011, 13:14
od gabo00000
zaujmave je napriklad ze ked da clovek PP spickny napriklad a necha seriovy soft tak tam by mal byt vecsi prietok nafty nie? vykon je tiez vecsi a spotreba by ostala?? to sa mi nezda, na to ze chalan dal seriove vstreky mu to zere podla mna strasne vela...

Napsal: 15 bře 2011, 14:09
od anydraj
Pokud das jine trysky, musis i prispubit sw v jednotce.Aby vedela jak dlouho ma otevrit trysku.

Napsal: 15 bře 2011, 18:20
od vladik
ja som do svojho auta dal spicky ASV a sw. v RJ nebolo treba nijako upravovat,okrem vol.davky a EGR ventilu cez VAG.Spotrebu mam cca 5-6l,vykon nemam zmerany ale auto ide citelne lepsie za plynom.Ten log sa mi nezda,turbo nejak neskoro reguluje ale nie som si isty, lepsie keby sa pozrel na to niekto skuseny.